Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s.i.m.o.n

Legacy Member
Das wel vreemd dan inderdaad dat ze die in de zogezegd competitief ingestelde Arena playlist weghalen...

ralleke

Legacy Member
btw er lijkt al direct DLC op komst :

02.jpg

BerckX

Legacy Member
Om er even tussen te springen:
Klein vraagske.
Heeft er iemand in zijn service record dit probleem?

Ik heb Halo ODST in co-op uitgespeeld op legendary maar mijn service record in Reach zegt normal.
De maat waarmee ik ODST op legendary heb gespeeld heeft wel legendary staan.
Ik heb de legendary achievement en al mijn missies hebben het legendary-embleem.
En zo te zien wordt mijn player-embleem (als ik het aanpas in ODST) niet aangepast op bungie.net.
Ligt het probleem bij mij? Bij ODST of Reach zelf?

Als iemand hier een oplossing voor weet zou het ik heel graag horen!:bow:

JorisL

Legacy Member
als er iemand is die co-op wil spelen op legendary mag je me altijd inviten!! gt: JorisL
en wat is dit spel toch fantastisch!

CurrY

Legacy Member
Heeft er iemand een division in Arena gehaald hier? Ik heb gold in doubles arena en onyx in team arena.

Anoniem05

Legacy Member
Fucking community zeg, waarom slayer vol met gametypes steken als ze godverdomme elke keer die kanker SWAT kiezen? Bah!

CurrY

Legacy Member
SWAT is nice :D(ja ik vote voor SWAT :p) en ondertussen zit ik in onyx division voor doubles en team arena.

Furon

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Fucking community zeg, waarom slayer vol met gametypes steken als ze godverdomme elke keer die kanker SWAT kiezen? Bah!

Vanaf 7 oktober krijgt SWAT z'n eigen playlist, nog efkes doorbijten. :p

Anoniem05

Legacy Member
Ik vind swat af en toe wel eens tof, maar om het godverdomme elke keer te moeten spelen wordt vrij irritant, precies of die community bestaat uit een bende randdebielen die evengoed tevreden waren geweest met één gametype en één map :s

CurrY

Legacy Member
Ik vind eigenlijk dat het 1 veto systeem van Halo 3 beter is aangezien je er nu gewoon voor zorgt dat er zoveel keuzes zijn en dan nog die "None of the above" optie dat mensen altijd hetzelfde gaan spelen. Als ik altijd hetzelfde wil spelen dan ga ik wel naar de PC.

Flashheart

Legacy Member
Hetzelfde geldt momenteel ook voor rumble pit. Er wordt echt elke keer op infection gestemd, ongeacht welke map. Probeer maar eens infection op Zealot :doh:, de humans campen in space en als zombie ben je kansloos.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan