Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
Mijn eerste ervaring! VEEEEEEEEEEEL beter dan ODST! Heb weer het gevoel van Halo!!!

Selderijstok

Legacy Member
OMFG! Ik krijg morgen mijn Legendary en nu heeft mij Xbox ne rrod :angry::angry:

W3sl3y

Legacy Member
Ik was mijne voorbestelde Collectors Editie vandaag gaan halen bij game mania, 80 euro :eek:
Heb het zo gelaten en ben hem voor 60 euro gaan halen bij Saturn.

Flashheart

Legacy Member
Kheb al een paar uur multiplayer/firefight gespeeld en het is verslavend :p.

Selderijstok

Legacy Member
hatetn zei:
ik zou op dat moment gewoon een nieuwe gaan kopen

Tjah, kzit in een periode waar ik niet te zot ga doen met mijn geld, 2dehands moet ik niet meer dus kzou de nieuwe slim willen maar het is teveel geld.
Kzal hem dan maar weer verkopen é :sad: Dus als iemand een nieuwe legendary wil, check buy & sell binnenkort :(

Graverobber

Legacy Member
psp zei:
Mijn eerste ervaring! VEEEEEEEEEEEL beter dan ODST! Heb weer het gevoel van Halo!!!

ODST was men eerste halo game +- 1uurke gespeelt, dees is men 2de halo game, en kzen nu al 5u non stop aant spelen :P

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
mijn copy is verzonden dus hopelijk morgen in de brievenbus :d

mayrbek

Legacy Member
waarom kan ik in geen enkel winkel de xbox 360 slim halo reach edition vinden
was vandaag van plan om hem te gaan kope ma nergens te vinden
weet iemand misschien een winkel?

Frustos

Legacy Member
Forge trekt weer op geen kloten, nog steeds alleen met friends te spelen die je zelf moet uitnodigen, nice voor 2010

phixiuZ

Legacy Member
mayrbek zei:
waarom kan ik in geen enkel winkel de xbox 360 slim halo reach edition vinden
was vandaag van plan om hem te gaan kope ma nergens te vinden
weet iemand misschien een winkel?

't is dan ook een limited edition voor iets eh

Frustos zei:
Forge trekt weer op geen kloten, nog steeds alleen met friends te spelen die je zelf moet uitnodigen, nice voor 2010

Waarom zou je dat willen doen met random mensen? :wtf:

michiel6661

Legacy Member
Weet iemand of die limited edition tot rond kerstmis zal blijven?
Ik zou heel erg Dr. Hasley boekje enzo hebben, waarom pas rond kerstmis?
Dan krijg ik mijne xbox ^^

hatetn

Legacy Member
michiel6661 zei:
Weet iemand of die limited edition tot rond kerstmis zal blijven?
Ik zou heel erg Dr. Hasley boekje enzo hebben, waarom pas rond kerstmis?
Dan krijg ik mijne xbox ^^



lees eens heel aandachtig u eigen post. LE heeft meestal een betekenis en nu blijkt het helemaal zo te zijn. en met de hype rond dit spel ga je het 2e hands wel vinden maar gewoon in de winkel zal zo goed als onmogelijk zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan