Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Furon zei:
Wel stom dat een teammate de kill kan stelen als je een assassination doet.

Ik vind dat hilarisch hahahaha. Daarstraks was een teammate van me iemand aan het spit aan het steken, en ik zeg opeens dat de persoon die hij vast had, met z'n rug naar me gericht was, ik keidroog, MELEE. And I went: lawl

moeder_theresa

Legacy Member
Net uitgespeeld -> omfg, nu weten we dus hoe de eerste Halo is gestart! Zeer goede singleplayer, kan zeker naast het eerste deel gaan staan.

el slettos

Legacy Member
singleplayer: vaak framedrops tijdens intense combat, anderszijds een degelijke campaign met voldoende afwisseling

multiplayer: voelt perfect aan en speelt vlekkeloos

infection gametype :love:

Flashheart

Legacy Member
Ik heb nog geen infection gespeeld op Reach maar in Halo 3 trok da op niks :p.

Hyozan

Legacy Member
airie zei:
en gij denkt dat ze die zomaar gaan ruilen ?

Waar heb je hem gehaald ?

Ik heb hem bij Bart Smit gehaald. De dame achter de kassa zei nog : als er iets mis is kan je hem altijd ruilen voor een andere (binnen de 24 uur dus).

Heb het kasticket etc nog , dus ik hoop dat er geen probleem zal zijn ;)

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Heb hem nog niet kunnen spelen door het werk, en kga eerst Singularity uitspelen op PS3 zodat ik op m'n gemakske reach kan spelen :p En Legendary edition is toch wel z'n geld waard !

DSC00793JPG.jpg

DSC00794JPG.jpg

DSC00796JPG.jpg

iTs NePhtiS

Legacy Member
jeeeeeej mijn solo legendary is in de pocket se :p nu de rest nog ^^

Jandegamer

Legacy Member
Vind dat er maar weinig maps online zijn. En de wapens vind ik ook niet waw

Furon

Legacy Member
Net een Team Snipers achter de rug op Hemorrhage (Blood Gulch in Forge World). Zo zalig met de Hologram-loadout.

W3sl3y

Legacy Member
Is het mogelijk om de ondertekst aan te zetten bij de singel player? Blijkbaar gaat het niet omdat het dashboard ook Engels is.

D2ThaV

Legacy Member
Maat van me vroeg deze namiddag of ik met hem niet naar de GM wou rijden, er was een nieuwe halo uit zei hij. Aangezien ik al een dik jaar m'n xbox verkocht heb en in plaats een PS3 heb aangeschaft ging er geen lampje branden bij ' nieuwe halo '. Eens aangekomen toch grote ogen getrokken dat er echt een nieuw spel was, dus niet zoiets als ODST met enkel nieuwe SP. In de avond snel een 2dehands xbox elite gaan kopen om binnenkort er na een jaartje terug in te vliegen, eerst wel terug wat Halo 3 spelen tot als ik de nieuwe eens 2dehands tegenkom...

Darks

Legacy Member
Super spel.

Single player vond ik mss wel de beste van de serie, gewoon zo episch en destructief, mocht wel een paar uurtjes langer zijn imo.

Nu aan de MP begonnen, speelt toch zo lekker hé :)

Weet wel wat doen deze week dak vrij heb :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan