Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naradia zei:nog 6 en more than a handfull is gedaan
Hoe kun je zien welke challenges weekly en welke daily zijn?
Ahja, en sommige hebben de 3 van halo 3 naast hun naam staan, en andere hebben odst, maar hoe kun je dat doen?
xDilatedx zei:Dan is er toch iets verkeerd met uw setup/ behandeling van de console, ik heb sinds de nieuwe chipset niks van last nimeer...
Ontopic : Zonet de eerste 3 levels solo op legendary uitgekast, man zotten boel! Kzit meer dan een uur bezig op 1 missie en meer dan 20 keer doodgaanMer tis wel tof en het gevoel van voldoening overspoelt u alsge het uit hebt..
![]()
HyPnOTiZeR zei:Fuck man tis echt wel een zalig spelKan er maar nie genoeg van krijgen
![]()
Maar hoe zet je die filmpjes wat in theater mode staan op youtube of op laptop ?
ad:
hansdc zei:Waarom ze Pinnacle (Ascension) en Reflection (ivory tower) terug hebben gebracht blijft mij toch een raadsel. Er zijn zoveel goede Halo CE en Halo 2 maps en dan pakken ze juist de minderen.
