Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Nog mensen die spelen? :p
Laatste dagen zit ik ier maar alleen op reach...

Anoniem05

Legacy Member
Ja slayer sorry, even druk gehad met werken en 's avonds ook al niet thuis !

Straks komt m'n tritton ax dingeskes dolby binnen :p so i'll be on tonight!

AssassiN

Legacy Member
Is ni erg, zelf ook al daarvoor weinig tijd gehad door school. Nu heb ik ff weer tijd dus daar mee ^^.

Vanavond zal ik ook weer online zittn, en SWAT zit sinds gisteren niet meer bij Slayer :).
Dus geen reden meer om te roepen :p.

Jeroen_HD

Legacy Member
Wij van EsV zijn op zoek naar Halo Reach spelers die graag in groep spelen en zin hebben om (wanneer ze willen/kunnen) mee te doen aan gamebattles (GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition)

Indien je interesse hebt gelieve mij een pm te sturen of mij aan te spreken op XBL.

EsV VendeTTa is mijn gamertag

See you on the battlefield!

DarkKhen

Legacy Member
Jeroen_HD zei:
Wij van EsV zijn op zoek naar Halo Reach spelers die graag in groep spelen en zin hebben om (wanneer ze willen/kunnen) mee te doen aan gamebattles (GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition)

Indien je interesse hebt gelieve mij een pm te sturen of mij aan te spreken op XBL.

EsV VendeTTa is mijn gamertag

See you on the battlefield!

Gamebattles + clan? Zeker en vast deze link bekijken dus:
https://www.beyondgaming.be/archive/communities-events.235/reach-toernooi-doubles.750233

;)

AssassiN

Legacy Member
Waar was je? :p
De laatste dagen eb ik er ff ni opgezeten(doordat ik met niemand anders speel, is altijd veel leuker als je wa me mensen speelt die je kent :) ).

Zal proberen om deze week nog wa te spelen maar zal moeilijk gaan door schoolwerk.

Anoniem05

Legacy Member
Hehe ja ben 's avonds nogal veel niet thuis geweest en dit weekend was wat hectisch.


Ben echt niet in staat om thuis te zitten dus als er niemand online is als ik on kom dan ga ik meestal naar maten ofzo, vandaar ;)

Zal deze week ook proberen om wat regelmatiger online te zijn!

AssassiN

Legacy Member
Haha ik zat zo regelmatig te checken of je al ni online zat.
Zal denk ik wel dinsdagavond lukken voor te gamen.

Anoniem05

Legacy Member
Man man man wat een kutcomunity probeer die firefight stay alive for one round challenge te doen en elke fucking keer moet er wel nen homo tussenzitten die mij afschiet.

Degoutant :( en dr is ni genoeg volk online momenteel om het in groep te doen...

FatalC

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Man man man wat een kutcomunity probeer die firefight stay alive for one round challenge te doen en elke fucking keer moet er wel nen homo tussenzitten die mij afschiet.

Degoutant :( en dr is ni genoeg volk online momenteel om het in groep te doen...

Speel dan voor die challenge gewoon score attack?

valdemaniak

Legacy Member
wat hou ik van armor lock :) eergisteren een double kill mee gehaald, lekker

maar overpowered denk ik niet... wat heb ik aan armor lock wanneer een sprinter me in de rug kan pakken voor een assassination? en als ik een active camo kerel gewoon voorbij loop omdat ik hem niet zie?

vooral, wat heb ik aan armor lock wanneer ik alleen in lock ga tov twee man (met full health :p) die samenspelen? teamplay is het enige wat écht werkt in Halo imo

Yones

Legacy Member
Gisteren m'n Captain achievement gehaald. Nu nog series doorbijten voor die Lt colonel.

DarkKhen

Legacy Member
valdemaniak zei:
wat hou ik van armor lock :) eergisteren een double kill mee gehaald, lekker

maar overpowered denk ik niet... wat heb ik aan armor lock wanneer een sprinter me in de rug kan pakken voor een assassination? en als ik een active camo kerel gewoon voorbij loop omdat ik hem niet zie?

vooral, wat heb ik aan armor lock wanneer ik alleen in lock ga tov twee man (met full health :p) die samenspelen? teamplay is het enige wat écht werkt in Halo imo

Valla, EINDELIJK iemand dat het door heeft.

Halo is niet zoals CoD waar je gewoon kunt schieten en je tegenstander is down, als je hier knalt op iemand in de rug, die kerel draait zich om en daar begint de battle + skill.

Oh en armor lock overpowered? Bwa, als je in armor lock gaat, ben je kwetsbaar tenzij je een goeie teammate hebt. De loadouts dat overpowered zijn, zijn die camo (als er snipe op de map ligt tenminste) én jetpack.

Flashheart

Legacy Member
Armor lock is vooral frustrerend bij gametypes met veel close combat zoals invasion of classic slayer. Die leggen dan gewoon heel het spel stil.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan