Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mugiwara

Legacy Member
Bwah, hemorrhage is een gemane map, hier hebben ze hem gewoon een beetje verneukt..
Kom mijn versie spelen, mss vindge die leuker :D

CurrY

Legacy Member
Powerhouse is net één van de betere maps. Ik vind voorlopig sword base nog altijd één van de slechtste maps in de game, overlaatst in doubles arena tegengekomen en na 15 minuten was het maar 11-9 die map is echt een campfest en er is geen enkele reden om naar beneden te gaan omdat ze die sniper hebben gelaten.

AssassiN

Legacy Member
Huh, ik vind Sword Base juist leuk en één van de betere en speel daar graag SWAT op. Ik camp daar zkr ni op :).

xDilatedx

Legacy Member
Is er iemand die het filmke "CHIEVO" in mijn fileshare is wilt bezien en mij ies wilt vertellen WAAROM DA DIE KUTACHIEVEMENT BIJ MIJ GEGLITCHED IS? (of wat ik verkeerd doe)

Dank bij voorbaat :)

Flashheart

Legacy Member
Met de sniper kunt ge een tank in 2 schoten ofzo doden. Maar niemand weet dat dus elke match op hemorrhage is een tankfest met uiteindelijk 1ne gast met +30 k/d en zijn team dat wint.

Anoniem05

Legacy Member
Reflection vind ik ook niet goed, is remake van een Halo2 map maar ben de naam kwijt, of is het gewoon Reflection? :p

In any case, don't like what they did to it!

valdemaniak

Legacy Member
ik herhaal even mijn vraag van gisteren

Iemand een goeie website waar weapon locations van de maps of zo zijn?


thanx!

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Powerhouse is net één van de betere maps. Ik vind voorlopig sword base nog altijd één van de slechtste maps in de game, overlaatst in doubles arena tegengekomen en na 15 minuten was het maar 11-9 die map is echt een campfest en er is geen enkele reden om naar beneden te gaan omdat ze die sniper hebben gelaten.

Sword base is inderdaad ook zwaar ruk.

Mugiwara

Legacy Member
Zoek nog steeds mensen om custom matches mee te spelen
gamertag: PsychicCrib
liefst MET headset

Flashheart

Legacy Member
valdemaniak zei:
ik herhaal even mijn vraag van gisteren

Iemand een goeie website waar weapon locations van de maps of zo zijn?


thanx!
Ga gewoon in forge of in een custom game en loop wat rond in de mappen :).

s.i.m.o.n

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Powerhouse is net één van de betere maps. Ik vind voorlopig sword base nog altijd één van de slechtste maps in de game, overlaatst in doubles arena tegengekomen en na 15 minuten was het maar 11-9 die map is echt een campfest en er is geen enkele reden om naar beneden te gaan omdat ze die sniper hebben gelaten.

Akkoord, Sword base mogen ze uit de doubles playlist halen. In SWAT vind ik die wel vet. Verder vind ik Reflection wel goed, beter dan Ivory tower (die aanpassing aan die luchtliften vind ik echt goed; ook vet hoe ge door sommige muren langs één kant wel kunt door kijken, maar niet langs de andere kant).

Mugiwara

Legacy Member
Ze moete meer keuzemogelijkheden maken ipv alles samen te gooien, zo is iedereen gelukkig, ksnap niet waarom ze dat niet doen, kan echt niet zo moeilijk zijn..

DarkKhen

Legacy Member
Mugiwara zei:
Ze moete meer keuzemogelijkheden maken ipv alles samen te gooien, zo is iedereen gelukkig, ksnap niet waarom ze dat niet doen, kan echt niet zo moeilijk zijn..

Ach 't is even moeilijk als sommige mensen precies niet kunnen googlen. Anders zou men allang weten dat volgende maand er een playlist update is. (Dus hoogstwss komt Team Swat & Snipers terug)

valdemaniak

Legacy Member
vind niet echt een map met echte locaties op aangeduid... maar bij sommige maps toch omschrijving waar het te vinden is...

toch al hulp dus merci!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan