Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mugiwara

Legacy Member
Vind het een zalige spel, heb wel niemand om mee te spelen :(
Als iemand goesting heeft : PsychicCrib

xDilatedx

Legacy Member
Mij moogde ook altijd toevoegen voor campaign/firefight/matchmaking:

GT: LipglossNdBlack

hatetn

Legacy Member
net door de campaign gegaan en nu gezien dat er een achievement is voor solo op legendary te gaan. dit wordt dus de eerste keer dat ik een halo solo ga spelen

Aescullus

Legacy Member
Pas op he hatetn, zorg dat GIJ altijd rijdt en niet een AI, want die stonden stil als er ne plasmabolt van een wraith afkwam :doh:

hatetn

Legacy Member
Aescullus zei:
Pas op he hatetn, zorg dat GIJ altijd rijdt en niet een AI, want die stonden stil als er ne plasmabolt van een wraith afkwam :doh:



ik rij altijd. ik speel altijd met 2 en het is zowat een regel dat we nooit samen in een wagen kruipen. 1 verkeerd shot en het is voor allemaal afgelopen en de AI doet dat zo slecht nog niet achter de turret

phixiuZ

Legacy Member
Heerlijk spel, al 4 keer op een rij gewonnen in FFA, in één match 2 keer killing frenzy gehad in een free for all :lol:.

TrainerAsh

Legacy Member
Is het aangeraden een Xbox 360 te kopen juist voor de specials zoals voornamelijk Halo Reach nu? Ook al:

- Heb je nog nooit Xbox of Halo gespeelt
- Weet je van mensen dat er veel problemen zijn met een Xbox
- Je een PS3 hebt maar die halo verhalen online maken je toch nieuwsgierig ... :D

Greetz :D

Mugiwara

Legacy Member
somebody add me plz :( mense invite en dan me 4 2vs2 spelen op een zelfgemaakte map is nog altijd et leukste ze, of gwn beetje rondforgen enzo

deswa

Legacy Member
waarom richten we geen 9lives halo reach groep op? lekker met mic campaign op legendary co-op en online fun...goed idee? :P

phixiuZ

Legacy Member
Mensen mogen mij gerust toevoegen voor wat Reach te spelen ;). Gamertag: phixiuZ! Mid-skilled liefst :).

Graverobber

Legacy Member
Als er mensen zijn die morgen, of deze nacht Halo Reach willen co-open, add me gamertag staat in sig. mag mij gerust nu nog pm'n om online te komen en we zijn vertrokken ;)

Graverobber

Legacy Member
deswa zei:
waarom richten we geen 9lives halo reach groep op? lekker met mic campaign op legendary co-op en online fun...goed idee? :P

Keb mensen die altijd halo in group spelen ma die group zit altijd vol omdat ze team slayer doen is dus ook wel irritant soms :)

CurrY

Legacy Member
Zo een falling assasination is zelfs een achievement maar moet wel op een Elite gedaan worden.

AssassiN

Legacy Member
Nog altijd bezig met campaign, solo.
Ik neem het graag rustig aan :p, kzal vant weekend(het is dan gratis) halo eens online spelen. Als het mij bevalt zal ik dan gold aankopen :).

Darks

Legacy Member
deswa zei:
waarom richten we geen 9lives halo reach groep op? lekker met mic campaign op legendary co-op en online fun...goed idee? :P

Bij deze even een voorlopig lijstje:

I Darks I
AlexTali0nis
sturtmachine
sterrexx
PsychicCrib
LipglossNdBlack
zyn0x007
phixiuZ

Zal jullie morgen al eens toevoegen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan