Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Dark, ik denk da ie et eerder had over zijn favo games. De eerste is zijn meest favoriete...

Olivier_Twister

Legacy Member
Blijft toch een raar gevoel dat dit dan eigenlijk het echte einde is van de Halo-reeks...
Op vlak van exclusiviteit en echt het Halo verhaal bedoel ik dan :)

Vind wel spijtig dat ze niet meer vertelden hoe Master chief nu echt aan ontstaan is geraakt...
Van Cortana weten we het nu wel een beetje, alhoewel het ook wel wat meer mocht zijn.
Blijven toch nog met sommige vragen maar goed was een toppertje! Nu beginnen aan de MP

Devilcrafter

Legacy Member
DarkKhen zei:
De game was er eerst voor de boeken. Dus imo heeft bungie het aan het terechte eind.

Das wel waar Halo Combat Evolved was er met een open begin dan daarna kwamen de boeken en Halo 2, enz

Maar pas in Halo 2 werd op over reach gesproken dus ben ik niet zeker of ze tegen dan al een verhaal hadden voor Reach. Terwijl "The Fall Of Reach" al uit was en tegen dan "The Flood" ook.

Ook zitten er andere kleine foutjes zoals er staat dat het het Spartan III armor was. Maar van de S III is er nog maar 1 squad levend en gevangen op een Shield World nadat het portal sloot vanaf Onyx. Dus is het niet echt mogelijk om de S III armor's daar te hebben terwijl ook de S III geen Mjolnir hadden maar een soort Cammo suits.

Voor de verduidelijking heb ik deze boeken gelezen

Halo: The Fall of Reach
Halo: The Flood
Halo: First Strike
Halo: The Ghosts of Onyx
Halo: The Cole Protocoll
Halo: Contact Harvest

Dus heb ik volgens de boeken van het eerste contact tot aan Halo 2 de boeken gelezen. De boeken gaan niet echt verder dan Halo2 :P

HomelessTom

Legacy Member
Add me : HomelessTom79

Kben nog geen ervaren online gamer, ma wa ni is kan mss nog komen:D

phixiuZ

Legacy Member
Nice, miljaar zou dat ook graag eens willen doen, zou hier perfect voor een 8 man kunnen voorzien (enkel nog 4 extra controllers), maar probleem is dat quasi geen van m'n echte kameraden into Halo zijn :).

Flashheart

Legacy Member
Een paar matchkes gespeeld vandaag (vooral Big Team Battle) en geen enkele gefinished zonder quitters :doh:. Bungie zou gewoon credits moeten aftrekken voor elke quit, dan zouden ze wel stoppen.

Btw add mij ook maar voor online, gamertag: hansdc. Ik ben wel mic-loos atm, maar kzou graag eens met wat deftige spelers spelen.

DarkKhen

Legacy Member
^

Dus je hebt geen mic én je klaagt over waardeloze teammates. Juuuust.

Jandegamer

Legacy Member
Iemand zin om nu te beginnen met campaign op heroic of legendary...

Add me : sturtmachine

Greetz

Mugiwara

Legacy Member
Een paar opmerkingen over de MP
Team SWAT,sniper, elite slayer, al die dingen zouden ze een aparte optie moeten maken, het is fucking irritant om team swat te spelen alsk gwn met alle wapens en alle abilities slayer wil spelen, maar de meerderheid voor swat kiest..
Ook zijn er (bij mij toch) vaak onderbrekingen (hetsoort datje krijgt als iemand leaved) terwijl er niemand is weggaan
Firefight mp zou ook wat uitdagender moge zijn, ge hebt precies eindeloos kansen en maar een viertal waves voor het gedaan is? Vrij irritant..
Het gekicked (kunnen) worden na 1 teamkill is ook vrij stom, ik gooi een granaat nr een enemy en oppeens komt dr een teammate doodleuk tussen springen en kicked mij dan omdatk hem heb gekilled..
Sommige van de maps zijn ook weer om bij te wenen, in halo 1 en 2 hadge er toch wel veel betere, nu zijn sommige gwn een grote cirkel me een paar gate en trappe en da is het.. Kweetni wa jullie ervan vinde, maar ik vind da echt geen deftige maps.
Verdere opmerkingen volgen, wat vinden jullie over de dingen die ik heb aangehaald?
Wel een fcking cool spel vr de rest, campaign wat kort mr de moeilijkheid is trug hoger

Jandegamer

Legacy Member
Vind de multiplayer goed. Maar echt weinig maps mss maar stuk of 4. En in welke mode hebde voertuigen nog nooit gezien :p

Flashheart

Legacy Member
DarkKhen zei:
^

Dus je hebt geen mic én je klaagt over waardeloze teammates. Juuuust.
Dat ik geen mic heb betekent niet dat ik niets bijdraag tot het team. Ik ga altijd voor objectives en in slayer games haal ik degelijke tot goede scores. Daarnaast heb je het type speler dat enkel voor kills gaat, alleen wegrijdt in vehicles, zinloos rondloopt of er gewoon niets van bakt. Ik ben verre van een topspeler maar sommige teammates zijn echt om zot van te worden.

@Mugiwara: Ik ga zowat met alles akkoord :p.

hatetn

Legacy Member
idd mijn mics zijn kapot en ik doe geen moeite om een nieuwe te halen atm. toch ga ik samenwerken en slaag ik er zelfs in complotten te smeden in risk.

als je elkaar online aanvoelt kun je meer bereiken dan iemand die het niet doet en door zijn mic zit te roepen. je zou eens moeten weten hoeveel ik al op mute heb geklikt omdat ik het niet kon aanhoren

Inspector Monkfish

Legacy Member
Devilcrafter zei:
Das wel waar Halo Combat Evolved was er met een open begin dan daarna kwamen de boeken en Halo 2, enz

Maar pas in Halo 2 werd op over reach gesproken dus ben ik niet zeker of ze tegen dan al een verhaal hadden voor Reach. Terwijl "The Fall Of Reach" al uit was en tegen dan "The Flood" ook.

Ook zitten er andere kleine foutjes zoals er staat dat het het Spartan III armor was. Maar van de S III is er nog maar 1 squad levend en gevangen op een Shield World nadat het portal sloot vanaf Onyx. Dus is het niet echt mogelijk om de S III armor's daar te hebben terwijl ook de S III geen Mjolnir hadden maar een soort Cammo suits.

De events op Onyx spelen zich pas af na First Strike. Dus in principe is het mogelijk om SPartan III's op Reach te hebben. Over de suits spreek ik me niet verder uit. :)

Jandegamer

Legacy Member
Heeft iemand nu zin om reach te spelen online of singleplayer ?

Greetz

Runkle

Legacy Member
Wait, what?! halo wars beter durven noemen dan alle andere halo games (buiten de eerste dan)? gtfo please, halo wars was een miskleun en de naam halo niet waardig.

Net ook de campaign op legendary uit, een van de moeilijkste halo games (moeilijkste is nog altijd den 2e).

Naradia

Legacy Member
Snoeckers zei:
Wait, what?! halo wars beter durven noemen dan alle andere halo games (buiten de eerste dan)? gtfo please, halo wars was een miskleun en de naam halo niet waardig.

Net ook de campaign op legendary uit, een van de moeilijkste halo games (moeilijkste is nog altijd den 2e).

Ik vond dit de moeilijkste (ook uitgespeeld op legendary) en veel meer op gevloekt dan op halo 2. Mijn skills gaan er misschien op achteruit :sad:

Is bij u this is how we do it challenge unlocked? Want bij mij blijft hij op 8/9 staan :s

na de credits is er nog een stuk met als objective: survive, is dit eigenlijk uit te spelen, of sterf je zowiezo?

SHIGSY

Legacy Member
Missie 1-6 in 1 run in coop met 4 afgewerkt. Zottekes, vlieg je echt wel door. Vanavond de rest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan