Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Naradia zei:
na de credits is er nog een stuk met als objective: survive, is dit eigenlijk uit te spelen, of sterf je zowiezo?

Noble 6 sterft sowieso.

Devilcrafter

Legacy Member
Inspector Monkfish zei:
De events op Onyx spelen zich pas af na First Strike. Dus in principe is het mogelijk om SPartan III's op Reach te hebben. Over de suits spreek ik me niet verder uit. :)

Ja Onyx speelt zich af na First Strike. Maar dat speelt zich af na Reach & Halo (1). Dus is Reach er niet meer en er zijn nooit S III klaargeraakt met training voordat het conflict begon op Onyx. First Strike is eigenlijk het tussenstuk tussen Halo:CE en Halo 2

Dawg (oi22)

Legacy Member
Iemand zin om morgen middag/avond legendary co op te spelen ?

Ga hem morgen aanschaffen :) gamertag : Akahnu

DarkKhen

Legacy Member
Komaaaan, nog 65000 credits en ik heb die grunt birthday party! xD

IIcon

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Iemand zin om morgen middag/avond legendary co op te spelen ?

Ga hem morgen aanschaffen :) gamertag : Akahnu

Heb jy toevallig al geen 3 PM's ontvangen van mij en nog niet terug gereageerd ?
Je geld staat nog altijd niet op mijn rekening terwijl je zei dat het al van vorige week Vrijdag betaald is.. Grote leugenaar, zou zo de game al opsturen en je geloven, naaah :naughty: Enig respons terug ?
________________________________

On-topic
De game is echt tof, ben nu al zo'n 16u total gametime aan het spelen en zit online aan 1600 kills. Vind m'n mannetje wel mooi worden, nu zeker met z'n sexy Blauw helmvizier. Campain is voor later, online is veel te verslavend :)

Magenof

Legacy Member
Okay kheb et ook gekocht, als iemand samen wat multiplayer matchkes wil spelen
gamertag: Olofking

Yones

Legacy Member
Zit momenteel aan de laatste missie op Legendary (solo). Man man ik heb al liggen vloeken en roepen op da spel, sommige stukken zijn echt :doh:

strax het laatste stuk afwerken, en dan MP time :niceone:

xDilatedx

Legacy Member
Bij mij is die achievement van "So they come to hear me beg" waar ge die Elite moet assassinaten terwijl ge aant vallen zijt fucking geglitched!

Kheb verzekerst al 100 keren mijn mes in zijne lelijken bek gestoken maar nog alt geen achievement... Pff. Ik haat het wanneer er achievements niet unlocken als ze moeten

IIcon

Legacy Member
xDilatedx zei:
Bij mij is die achievement van "So they come to hear me beg" waar ge die Elite moet assassinaten terwijl ge aant vallen zijt fucking geglitched!

Kheb verzekerst al 100 keren mijn mes in zijne lelijken bek gestoken maar nog alt geen achievement... Pff. Ik haat het wanneer er achievements niet unlocken als ze moeten

Mss van hoger vallen ? ^ ^

TrainerAsh

Legacy Member
Heb mezelf een Xbox 360 aangeschaft! Alleen maar voor Halo Reah :D!
Wel nog maar alleen Solo campaign gespeelt door mijn gebrek aan ervaring met de Xbox en Halo :D! Fun spel een een welgekomen afleiding van MW2 :D

gamertag: TrainerAshxBE

Furiez

Legacy Member
Kben blij dak er niet op Legendary ben aan begonnen want zelfs op heroic hebk al een paar stukken een tiental keer opnieuw moeten doen.

Runkle

Legacy Member
Naradia zei:
Ik vond dit de moeilijkste (ook uitgespeeld op legendary) en veel meer op gevloekt dan op halo 2. Mijn skills gaan er misschien op achteruit :sad:

Is bij u this is how we do it challenge unlocked? Want bij mij blijft hij op 8/9 staan :s

na de credits is er nog een stuk met als objective: survive, is dit eigenlijk uit te spelen, of sterf je zowiezo?

Solo is hij moeilijker op legendary, co-op makkelijker (halo 2 was = teammate dood, checkpoint laden).

En het antwoord op je spoilervraag:

Ik denk niet dat je het kan overleven (aangezien het beeld van je kapotte helm hetzelfde is als het beeld dat je in het begin van het spel krijgt, net voordat "reach" tevoorschijn komt)

Yones

Legacy Member
xDilatedx zei:
Bij mij is die achievement van "So they come to hear me beg" waar ge die Elite moet assassinaten terwijl ge aant vallen zijt fucking geglitched!

Kheb verzekerst al 100 keren mijn mes in zijne lelijken bek gestoken maar nog alt geen achievement... Pff. Ik haat het wanneer er achievements niet unlocken als ze moeten

Ik heb hem nochtans zo net "unlocked" ;)

is helemaal niet geglitched. Het zit hem in het fingerspitzegevoel :niceone:

xDilatedx

Legacy Member
Bij mij is hij wel geglitched, daar ben ik nu eens 1000% zeker van. Heb die rotte elite al zekrst 1000 keer gemold zonder sprint en dan nog ni.

Anders moet ge maar ies naar hier kome, kunde het zelf ies doen. Kunde mss met den ene de campaign solo op legendary uitkassen ;)

AssassiN

Legacy Member
Men eerste match eens gespeeld(eindelijk da diene free weekend in actie schoot), laten we maar zeggen dat ik nu wel ervoor zal zorgen dak gold heb om dit te spelen :).

Juist jammer da ik men headset ben kwijtgeraakt :(.

DarkKhen

Legacy Member
xDilatedx zei:
Bij mij is hij wel geglitched, daar ben ik nu eens 1000% zeker van. Heb die rotte elite al zekrst 1000 keer gemold zonder sprint en dan nog ni.

Anders moet ge maar ies naar hier kome, kunde het zelf ies doen. Kunde mss met den ene de campaign solo op legendary uitkassen ;)

Is niet geglitched, je doet het verkeerd. Trust me. Ik heb het ook 5 duizend keer fout gedaan. Je moet het zo doen:

Sprint jump van de ledge af.
Stop met sprinten mid air, dus duw op X of LB (hangt er vanaf welke button layout je hebt).
Wanneer je voeten aan z'n hoofd zijn, RB of B inhouden (hangt er vanaf welke button layout je hebt).

NU heb je een legitimite assassinaton. Sprinten moet uitstaan wanneer je hem killed.

Edit: lol ik zie net dat je ook sprint hebt afgezet. Gek dat ie nog steeds niet unlocked is.

xDilatedx

Legacy Member
jaja ik weet hoe je het moet doen, ik heb al gekeken op x360a en ja, HIJ IS NOG STEEDS NIET UNLOCKED gvd :doh::angry:

AssassiN

Legacy Member
Gamertag staat in men sig voor mensen die me willen toevoegen voor MP(mss co-op campaign...).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan