AssassiN
Legacy Member
Moest ik een headset hebben, ik zou met plezier met een paar mensen hier van 9lives in een party willen zitten en wa slayer spelen ofzo. Kzou normaal mij de nieuwe 250GB versie binnenkort aanschaffen. Dus dan zal ik wel ene hebben
.
@ PsychicCrib
Je had mij een aantal keer uitgenodigd voor bij u in de party te zitten of bij u te joinen. Ik had steeds ja gezegd maar xbox weigerde het vo één of andere reden
.
.@ PsychicCrib
Je had mij een aantal keer uitgenodigd voor bij u in de party te zitten of bij u te joinen. Ik had steeds ja gezegd maar xbox weigerde het vo één of andere reden
.
.
.