Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Bungie.net : Bungie Weekly Update: 10/01/10 : 10/1/2010 3:43 PM PDT

The first round of playlist updates, barring any unforeseen shenanigans, will go live on Tuesday of next week.

Team Slayer
SWAT is taking one in the face (being removed) and the weighting for all other gametypes will be adjusted to fall in line with voting data. Expect – surprise, surprise – more traditional Slayer offerings to appear.

Team SWAT
SWAT gametypes that are removed from other playlists are being incorporated into their own, unique playlist with adjustments made to modes and maps based on voting data (farewell SWAT on Hemorrhage, you sucked and everybody hated you).

Team Objective
Powerhouse will now feature several more gametypes, including 1 Flag and Stockpile. Because Powerhouse is awesome and we don’t get to play it enough.

Multi Team
Rocket Race is being added. You win by staying on the Mongoose and racing to the checkpoints. (Oh, who am I kidding, you’re just going to hop off and try to assassinate people, aren’t you?)

Big Team Battle
SWAT and Classic are being removed and the frequency of Snipers is being reduced based on – you guessed it – voting data.

Arena Doubles
Boardwalk and “Pro” options are both being removed. Default Zealot is being replaced with Arena Zealot, a map variant which features modified initial player spawns and a soft-kill zone in spaaaaaace.

Team Arena
“Pro” options are being removed. Arena Zealot (details above), is being added.

Anoniem05

Legacy Member
Nice, at least bungie listened.

Was dat SWAT gezeik meer dan beu.

Anoniem05

Legacy Member
SWAT is af en toe eens fijn, maar als je met een community zit die niets dan swat speelt wordt het vrij tot zeer saai.


Bende debielen zouden reach godverdomme gekocht hebben als de MP uit SWAT only had bestaan :s


En reachers: voeg mij eens toe want mijn huidige playerlist bestaat uit mensen die amper tot nooit spelen, which sucks dick.

Anoniem05

Legacy Member
En weeral fucking swat heel den tijd, dat was toch uit slayer gehaald???

Grrr, kutspel, speel het niet meer totdat Bungie die playerlists in orde maakt, fucking kutswat.

Aescullus

Legacy Member
Heeft hier iemand al de achievement If They Came to Hear Me Beg gedaan? ik heb al 50 assassinations uitgevoerd ( en vele mislukte pogingen :( ) en nog steeds niet gekregen.

DarkKhen

Legacy Member
Wg_Flow zei:
En weeral fucking swat heel den tijd, dat was toch uit slayer gehaald???

Grrr, kutspel, speel het niet meer totdat Bungie die playerlists in orde maakt, fucking kutswat.

Get some friends die ervoor zorgen da er ni voortdurend op swat word gevote?

Anoniem05

Legacy Member
DarkKhen zei:
Get some friends die ervoor zorgen da er ni voortdurend op swat word gevote?

Probleem is dat de mensen die ik in mijn Flist heb staan ofwel Amerikanen zijn en dus amper online zijn wanneer ik dat ben, en de rest er nooit opzit.

Dus ben wel gedwongen om random matchmaking te doen, jammer genoeg bestaat de community blijkbaar uit een bende minkunkels die enkel en alleen swat willen spelen:puke:


Verder, veel teamkillers, gisteren dat matchke met m'n maat, 2 teammies geboot omdat ze me 2x teamkillden omdat ik shotgun had en wat later sniperrifle.

Nu vandaag al getk'd omdat ik het zwaard had... Echt ik begin Halo al te haten en het is nog maar een maand uit :/

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Teamkill zonder excuses is boot, dus is geen probleem voor mij :)

xDilatedx

Legacy Member
@Aescullus of zoietske, zijde te lui om te searchen? Ik quote mezelf:

xDilatedx zei:
haha hier is mijne precious achievement.

@Iedereen die "So they came to hear me beg" nog moet unlocken:"

Het heeft NIKS te maken met:

-skulls
-grenades
-legendary/heroic/normal
-team scoring
-hoe je springt
-alle andere bullshit zoals de kleur van elite etc

Het heeft ALLES te maken met:

-sprint cancellen
- assassination animatie (RB inhouden)
en het belangrijkste:

-damage nemen van je val!

Wat wil dat zeggen: als je van de rots springt moet je NIET op de elite zijn hoofd springen maar juist achter hem. Je shield moet droppen!! Met andere woorden, je levensbalk moet rood pinken als je de grond raakt. Als je hem dan assassinate krijg je de achievement.

HOE WEET IK DIT?

Check de vorige pagina's. Ik heb het ongeveer een 5tal uur zitten proberen met in totaal zo'n 500 assassinations.

Deze achievement is PUUR geluk, maar zit alsjeblieft niet te kloten met granaten, skulls en verschillende difficulties.

Voor een filmpje : check mijn fileshare.

Aescullus

Legacy Member
Ja, ik was te lui en ik verveelde mij.

@WG_flow Zulke mensen moeten ze permaban geven! Stomme klojo's die constant op mijn granaten/ in line of fire lopen omdat ik een wapen neem. en nu zit ik hier 15 minuten te wachten tot die 'straf' gedaan is. Ik was ervan tevreden van 1TK=booth, maar nu kom ik teveel van die klojo's tegen die het express doen :angry:

DarkKhen

Legacy Member
Razzia` zei:
Verbaast me niet, er zijn meer no lifers dan je denkt hoor :)

Ik ben nu praktisch major (nog 1k xp), en ben nu is wa ant "grinden" in de campaign.
Ik ben elke dag in hasselt tot 8 uur savonds en ben thuis rond 9 - 9:30 savonds. Ik game hooguit één uur per dag nog. Eens zien hoe hard mensen zogezegd "no-lifen" volgens jou om onyx commendations te halen.

Start: 17:45
Rank: Major
Credits: 122k

Update: 18:00
Rank: Major
Credits: 131k

Update:18:15
Rank: Major
Credits: 140k

Update:18:30
Rank: Major
Credits: 143k

---------------------------------

Ik ga nu wat firefight doen om daar wat commodations te halen. Op een uur tijd 22k binnehalen is niet slecht zo te zien.

Aescullus zei:
Ja, ik was te lui en ik verveelde mij.

@WG_flow Zulke mensen moeten ze permaban geven! Stomme klojo's die constant op mijn granaten/ in line of fire lopen omdat ik een wapen neem. en nu zit ik hier 15 minuten te wachten tot die 'straf' gedaan is. Ik was ervan tevreden van 1TK=booth, maar nu kom ik teveel van die klojo's tegen die het express doen :angry:

Ge weet toch da het zo niet is hé, 1 team kill is NIET 1 boot. Trust me, als je geboot word, is het 90% van de tijd terecht. Heb m'n team al vaak gekilled met één shot, en nog nooit hebben ze de boot optie voor hun ogen gekregen. Alleen maar als je echt probeert, dus veel body shots geeft, dan ziet de game dat je hem tracht te betrayen.

CurrY

Legacy Member
Het is zo dat niet alleen kills meetellen in het bootsysteem als je mensen hit dan telt de damage ook mee dus uiteindelijk lijkt het dan alsof je na 1 betrayal al geboot word maar dat is puur omdat de damage optelt over tijd.

Aescullus

Legacy Member
Aescullus zei:
Stomme klojo's die constant op mijn granaten/ in line of fire lopen omdat ik een wapen neem.

echt waar, dat moet ge mij ne keer uitleggen ze darkkhen. Omdat zij gewoon niet krijgen wat zij willen is het 90% in de gevallen gerechtvaardigd om mij te boothen!:doh:

DarkKhen

Legacy Member
Aescullus zei:
echt waar, dat moet ge mij ne keer uitleggen ze darkkhen. Omdat zij gewoon niet krijgen wat zij willen is het 90% in de gevallen gerechtvaardigd om mij te boothen!:doh:

How how, ik heb nooit gezegd da het altijd is hé. Ik heb gezegd 90%, er is een fout marge hé. Ge wordt geboot als ge genoeg schade aanricht over x aantal tijd.

Aescullus

Legacy Member
Nja volgens updatenotes gaan ze weer naar het oude systeem gaan van 3 kills -> Booth.
Ik haat dat, want dan kunnen ze u 2 keer mollen voor uw wapen :angry:
spijtig dat hier nooit een oplossing voor gaat gevonden worden voor die kutkinderen die het spel verneuken :sad:

Flashheart

Legacy Member
Aescullus zei:
Nja volgens updatenotes gaan ze weer naar het oude systeem gaan van 3 kills -> Booth.
Ik haat dat, want dan kunnen ze u 2 keer mollen voor uw wapen :angry:
spijtig dat hier nooit een oplossing voor gaat gevonden worden voor die kutkinderen die het spel verneuken :sad:
Kheb nog liever het oude systeem dan het het huidige. Van opzettelijke teamkills heb ik echt nog amper last gehad, ook niet in halo 3. Van mensen die uit domheid of puur ongeluk voor uw granaat lopen enz. en u dan direct booten zonder nadenken heb ik veel meer last. Er zijn al zoveel quitters en als er elke match dan ook nog iemand geboot wordt is het uiteindelijk altijd 4vs8 ofzo.

FatalC

Legacy Member
DarkKhen zei:
Get some friends die ervoor zorgen da er ni voortdurend op swat word gevote?

Da zegt gij he terwijl Dennis ook altijd op swat vote :P en btw aescullus swat is er nog ni uitgehaald das pas de 7de fsoiet

Aescullus

Legacy Member
FatalC ik heb het over het boothsysteem waarbij je als je 1 teamkilt pleegt ( en voldoende dmg hebt gedaan aan een teammate) gekickt kan worden.

en trouwens i :love: swat behalve op hemorrhage ( welke idioten stemmen nu op zo'n grote open map? :doh:)

FatalC

Legacy Member
Aescullus zei:
FatalC ik heb het over het boothsysteem waarbij je als je 1 teamkilt pleegt ( en voldoende dmg hebt gedaan aan een teammate) gekickt kan worden.

en trouwens i :love: swat behalve op hemorrhage ( welke idioten stemmen nu op zo'n grote open map? :doh:)

Ja kweetni is bungie he die hebben soms van die marginale ideeën en degene die daar dan op stemme zijn gwn even marginaal :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan