Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

valdemaniak

Legacy Member
ben nooit echt into Halo geweest, maar vind dit een waanzinnig lekker spel! Heb er mij zelfs Halo 3 en ODST ook door aangeschaft :)

Firefight vind ik de max!

MP is wel even wennen... Iemand een goeie website waar weapon locations van de maps of zo zijn? Zo speelde ik gisteren Invasion op paradisio, en na een paar seconden had de enemy al een sniper vast (en IK wil snipen :p)

Thanx!

fordjah

Legacy Member
Speciaal een xbox 360 gekocht voor halo reach. Echt nice spel, alleen wat moeilijk voor te aimen als je jarenlang pc gaming gewoon bent (keyboard + mouse) :crazy:

Mugiwara

Legacy Member
Nog een opmerking, kvind dat ze hemorrage of hoe die map ook heet van halo 1 echt zwaar hebben verneukt, er is echt nix meer fun aan deze map, er zijn te weinig voortuige en de afstand tussen de 2 kampen is te lang (weet niet of het zo lang was in vorige halo's).
Nu gaat iedereen gwn langs de kanten, als je in het midden komt is het zoizo snipe, en voor de rest is het echt battlerifle fest. Vroeger werd er me alle wapens gespeeld op deze map, shotgun, rocket launcher, plasma pistols, noem maar op, misschien is dit bij jullie wel nog het geval maar online merk ik hier niets meer van ze..
Kben dan ook men eigen versie van deze map aant maken, is mss echt beetje gefaald maar wie is wil proberen add maar: PsychicCrib

s.i.m.o.n

Legacy Member
Mugiwara zei:
Nog een opmerking, kvind dat ze hemorrage of hoe die map ook heet van halo 1 echt zwaar hebben verneukt, er is echt nix meer fun aan deze map, er zijn te weinig voortuige en de afstand tussen de 2 kampen is te lang (weet niet of het zo lang was in vorige halo's).
Nu gaat iedereen gwn langs de kanten, als je in het midden komt is het zoizo snipe, en voor de rest is het echt battlerifle fest. Vroeger werd er me alle wapens gespeeld op deze map, shotgun, rocket launcher, plasma pistols, noem maar op, misschien is dit bij jullie wel nog het geval maar online merk ik hier niets meer van ze..
Kben dan ook men eigen versie van deze map aant maken, is mss echt beetje gefaald maar wie is wil proberen add maar: PsychicCrib


Ik vind da ge gelijk hebt, vond deze map ook leuker in Halo 2. Is beetje saaier geworden nu.. Desalniettemin fijne map voor SWAT :)

Flashheart

Legacy Member
DarkKhen zei:
[Insert klets op de piemel here]

Ge weet ni welke maps da goed zijn. :P
Op reflection wordt er gecampt en de spawns van Pinnacle trekken op niks. Geef mij maar Hang 'em High van de eerste Halo of Lockout van Halo 2 :love:.

Anoniem05

Legacy Member
Aangezien ik al vrij lang Halo-fan ben heb ik alle novels omtrend de Lore gelezen.

Wat ze nu met Reach hebben aangevangen strookt absoluut niet meer met de lore, Cortana in Reach, die dan niets wist over de Forerunners? Zever! Chief die rustig in cryo zit terwijl zijn medespartans in trosjes afgemaakt werden? Doesn't sound like him!

Nu is de lore van Halo1 ook verneukt, begrijp echt niet wat bungie lore-gewijs aan het denken was :s


Voor de rest awesome spel :)

habbahabba911

Legacy Member
Dus niemand die last heeft van witte strepen die om de 30 sec komen en gaan?

xDilatedx

Legacy Member
Zet die zebra toch in een andere kamer alsge aant kassen zijt wer...

DaMadMan

Legacy Member
xDilatedx zei:
Nog drie missies op legendary solo...

same
exodus was echt easy man
vergeleke me al de rest.
wa hebbe ze ffs gedaan me brutes :(

also
opt einde daar veel te hard gelache. schiet gunnergrunt uit wraith en vlieg op die wraith af me jetpack int gedacht dee te boarde en kapot te bashe.
land ik toch wel recht in dee gunner seat zeker^^
brute driving springt deruit.. et voila. wraith was mine lol xD

xDilatedx

Legacy Member
Achievement unlocked - A monument to all your sins :D

940G's Halo Reach

Fucking kut achievement die geglitched is (so they come to hear me beg)

Goed, nekeer beginnen aan de review.

Yones

Legacy Member
xDilatedx zei:
Achievement unlocked - A monument to all your sins :D

940G's Halo Reach

Fucking kut achievement die geglitched is (so they come to hear me beg)

Goed, nekeer beginnen aan de review.

heb juist op een nieuw profiel "So they came.." nog is getest, en ik kreeg hem toch zonder problemen. Rendez vous @ Dirty dan maar ;)

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Misschien moeten we eens een lijstje maken met favoriete Halo-mappen all-time ? :)

Vind dat er in reach inderdaad wel een aantal zwakke mappen zijn. Dan hadden ze beter enkele toppers van de vorige Halo's lichtjes aangepast. Begrijp ook niet dat ze voor die Hemorrhage zijn gegaan. Dan was Walhalla van Halo 3 toch velen malen beter voor bigteam...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan