Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeroen_HD zei:Wij van EsV zijn op zoek naar Halo Reach spelers die graag in groep spelen en zin hebben om (wanneer ze willen/kunnen) mee te doen aan gamebattles (GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition)
Indien je interesse hebt gelieve mij een pm te sturen of mij aan te spreken op XBL.
EsV VendeTTa is mijn gamertag
See you on the battlefield!


Wg_Flow zei:Man man man wat een kutcomunity probeer die firefight stay alive for one round challenge te doen en elke fucking keer moet er wel nen homo tussenzitten die mij afschiet.
Degoutanten dr is ni genoeg volk online momenteel om het in groep te doen...
eergisteren een double kill mee gehaald, lekker
) die samenspelen? teamplay is het enige wat écht werkt in Halo imovaldemaniak zei:wat hou ik van armor lockeergisteren een double kill mee gehaald, lekker
maar overpowered denk ik niet... wat heb ik aan armor lock wanneer een sprinter me in de rug kan pakken voor een assassination? en als ik een active camo kerel gewoon voorbij loop omdat ik hem niet zie?
vooral, wat heb ik aan armor lock wanneer ik alleen in lock ga tov twee man (met full health) die samenspelen? teamplay is het enige wat écht werkt in Halo imo