AssassiN
Legacy Member
Haha ja, da was met ik
.
Khad uw bericht gelezen, kzat daarmee speciaal op andere types te voten. Ik speel swat wel graag maar sniper ni bepaald.
Nog ni bepaald bezig gehouden met iets anders dan slayer, tijd voor wat verder te kijken zkr?
Eerst men inschrijvingsgeld en cursussen betalen, dan zien of ik nog genoeg geld over eb voor den 250GB te kopen
.
.Khad uw bericht gelezen, kzat daarmee speciaal op andere types te voten. Ik speel swat wel graag maar sniper ni bepaald.
Nog ni bepaald bezig gehouden met iets anders dan slayer, tijd voor wat verder te kijken zkr?
Eerst men inschrijvingsgeld en cursussen betalen, dan zien of ik nog genoeg geld over eb voor den 250GB te kopen
.
.