AssassiN zei:
Ik ben altijd te vinden voor teamplay en idd Halo is gemaakt om samen te werken.
Maar ik merk dat mensen liever alleen lopen dan samen, ik heb al een aantal rondes meegemaakt waarbij de 4 mensen van het andere team altijd samen liepen. Die adden ons gewoon verkracht...
Uiteraard. Beeld je dan in hoe dat bij Halo 3 was geweest mits je daar kon 4 shotten. Elke persoon 1 shot en je was direct neer. Nu kan je nog problemen weg te raken, of in slechtste geval armor locken en prayen dat je eigen team je covered.
Tips:
- speel samen, callen, zeg waar ze staan, heeft iemand geen mic, who cares? die persoon zal je wel horen door z'n tv
- zoek een partner waarmee je op hetzelfde niveau zit van denken, ik herriner me nog dat ik tegen team Nexus heb gespeeld en hun uitgedaagt zonder mic te spelen, die mannen werkte nog steeds samen (werkt perfect nu ook met mijn double partner)
- ken de spawn tijden van de power weapons ! Do the maths, een rocket = 4 kills, een sniper = een potentiele 12 kills, dat zijn al de HELFT van de kills in een double match
- 4 spammed body shots en 1 gecontroleerde headshot (ik heb hier zelf nog moeilijkheden mee met mijn eigen theorie te volgen xD )
- teamplay! armor lock in doubles gebruiken en vragen aan je teammate om je te naden WERKT
- als je ziet dat je teammate dood is, NADE zijn lichaam, je kan zo free kills oprapen
- als je teammate called nade "blabla op mijn X", dus dit wilt zeggen dat er iemand is op de plek waar ie dood is gegaan, DOEN. Dit zijn de sweet calls imo als er een kill aan vast hangt
- als je voor staat met een paar kills, NIET PUSHEN, de enige push dat je samen moet doen, zijn voor de powerweapons
- stop met montages te bekijken en zo wtf no scopes proberen te pullen, want het lukt TOCH NIET, leer eerst snipen, of doe zoals mij, kan je niet snipen, juggle de sniper naar je teammate, die doet er wss toch meer damage mee als jij
