Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
nog 6 en more than a handfull is gedaan :)

Hoe kun je zien welke challenges weekly en welke daily zijn?

Ahja, en sommige hebben de 3 van halo 3 naast hun naam staan, en andere hebben odst, maar hoe kun je dat doen?

Runkle

Legacy Member
Naradia zei:
nog 6 en more than a handfull is gedaan :)

Hoe kun je zien welke challenges weekly en welke daily zijn?

Ahja, en sommige hebben de 3 van halo 3 naast hun naam staan, en andere hebben odst, maar hoe kun je dat doen?

De eerste 4 challenges zijn dailies, de laatste is weekly (momenteel: this is how we do it). En zoals al is gezegd, op bungie.net kan je dat halo 3 teken ernaast zetten.

Anoniem05

Legacy Member
xDilatedx zei:
Dan is er toch iets verkeerd met uw setup/ behandeling van de console, ik heb sinds de nieuwe chipset niks van last nimeer...

Ontopic : Zonet de eerste 3 levels solo op legendary uitgekast, man zotten boel! Kzit meer dan een uur bezig op 1 missie en meer dan 20 keer doodgaan :p Mer tis wel tof en het gevoel van voldoening overspoelt u alsge het uit hebt.. :)

Erh, mijn console beweegt niet meer eens ze geïnstalleerd is, staat op een stofvrije plek en lucht kan er vrij rond bewegen dus voor zover ik op de hoogte ben kan ik niet meer doen om mijn console gezond te houden...

Verder is het al lang geweten dat 360's falen, niet bij iedereen maar bij genoeg volk, heb al van dag één een 360 en ben er heel tevreden van, gewoon jammer dat ze zoveel crashen.

CurrY

Legacy Member
Just de campaign solo op legendary uitgedaan dus nu nog maar 2 achievements te gaan , die voor captain rank te halen en die voor een item te kopen in de armory van Lt Colonel rank.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Fuck man tis echt wel een zalig spel :D Kan er maar nie genoeg van krijgen :p

Maar hoe zet je die filmpjes wat in theater mode staan op youtube of op laptop ?

CurrY

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Fuck man tis echt wel een zalig spel :D Kan er maar nie genoeg van krijgen :p

Maar hoe zet je die filmpjes wat in theater mode staan op youtube of op laptop ?

Capture card hebben of bungie pro kopen.

Flashheart

Legacy Member
Waarom ze Pinnacle (Ascension) en Reflection (ivory tower) terug hebben gebracht blijft mij toch een raadsel. Er zijn zoveel goede Halo CE en Halo 2 maps en dan pakken ze juist de minderen :wtf:.

**$permy**

Legacy Member
Er gaan er wel nog bij de dlc zitten :)

Plus nu kunnen we zoveel nieuwe mappen maken als we willen doormiddel van forge world

En de multiplayer maps vallen me eigenlijk niet tegen, wel nog niet echt veel kunnen spelen :)

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ligt het aan mij of is de framerate op 1080p nogal slecht op momenten ?

Net mission 2 op legendary uitgespeeld , nu die sniper level.

Ik heb echt die elites moeten laten afknallen door Kat want op veel momenten had ik maar één gun over met ammo en dat is die automatic gun , dan moet ik al redelijk dicht bij een elite staan om wat damage te doen en dat is ver onmogelijk.

Ik heb het begin (defense..) zeker enkele keren opnieuw moeten doen , wist niet dat de checkpoint helemaal achteraan lag achter ene vrachtwagen , elke keer schoot er wel een elite me neer :sad:

Toch wel een uitdaging :love:

Daarstraks 9700 op firefight gehaald met 3mensen in matchmaking. Leek me wel veel , heb meestal maar rond de 4000.

AssassiN

Legacy Member
Nope, ik heb et ook soms dat er framedrops zijn, ni alleen in de game maar ook in cut-scenes(al in het begin wanneer je bij Noble komt in het filmke).

**$permy**

Legacy Member
Geen last van haperingen eigenlijk :) en ja de singleplayer heeft een paar uitdagende momenten, en zeker op legendary! Maar de voldoening is wel super eens je het hebt uitgespeeld op legendary!

DarkKhen

Legacy Member
hansdc zei:
Waarom ze Pinnacle (Ascension) en Reflection (ivory tower) terug hebben gebracht blijft mij toch een raadsel. Er zijn zoveel goede Halo CE en Halo 2 maps en dan pakken ze juist de minderen :wtf:.

[Insert klets op de piemel here]

Ge weet ni welke maps da goed zijn. :P

AssassiN

Legacy Member
1 ding da ik wel ni snap...
Waarom begint het campaign met Second Mission? Waar is First?

Dawg (oi22)

Legacy Member
Vond dat ook verwarrend. Mission 1 is blijkbaar de cutscene waarbij je Team Noble joined ?

habbahabba911

Legacy Member
Ik heb een vervelende probleem..

Ongeveer om de 30 sec zie ik een lijn met witte puntjes op het scherm verschijnen, blijft een halve sec en verdwijnt weer. (artifacts?) ik heb dit bij geen enkel ander spel.

Hebben andere hier ook last van? Ik heb schrik dat het aan de gpu ligt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan