Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorfin

Legacy Member
Aescullus zei:
Hoezo verwarrend?

Enigste dat ik weet is dat reach of aarde aangevallen werd door covenant,
spartans proberen te verdedeigen, het lukt niet,
pillar of autumn ontsnapt samen met master chief naar een willekeurige plaats in de ruimte, ze zien een ring (halo), covenant valt schip aan ,
chief vlucht naar de ring, poa maakt noodlanding op halo,
vechten vechten, ontdekken dat het een groot vernietigingswapen is en dat de flood aanwezig is, pillar of autumn wordt opgeblazen, ring kapot,
vervolg weet ik niet meer....

Furon

Legacy Member
wild bass zei:
Enigste dat ik weet is dat reach of aarde aangevallen werd door covenant,
spartans proberen te verdedeigen, het lukt niet,
pillar of autumn ontsnapt samen met master chief naar een willekeurige plaats in de ruimte, ze zien een ring (halo), covenant valt schip aan ,
chief vlucht naar de ring, poa maakt noodlanding op halo,
vechten vechten, ontdekken dat het een groot vernietigingswapen is en dat de flood aanwezig is, pillar of autumn wordt opgeblazen, ring kapot,
vervolg weet ik niet meer....

Halo 1, 2 en 3 in a nutshell: YouTube - Halo in 5 Minutes (sort of)

Aescullus

Legacy Member
Ze vergeten Halo:Reach in a nutshell :p
Halo:Reach in a nutshell: Covenant zoekt artefacten. Ze mollen alles op reach en de overlevende vluchten van reach.

ngL-

Legacy Member
ik moet eerlijk toegeven, ik ben een ENORME Halo 3 freak geweest en de meeste veranderingen vind ik goed tot zeer goed, maar wees nu eens eerlijk, die maps trekken toch echt gewoon op de ballen? Ofwel veel te groot, ofwel gewoon... ongeïnspireerd. Sorry maar ik snap het niet. De game-mechanics zijn goed, maar maps van Halo 3, die je 1000 keer opnieuw wilt spelen zoals The Pit, Guardian, High Ground, Foundry... zitten er gewoon NIET in... echt jammer. Ik zie er zelfs een complot in om dan daarna nieuwe maps te releasen die wel competitief zijn voor 800 punten... ge ga mij toch nie zeggen dat die maps nog niet af zijn bij de release? komaan..

DarkKhen

Legacy Member
De enige maps die je 1000x opnieuw speelt zijn de MLG variants van oude maps. Wat eigenlijk erg is, want dan kan je even goed Halo 2 terug spelen..

En die nieuwe maps zien me er op eerste zicht niet zó competitief uit, sigh.

Anoniem05

Legacy Member
Zealot en The Cage zijn schijtmappen, spawnlocaties op zealot zijn ook totaal fucked up, gisteren meer dan eens gespawned naast het vijandelijke team om meteen nades in m'n gezicht geslingerd te krijgen :s

Wg_Flow zei:
Reach is de R&D planeet waarop het Spartan II program liep, waar Spartans werden gemaakt en getrained. De Covenant ontdekken Reach en beginnen een grootschalige invasie, de meeste Spartan II's sterven in de slag om Reach.

Reach speelt zich voor Halo: CE en dus de Flood etc af. Op het moment dat Reach zich afspeelt is er nog niets gekend over de Halo's/Flood/Forerunners.

DarkKhen

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Zealot en The Cage zijn schijtmappen, spawnlocaties op zealot zijn ook totaal fucked up, gisteren meer dan eens gespawned naast het vijandelijke team om meteen nades in m'n gezicht geslingerd te krijgen :s

Jama, ge moet MLG Zealot pakke hé. Daar zijn die spawns wat beter gefixed op. Bungie heeft de neiging om een map te creëren, daarna heel veel te drinken en dan de spawns op de map plaatsen.

Anoniem05

Legacy Member
Mja ,mss wel, maar MLG op m'n eentje spelen is niet echt zo aangenaam, speel liever in team, ben de voorbije week amper thuisgeweest dus ook nooit online wanneer jullie er zijn, volgende week zit ik echter een week of 2 op lan bij een maat van me dus zal dan wel meer te vinden zijn :)


En desondanks de spawns blijven Zealot en The Cage voor mij echt rotmappen, snap niet wat ze aan het denken waren bij bungie, zelfde voor Reflection, die remake van een halo 2 map die ik vergeten ben, trekt ook op de ballen...

Furon

Legacy Member
Aescullus zei:
Ze vergeten Halo:Reach in a nutshell :p
Halo:Reach in a nutshell: Covenant zoekt artefacten. Ze mollen alles op reach en de overlevende vluchten van reach.

Die vid is van 2009 en was bedoeld om het verhaal op te frissen alvorens ODST uit kwam.

+ Reach is een prequel, denk dat wild bass wel mee is met dat verhaal.

Anoniem05

Legacy Member
Als je echt mee wilt zijn met het verhaal, dat ze nu volledig om zeep hebben geholpen in de SP campaign van Reach, dan moet je zeker de novels lezen.

Lore is echt zalig,de boeken vullen de gaten tussen de games in, diepen het achterliggende verhaal verder uit en geven verschillende standpunten op hetzelfde conflict, zeker de moeite.

Maar zoals gezegd, Reach het spel verkloot The Fall of Reach, het boek en dus de rest van de lore :(

Flashheart

Legacy Member
De maps vallen idd dik tegen. Asylum is dan nog de beste map, en dat is een forge remake...

Anoniem05

Legacy Member
Idd, ja Hands, als ik geïrriteerd geraak dan zeg ik ook gewoon direct wat er op m'n lever ligt :p

Was weeral weekje of 2 geleden dat ik nog eens Reach gespeeld had dus ik was roestig, sorry :p


Een dezer zeker nog eens spelen.

Slayer, je was afk, had je uitgenodigd maar op het verkeerde moment blijkbaar!

DarkKhen

Legacy Member

Anoniem05

Legacy Member
Volgende keer misschien, heb nu geen teammate en zelf niet echt een kijk op wanneer ik tijd heb om online te komen :'(

Flashheart

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Idd, ja Hands, als ik geïrriteerd geraak dan zeg ik ook gewoon direct wat er op m'n lever ligt :p

Was weeral weekje of 2 geleden dat ik nog eens Reach gespeeld had dus ik was roestig, sorry :p


Een dezer zeker nog eens spelen.

Slayer, je was afk, had je uitgenodigd maar op het verkeerde moment blijkbaar!

Ik was ook met momenten aant schelden ze :D. Die nieuwe Atom map trekt op niks en dan nog die 2vs1 match :p.

Anoniem05

Legacy Member
hansdc zei:
Ik was ook met momenten aant schelden ze :D. Die nieuwe Atom map trekt op niks en dan nog die 2vs1 match :p.

Inderdaad!

Zealot,Atom,The Cage, zo'n bullshit maps!

En ik moet zeggen dat die kerel tijdens die 2v1 echt niet zo slecht was :p

Natuurlijk wel veel simpeler om gewoon te wachten totdat je vijanden afkomen... But still.


ZO slecht, moet echt frequenter spelen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan