valdemaniak
Legacy Member
ben nooit echt into Halo geweest, maar vind dit een waanzinnig lekker spel! Heb er mij zelfs Halo 3 en ODST ook door aangeschaft 
Firefight vind ik de max!
MP is wel even wennen... Iemand een goeie website waar weapon locations van de maps of zo zijn? Zo speelde ik gisteren Invasion op paradisio, en na een paar seconden had de enemy al een sniper vast (en IK wil snipen
)
Thanx!

Firefight vind ik de max!
MP is wel even wennen... Iemand een goeie website waar weapon locations van de maps of zo zijn? Zo speelde ik gisteren Invasion op paradisio, en na een paar seconden had de enemy al een sniper vast (en IK wil snipen
)Thanx!

.


