Furon
Legacy Member
s.i.m.o.n zei:Verschilt toch ni zoveel met Slayer DMR's?
De radar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
s.i.m.o.n zei:Verschilt toch ni zoveel met Slayer DMR's?
Curryw0rst BE zei:Als ge wilt kan ik ze wel recorden en doorsturen voor op youtube ofzo![]()
, Hoe doe je dat dan eigenlijk?
ralleke zei:btw er lijkt al direct DLC op komst :
![]()
hatetn zei:dat is om u spel op de hdd te installeren zodat het minder moet laden.
Curryw0rst BE zei:Heeft er iemand een division in Arena gehaald hier? Ik heb gold in doubles arena en onyx in team arena.
Wg_Flow zei:Fucking community zeg, waarom slayer vol met gametypes steken als ze godverdomme elke keer die kanker SWAT kiezen? Bah!
