Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FatalC

Legacy Member
Ndnalmighty zei:
Yo gasten, ik heb een Montage gemaakt van wat SWAT gameplay , check it out en laat me hier of op youtube weten wat je er van vind, groetjes Ndn

YouTube - Halo Reach Montage

Eerlijk vind ik het gebrek aan multikills zoals triple kills en overkills(die er niet eens zijn) een beetje vreemd voor een montage Ok het is moeilijker multikills te halen inr each dan op halo 3 ma alleen maar double kills in een swat montage is een beetje zwak vind k

AssassiN

Legacy Member
Ik ben altijd te vinden voor teamplay en idd Halo is gemaakt om samen te werken.
Maar ik merk dat mensen liever alleen lopen dan samen, ik heb al een aantal rondes meegemaakt waarbij de 4 mensen van het andere team altijd samen liepen. Die adden ons gewoon verkracht...

Flashheart

Legacy Member
hellrose55 zei:
classic slayer heeft geen armorlock :naughty::D
Ow :D, kzei maar wat in mij opkwam, maar er zijn genoeg andere playlists waar armor lock enorm frustrerend is.

DarkKhen

Legacy Member
AssassiN zei:
Ik ben altijd te vinden voor teamplay en idd Halo is gemaakt om samen te werken.
Maar ik merk dat mensen liever alleen lopen dan samen, ik heb al een aantal rondes meegemaakt waarbij de 4 mensen van het andere team altijd samen liepen. Die adden ons gewoon verkracht...

Uiteraard. Beeld je dan in hoe dat bij Halo 3 was geweest mits je daar kon 4 shotten. Elke persoon 1 shot en je was direct neer. Nu kan je nog problemen weg te raken, of in slechtste geval armor locken en prayen dat je eigen team je covered.

Tips:
- speel samen, callen, zeg waar ze staan, heeft iemand geen mic, who cares? die persoon zal je wel horen door z'n tv
- zoek een partner waarmee je op hetzelfde niveau zit van denken, ik herriner me nog dat ik tegen team Nexus heb gespeeld en hun uitgedaagt zonder mic te spelen, die mannen werkte nog steeds samen (werkt perfect nu ook met mijn double partner)
- ken de spawn tijden van de power weapons ! Do the maths, een rocket = 4 kills, een sniper = een potentiele 12 kills, dat zijn al de HELFT van de kills in een double match
- 4 spammed body shots en 1 gecontroleerde headshot (ik heb hier zelf nog moeilijkheden mee met mijn eigen theorie te volgen xD )
- teamplay! armor lock in doubles gebruiken en vragen aan je teammate om je te naden WERKT
- als je ziet dat je teammate dood is, NADE zijn lichaam, je kan zo free kills oprapen
- als je teammate called nade "blabla op mijn X", dus dit wilt zeggen dat er iemand is op de plek waar ie dood is gegaan, DOEN. Dit zijn de sweet calls imo als er een kill aan vast hangt
- als je voor staat met een paar kills, NIET PUSHEN, de enige push dat je samen moet doen, zijn voor de powerweapons
- stop met montages te bekijken en zo wtf no scopes proberen te pullen, want het lukt TOCH NIET, leer eerst snipen, of doe zoals mij, kan je niet snipen, juggle de sniper naar je teammate, die doet er wss toch meer damage mee als jij ;)

AssassiN

Legacy Member
Allemaal wel leuke tips, ik paste een groot deel natuurlijk zelf wel al toe.
Juist van sniper, ik gebruik het soms ook wel graag maar het is dan wel ff wennen.
Wanneer ik het gewoon ben, ben ik er goe in :).

Map pack ziet er goe uit :).
Kost blijkbaar 800 Microsoft Points en komt uit 30/11/2010.
Nog lang wachten en ik denk toch ook wel veel geld ervoor :(.

valdemaniak

Legacy Member
DarkKhen, jij kent er wel wat van precies :D

wat bedoel je met
- als je ziet dat je teammate dood is, NADE zijn lichaam, je kan zo free kills oprapen
?

of bedoel je gewoon dat er daar wchlijk nog enemies zijn die health/shield verloren hebben en zo easy kills zijn?

