Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vloet zei:Dit is waarschijnlijk een gigantische noob vraag, maar ik ben nieuw in het hele Halo multiplayer wereldje.
Bij ODST kon ik er maar niet aanuit hoe ik gwn een game moest joinen. Nu bij Reach net hetzelfde. Ik kan wel een party maken enzo, maar waar kan ik bvb een server joinen?
Bij andere games wijst het zichzelf uit, maar ik snap gewoon de ballen van het hele Halo systeem. It makes me feel extremely retarded
De handleiding en google helpen me langs geen kanten.
(heb ik btw mssn een HD nodig om MP te kunnen spelen? Want dat heb ik niet)
Texans zei:Ik ben vanavond om 20u online in Reach samen met 3 andere Belgen.
Als er mensen mee willen doen kom af
, zeer leuk om in een team samen te spelen 
Curryw0rst BE zei:Ik zoek een aantal mensen die de noble mappack heeft om die invasion achievement te halen, zolang er mensen in de game zitten die de mappack niet hebben ga je die map niet tegenkomen lijkt mij dus als we nu een volle party kunnen samenkrijgen om te searchen dan is onze kans al een pak groter.
Laat maar weten of iemand zin heeft om die achievement te proberen te halen.
Curryw0rst BE zei:Nee ik bedoelde die van op Break point maar heb ondertussen alle achievements al gehaald![]()
Aescullus zei:-Veel oefenen met de DMR en in het begin defensief spelen dus gene I-am-a-brute-with-no-armor-so-I-charge-in stuff.
-Geen teamkills plegen omdat een teammate het wapen dat je wilde oppakte.
-Granaten smijten naar vijanden en dan vooral proberen om te sticken met plasma granaten.
Have lots and lots of Fun =)