Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aescullus zei:Hoezo verwarrend?
wild bass zei:Enigste dat ik weet is dat reach of aarde aangevallen werd door covenant,
spartans proberen te verdedeigen, het lukt niet,
pillar of autumn ontsnapt samen met master chief naar een willekeurige plaats in de ruimte, ze zien een ring (halo), covenant valt schip aan ,
chief vlucht naar de ring, poa maakt noodlanding op halo,
vechten vechten, ontdekken dat het een groot vernietigingswapen is en dat de flood aanwezig is, pillar of autumn wordt opgeblazen, ring kapot,
vervolg weet ik niet meer....

Wg_Flow zei:Reach is de R&D planeet waarop het Spartan II program liep, waar Spartans werden gemaakt en getrained. De Covenant ontdekken Reach en beginnen een grootschalige invasie, de meeste Spartan II's sterven in de slag om Reach.
Reach speelt zich voor Halo: CE en dus de Flood etc af. Op het moment dat Reach zich afspeelt is er nog niets gekend over de Halo's/Flood/Forerunners.
Wg_Flow zei:Zealot en The Cage zijn schijtmappen, spawnlocaties op zealot zijn ook totaal fucked up, gisteren meer dan eens gespawned naast het vijandelijke team om meteen nades in m'n gezicht geslingerd te krijgen![]()

Aescullus zei:Ze vergeten Halo:Reach in a nutshell
Halo:Reach in a nutshell: Covenant zoekt artefacten. Ze mollen alles op reach en de overlevende vluchten van reach.



Wg_Flow zei:Idd, ja Hands, als ik geïrriteerd geraak dan zeg ik ook gewoon direct wat er op m'n lever ligt
Was weeral weekje of 2 geleden dat ik nog eens Reach gespeeld had dus ik was roestig, sorry
Een dezer zeker nog eens spelen.
Slayer, je was afk, had je uitgenodigd maar op het verkeerde moment blijkbaar!
. Die nieuwe Atom map trekt op niks en dan nog die 2vs1 match
.hansdc zei:Ik was ook met momenten aant schelden ze. Die nieuwe Atom map trekt op niks en dan nog die 2vs1 match
.