DarkKhen

Legacy Member
Beeld je in, je killed iemand die rockets en/of sniper heeft, wat ga je automatisch doen? Die rockets en/of sniper oprapen. Zo denkt de vijand ook, dus als je weet dat die powerfull stuff heeft liggen, gewoon grenades naartoe smijten, er bestaat een vergrote kans dat je een kill pakt.

Ik geloof dat m'n team onlangs een team doubles game heeft gespeeld tegen 2 kerels die voortdurend teabagde (google de term als je niet wat het is), als je dan een nade tossed, kill je ze zo goed als ALTIJD.

valdemaniak

Legacy Member
I'm familiar with the term :D

en kan dus ook de link naar shooters maken, haha

Furon

Legacy Member
October Playlist Updates: Part Deux

Code:
Playlists

    * New Playlist: Team Snipers
    * New Playlist: Living Dead
    * Rumble Pit
          o Lineup rebalanced to offer more kill, less frill.
          o Removed Infection, Safe Havens, Race, Rally, Headhunter Pro
          o Removed “Classic” gametypes
    * Team Slayer
          o Removed all Snipers gametypes
    * Team SWAT
          o Added SWAT Magnums gametype
    * Team Objective
          o Removed 1 Flag Classic
          o Removed Headhunter Pro
          o Removed the following gametypes from Hemorrhage due to the size of the map with only 8 players:
                +  Multiflag Classic
                +  1 Flag CTF
                +  1 Flag Pro
                +  1 Bomb Assault
          o Removed Oddball and Hot Potato from Boardwalk
    * Multi Team
          o Removed SWAT
          o Removed Classic gametypes
          o Removed The Cage
          o Changed weighting for Rocket Race so it does not have a 100% chance to appear in Slot 3
    * Big Team Battle
          o Removed Multiflag from Boneyard and Spire
    * Invasion
          o This playlist now offers 3 voting options
    * Firefight
          o Updated Firefight playlist gametypes to be a full set instead of 1 round. Adjusted skull progression.
          o Removed Friendly Fire
    * Score Attack
          o Removed Crash Site
          o Added Mythic Score Attack
          o You can no longer pickup other weapons in Sniper Attack


Maps

    * Zealot/Arena Zealot
          o Arena Zealot is now used for all Slayer gametypes
          o Players can no longer stand on the edge of the generators in space and crouch to shoot below the shield
    * Asylum
          o Softkill zones added to the tops of the Sniper buildings
    * Boneyard
          o Modified respawn zones for Slayer gametypes
    * Hemorrhage
          o Modified respawn zones for both bases
          o Respawn timers for all Warthogs on Hemorrhage should now be 120 seconds


Gametypes

    * CTF
          o All CTF gametypes should now have a player respawn of 10 seconds
          o All Classic CTF gametypes now feature Flag At Home To Score and Touch Return
          o Flag At Home To Score disabled for all non-Classic CTF gametypes
          o Modified Flag Return and Flag Reset times:
                + 1 Flag on Small maps use 10 second return and 30 second reset
                + All other CTF gametypes use 30 second return and 45 second reset
    * Assault
          o Assault gametypes now have a player respawn time of 10 or 15 seconds depending on the map

CurrY

Legacy Member
@DarkKhen:Tuurlijk da Ken.

Moest er iemand problemen hebben met de Pass The Rock Challenge die nu als Daily challenge staat. Alleen de assists die je haalt VOOR je eerste death tellen. Daarom dat ik dit heb moeten doen Bungie.net : Reach : Game Details

14 assists voor mijn eerste death en daarmee heb ik de challenge completed.

Thorfin

Legacy Member
Hallo ,

Kan iemand me het verhaal van Halo vertellen ?
Het is me erg verwarrend geworden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan