Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[:.Tker.:]

Legacy Member
Mij mag je ook altijd toevoegen.
Het nieuwe map pack ziet er wel goed uit.

Texans

Legacy Member
vloet zei:
Dit is waarschijnlijk een gigantische noob vraag, maar ik ben nieuw in het hele Halo multiplayer wereldje.

Bij ODST kon ik er maar niet aanuit hoe ik gwn een game moest joinen. Nu bij Reach net hetzelfde. Ik kan wel een party maken enzo, maar waar kan ik bvb een server joinen?
Bij andere games wijst het zichzelf uit, maar ik snap gewoon de ballen van het hele Halo systeem. It makes me feel extremely retarded :unsure:

De handleiding en google helpen me langs geen kanten.
(heb ik btw mssn een HD nodig om MP te kunnen spelen? Want dat heb ik niet)

Gewoon matchmaking kiezen.
Je mag me altijd toevoegen aan je friendslist

Fir3wulf

Legacy Member
da nieuw mappack ga ik ook wel downe, heb noble ook.

Ben straks tegen 21.00 wel on, zal iedereen hier dan toevoegen.

Texans

Legacy Member
Ik ben vanavond om 20u online in Reach samen met 3 andere Belgen.
Als er mensen mee willen doen kom af

sihnon

Legacy Member
ben nog maar 3 tal maanden bezig met halo reach, dit is mijn eerste first person shooter die ik graag speel :D

maar voegt Noble Map Pack iets extra toe?

anders moet ik eerst wat live points kopen

tips waar ik live points kan kopen voor een goeie prijs

sihnon

Legacy Member
Texans zei:
Ik ben vanavond om 20u online in Reach samen met 3 andere Belgen.
Als er mensen mee willen doen kom af


was fun de donderdag :), zeer leuk om in een team samen te spelen :)

heb noble map pack ook gekocht

Texans

Legacy Member
Vanavond zijn we terug online met Silverspoon en Marschy40 vanaf 23u denk ik.
Was zeker leuk donderdag.

CurrY

Legacy Member
Net de mappack gekocht, heb al 3 achievements gehaald :p ik denk wel dat ik die kill from the grave achievement ga boosten ze fuck that.

**$permy**

Legacy Member
De defiant mappack van maart ziet er vetter uit dan de eerste (al vind ik anchor 9 de max, de andere 2 vind ik iets te groot voor slayer en breakpoint zelfs ook voor big slayer vind ik, al speelt het wel nog leuk)

De nieuwe mappack heeft 2 vette slayer mappen denk ik en die ff map ziet er ook wle graaf uit

CurrY

Legacy Member
Ik zoek een aantal mensen die de noble mappack heeft om die invasion achievement te halen, zolang er mensen in de game zitten die de mappack niet hebben ga je die map niet tegenkomen lijkt mij dus als we nu een volle party kunnen samenkrijgen om te searchen dan is onze kans al een pak groter.
Laat maar weten of iemand zin heeft om die achievement te proberen te halen.

Texans

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Ik zoek een aantal mensen die de noble mappack heeft om die invasion achievement te halen, zolang er mensen in de game zitten die de mappack niet hebben ga je die map niet tegenkomen lijkt mij dus als we nu een volle party kunnen samenkrijgen om te searchen dan is onze kans al een pak groter.
Laat maar weten of iemand zin heeft om die achievement te proberen te halen.

Hoi,
Die invasion achievement is dat je de tegenstand in de eerste ronde moet tegen houden?
Als het die is dan maakt het niet uit op welke invasion map je die haal.

Je mag mij toevoegen, ik ben zeker donderdag avond vanaf 20u, vrijdag vanaf 22u en zatderdag vanaf 20u online.
Iedere keer met minstens 2 andere Belgen.
Donderdag avond zullen we waarschijnlijk met 5 online zijn.

CurrY

Legacy Member
Nee ik bedoelde die van op Break point maar heb ondertussen alle achievements al gehaald :p

CurrY

Legacy Member
You Blew It Up! 13 GS
Noble 1: Blow up the research facility in a matchmade Invasion game on Breakpoint.

overxander

Legacy Member
dit is mijn eerste halo ,vroeger altijd cod gespeeld
maar ik vind halo veeeel leuker online
het enige probleem is dat ik niet zo goed ben,
omdat het helemaal anders in elkaar zit.
Iemand tips???

Aescullus

Legacy Member
-Veel oefenen met de DMR en in het begin defensief spelen dus gene I-am-a-brute-with-no-armor-so-I-charge-in stuff.
-Geen teamkills plegen omdat een teammate het wapen dat je wilde oppakte.
-Granaten smijten naar vijanden en dan vooral proberen om te sticken met plasma granaten.

Have lots and lots of Fun =)

overxander

Legacy Member
Aescullus zei:
-Veel oefenen met de DMR en in het begin defensief spelen dus gene I-am-a-brute-with-no-armor-so-I-charge-in stuff.
-Geen teamkills plegen omdat een teammate het wapen dat je wilde oppakte.
-Granaten smijten naar vijanden en dan vooral proberen om te sticken met plasma granaten.

Have lots and lots of Fun =)
:niceone:

merci voor de tips
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan