Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SCIFOFLUX

Legacy Member
Darks zei:
Bij deze even een voorlopig lijstje:

I Darks I
AlexTali0nis
sturtmachine
sterrexx
PsychicCrib
LipglossNdBlack
zyn0x007
phixiuZ

Zal jullie morgen al eens toevoegen :)

Je mag mij ook toevoegen.
Ik ben een vrij onbekende op dit forum maar toch volg ik het dagelijks ;)
Ben een low,mid-skilled (omdat ik niet zo vaak game omdat geen tijd vind)
Maar binnekort zal hierin verandering in komen!
Gamertag: SCIFOFLUX

Olivier_Twister

Legacy Member
Brr die sp Was echt FERM!!!!!! Echt wel een van de betere shooters die ik de laatste 2 jaar heb gespeeld :)

CHTboy

Legacy Member
Ben geen die hard gamer, maar als er mensen zijn die in CO-OP of online willen spelen mogen mij gerust toevoegen.

GT: CHTboy

Private Joker

Legacy Member
noobke hier, maar jaaaren geleden hooked aan Halo waarvoor ik de xbox heb gekocht na epic multiplayers en dan de draad kwijt geraakt na Halo 2 omdat ik het geld niet had een 360 te kopen.

nu lees ik al die goede verhalen over Reach en zou ik graag die Reach editie van de 360 kopen (ik weet ook dat het een gelimiteerde oplage was)

al redelijk wat gegoogled, maar niks gevonden
hulp in de goede richting?

vaako

Legacy Member
Private Joker zei:
noobke hier, maar jaaaren geleden hooked aan Halo waarvoor ik de xbox heb gekocht na epic multiplayers en dan de draad kwijt geraakt na Halo 2 omdat ik het geld niet had een 360 te kopen.

nu lees ik al die goede verhalen over Reach en zou ik graag die Reach editie van de 360 kopen (ik weet ook dat het een gelimiteerde oplage was)

al redelijk wat gegoogled, maar niks gevonden
hulp in de goede richting?

via amazon.de kan je hem nog bestellen :niceone:

Texans

Legacy Member
Woensdag 22 september vanaf 14u is er op Gunktv een Halo special met oa Halo reach :) en ook een groot stuk over de Halo mutliplayer en de nieuwe multiplayer modes.
Allen kijken dus...

hatetn

Legacy Member
Texans zei:
Woensdag 22 september vanaf 14u is er op Gunktv een Halo special met oa Halo reach :) en ook een groot stuk over de Halo mutliplayer en de nieuwe multiplayer modes.
Allen kijken dus...


zal ik zeker doen als ik zelfmoordneigingen heb.

Private Joker zei:
Thanks, maar:

Sprache: Deutsch, Deutsch, Deutsch staat bij de beschrijving.. :(

de taal van de console kun je toch aanpassen hoe je zelf wilt. in de benelux komt hij niet uit en op veel sites is hij al uitverkocht. dus ik zou er snel bij zijn als ik u was of je mag het vergeten

Private Joker

Legacy Member
hatetn zei:
zal ik zeker doen als ik zelfmoordneigingen heb.



de taal van de console kun je toch aanpassen hoe je zelf wilt. in de benelux komt hij niet uit en op veel sites is hij al uitverkocht. dus ik zou er snel bij zijn als ik u was of je mag het vergeten

console al ge wilt, maar handleiding en doos en spel zijn dan in het duits (en ja je kan wss het spel spelen in het engels) en daar moet ik toch weinig van weten...

TimzZ

Legacy Member
Zit ik nu al een uur te proberen voor deze achievement te halen:

If They Came To Hear Me Beg 25
Performed an Assassination against an Elite to survive a fall that would've been fatal.

Lukt het me eindelijk & unlocked de achievement niet. Glitched veronderstel ik.
Heb m'n succesvolle poging op m'n fileshare gezet, maar nu lijkt bungie.net niet te werken (Live login foutmelding)
Go Bungie!

Anoniem05

Legacy Member
Vond het einde toch minder hoor, paar epische momenten maar o zo kort :(

Lemmichi

Legacy Member
Weet iemand of die cashback actie geldig is op alle reach versies (LE etc) ?

SHIGSY

Legacy Member
SHIGSY1979 voor de Reach-fanaten op Xbox Live.

Misschien niet voor deze topic. Ik probeer hier twee 360's aan elkaar te koppelen voor een (offline) Reach-weekend op twee tv's maar het lukt niet. Moet de andere persoon onmiddellijk op de party lijst te zien zijn? Er liggen hier twee versies van Reach, geen ander dubbel spel om het mee te testen. Misschien iemand die ook een System Link met Reach gedaan heeft? Geel kabeltje tussen de twee 360's met benaming "utp cat5e b1-com cable 1so/1ec 11801 eia/tia 568b" moest het helpen. Offline link up nog nooit gedaan.

Royal Belgium

Legacy Member
TrainerAsh zei:
Is het aangeraden een Xbox 360 te kopen juist voor de specials zoals voornamelijk Halo Reach nu? Ook al:

- Heb je nog nooit Xbox of Halo gespeelt
- Weet je van mensen dat er veel problemen zijn met een Xbox
- Je een PS3 hebt maar die halo verhalen online maken je toch nieuwsgierig ... :D

Greetz :D

Ik zou niet weten waarom niet? :p Ik ben pas begonnen vanaf Halo 3 en kan het verhaal min of meer wel volgen hoor :D
En van die zogenaamde problemen met Xbox moet je je niets aantrekken ;) RROD is verholpen, en ik zou niet weten welke andere problemen er bestaan voor Xbox. :D De mijn heb ik nu een jaar en 2 maand en nog geen enkel probleem gehad^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan