Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Moest ik een headset hebben, ik zou met plezier met een paar mensen hier van 9lives in een party willen zitten en wa slayer spelen ofzo. Kzou normaal mij de nieuwe 250GB versie binnenkort aanschaffen. Dus dan zal ik wel ene hebben :).

@ PsychicCrib
Je had mij een aantal keer uitgenodigd voor bij u in de party te zitten of bij u te joinen. Ik had steeds ja gezegd maar xbox weigerde het vo één of andere reden :s.

Mugiwara

Legacy Member
AssassiN zei:
Moest ik een headset hebben, ik zou met plezier met een paar mensen hier van 9lives in een party willen zitten en wa slayer spelen ofzo. Kzou normaal mij de nieuwe 250GB versie binnenkort aanschaffen. Dus dan zal ik wel ene hebben :).

@ PsychicCrib
Je had mij een aantal keer uitgenodigd voor bij u in de party te zitten of bij u te joinen. Ik had steeds ja gezegd maar xbox weigerde het vo één of andere reden :s.

Hmm raar :(
Kwil gwn met paar mensen men map testen, zien of het mensen bevalt en ook gwn omdatk het een leuke map vind^^ 5vs5 of 4vs4 zou wel vet zijn op men map =)

el slettos

Legacy Member
net de 1ste tot en met de 5de missie uitgespeeld op legendary, blijft nog altijd een uitdaging ^^

halo 3 op legendary vond ik wel vet vroeger

DarkKhen

Legacy Member
AssassiN zei:
Moest ik een headset hebben, ik zou met plezier met een paar mensen hier van 9lives in een party willen zitten en wa slayer spelen ofzo. Kzou normaal mij de nieuwe 250GB versie binnenkort aanschaffen. Dus dan zal ik wel ene hebben :).

@ PsychicCrib
Je had mij een aantal keer uitgenodigd voor bij u in de party te zitten of bij u te joinen. Ik had steeds ja gezegd maar xbox weigerde het vo één of andere reden :s.

Jullie nat types zullen niet compatibel zijn.

AssassiN

Legacy Member
Hij klaagt wel steeds da men NAT ni open is... Maar nog geen problemen gehad om bij andere parties of servers te joinen.

Mugiwara

Legacy Member
misschien ligt het aan mijn connectie ze, geen idee :(
juist me lipglossblack ofzo gspeelt en hij vond men map ni goe :(

Jo3Rii

Legacy Member
Als iemand zin heeft om coop of multiplayer te spelen mag je me altijd toevoegen => LibensLOL

DarkKhen

Legacy Member
AssassiN zei:
Hij klaagt wel steeds da men NAT ni open is... Maar nog geen problemen gehad om bij andere parties of servers te joinen.

Ligt aan je NAT settings, trust me. Zorg dat de party leader van de chat int vervolg iemand is met OPEN NAT en je zit dan wel snor.

AssassiN

Legacy Member
Eens settings aan men router aanpassen in zover ik kan om dat op te lossen.
Kwil klaar zijn om met de 9livers te ownen :D.

Trouwens Darkkhen, je mag mij gerust accepteren :x.

EDIT:

Is in orde, er zouden nu normaal geen problemen meer mogen zijn :).

deswa

Legacy Member
ik verveel me te pletter atm, iemand die reach wil spelen (maakt niet uit wat) add me: SGA PREDATOR
laat het hier dan wel eerst weten dat je potje wilt spelen ^^

Mugiwara

Legacy Member
Zoek iemand om map te testen, 3 personen fzo voor 2vs2, meer mag ook natuurlijk mr moeilijk te vinden :(

AssassiN

Legacy Member
:( binnenkort heb ik ene :p.

Vandaag was toch één van men slechtste dagen, ik heb nog nooit zo slecht gespeeld :s.
Hopelijk da het morgen wa beter gaat...

Mugiwara

Legacy Member
Hebk mdu gspeeld daarjuist? Indien zo, sry dak ben weggaan maar ik haat sniper en swat :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan