Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Haha ja, da was met ik :p.
Khad uw bericht gelezen, kzat daarmee speciaal op andere types te voten. Ik speel swat wel graag maar sniper ni bepaald.

Nog ni bepaald bezig gehouden met iets anders dan slayer, tijd voor wat verder te kijken zkr?
Eerst men inschrijvingsgeld en cursussen betalen, dan zien of ik nog genoeg geld over eb voor den 250GB te kopen :D.

Mugiwara

Legacy Member
Lulz, merci om op andere types te voten, maar swat is wel is goed alsge da graag speelt ze^^ Koop gwn een headset, das het belangrijkste! Ni zo leuk om te spelen zonder te converseren :)

AssassiN

Legacy Member
Haha, is niets oor :p. Ik heb geen probleem om gwn slayer of classic slayer of slayer pro te spelen. Bij de 250GB zit een headset, dus da is ook van de eerste keer in orde ;).

Idd, het is veel leuker als je zo wa kunt spreken met elkaar. Soon.... :p

Gisteren hadden we op Swordbase gespeeld en er was ier op het forum sprake van campers(ik had zelf nog geen campers gezien in die map). Maar gisteren was het bij de andere team niets anders dan campen. Zo in de hoek staan waarbij je zo door lucht naar boven en eruit wordt geschoten, om dan in u rug een HS te geven...
Nog zo van die zaken, nog nooit zoveel campers gezien in een game.
Belachelijk gwn.

DarkKhen

Legacy Member
Jama, tegenwoordig weet niemand meer wat campen is. Voor mij campen is in een hoekje zitten met een shotty en een sword en wachten tot iemand de hoek om komt.

Terwijl dat voor andere mensen een gebied afbakenen en mensen gewoon zichzelf laten kapotlopen op die mannen is ook al "campen".

AssassiN

Legacy Member
In mijn geval was het zeker campen, er stonden zelfs na een tijd 2 mensen. Elk aan een kant en dan is er nog een 3de bij gekomen...

Hopelijk is da de enigste keer da ik dit tegenkom.

Anoniem05

Legacy Member
Erh die campspots op swordbase (en voor hetzelfde geld, bij alle gravlifts) zijn al lang bekend hoor, ik gooi er altijd een granaat of twee in alvorens zelf te gaan, ga daar ook al kruipend naartoe zodat ze van boven niet zien dat je er zit.

Gewoon voorzichtig zijn, is natuurlijk makkelijk gezegd,ik haat campers ook, maar zo geef je ze tenminste geen kans :)

Mugiwara

Legacy Member
ma ik camp ook de pannen van het dak ze.. sommige maps vindk zo lame, gwn altijd op elkaar afrennen en terwijl knallen dat ik automatisch begin te campen uit annoyance..
me sword of shotgun camp ik soms, kspeel bna altijd met cloak maar meestal kruip ik dan gwn rond, heel doeltreffend :)
Gistere hadden we idd een paar klotematches verloren, kwas ook niet echt goed bezig..

AssassiN

Legacy Member
Same here, gisteren was het echt mijne dag ni.
Ik speel normaal veel beter dan da.

Al genoeg mensen gezien die in een hoekje zitten met cloak om dan in de rug te komen met sword, als de radar aanstaat dan zie je wel da er daar ene zit(als je er naar kijkt tenminste).

Ik speel liever zo head-on, echt zo gwn erin springen en gwn iedereen kapotmaken.

xDilatedx

Legacy Member
Heb net de weekly challenge voltooid en geen credits gekregen GODVERDOMME

Das al de tweede glitch miljaardedju

hellrose55

Legacy Member
Swat vind ik nu ook wel eht leukste, zeker op powerbase, die map is echt bangelijk!

hellrose55

Legacy Member
@ allen die vandaag een friendrequest hebben gekregen van ene hellrose55, ik heb er mij vandaag me bezig gehouden. ;)

Mugiwara

Legacy Member
Kga nu wa spele, al wie wilt is uitgenodigd en indien genoeg mensen kunnen we op men map spelen!!! YES!

xDilatedx

Legacy Member
Iedereen die vanavond tussen 21u30 en 24u Team Slayer wil spelen : voeg mij toe en stuur mij ne party invite! (enkel mensen met headset)

Furon

Legacy Member
[youtube]5Xjt9D5IJC4[/youtube]

Zelfs met de "Black Eye" skull, grenades voor laag HP én op Legendary wil de achievement maar niet unlocken. Die ene van in het filmpje unlockt het zelfs first try, en z'n Sprint staat nog aan. -_-

xDilatedx

Legacy Member
haha hier is mijne precious achievement.

@Iedereen die "So they came to hear me beg" nog moet unlocken:"

Het heeft NIKS te maken met:

-skulls
-grenades
-legendary/heroic/normal
-team scoring
-hoe je springt
-alle andere bullshit zoals de kleur van elite etc

Het heeft ALLES te maken met:

-sprint cancellen
- assassination animatie (RB inhouden)
en het belangrijkste:

-damage nemen van je val!

Wat wil dat zeggen: als je van de rots springt moet je NIET op de elite zijn hoofd springen maar juist achter hem. Je shield moet droppen!! Met andere woorden, je levensbalk moet rood pinken als je de grond raakt. Als je hem dan assassinate krijg je de achievement.

HOE WEET IK DIT?

Check de vorige pagina's. Ik heb het ongeveer een 5tal uur zitten proberen met in totaal zo'n 500 assassinations.

Deze achievement is PUUR geluk, maar zit alsjeblieft niet te kloten met granaten, skulls en verschillende difficulties.

Voor een filmpje : check mijn fileshare.

AssassiN

Legacy Member
Vanaf het mij lukte om diene elite vast te hebben, had ik hem :).
Had namelijk een paar try's nodig om em echt te kunne assassinaten.

TrainerAsh

Legacy Member
Hier gaat het beter en beter online :D! Alleen start ik vaak goed maar kan ik dit niet volhouden naar het einde toe!

En oddball is by far het saaiste gametype voor mij! :D Nog nooit die bal in m'n handen gekregen :D

hatetn

Legacy Member
Furon zei:
Zelfs met de "Black Eye" skull, grenades voor laag HP én op Legendary wil de achievement maar niet unlocken. Die ene van in het filmpje unlockt het zelfs first try, en z'n Sprint staat nog aan. -_-



niet echt, dat is zoiets dat ze doen om die filmpjes te maken. ze filmen gewoon alles en tonen dan degene die lukt als ze het unlocken. het is vooral om te tonen dat het effectief werkt. als ze het zouden doen als hij al unlocked is en ze doen het iets anders en het lukt dan niet bij andere zouden ze de reactie krijgen dat het niet werkt. als je genoeg achievementfilmkes hebt gezien zul je zelfs merken dat ze er in knippen, dat ze zelf zeggen dat ze uren hebben zitten zoeken hoe het moet, ... wat in veel gevallen ook logisch is maar het is voor ons makkelijker als we zien hoe het moet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan