Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Olivier_Twister

Legacy Member
Ow Yeah mijn legandary Edition is net aangekomen met de pakjesdienst!!!!!!
It's Halo time!!!!

Furiez

Legacy Member
TimzZ zei:
Haha, idem.. Idem. :)

3 tot 5 werkdagen. Ik hoop zo hard morgen, maar ik vrees eerder woensdag of zelfs donderdag. Laat het hier weten als je hem hebt? :)

Nog niets ontvangen :sad:

DuffyT

Legacy Member
Legendary!

Net naar de GM geweest achter mijn legendary, blijkbaar hebben ze er toch niet genoeg en krijgt elke GM maar 8 legendary's waarvan er nog 2 over waren. Degene die eerst gereserveerd hebben krijgen hem. Ik heb geen bericht gekregen maar ik ben toch geweest. Ik had hem besteld op dezelfde dag als degene die normaal één van de twee laatste zou krijgen maar aangezien ik daar eerder was en degene die hem zou krijgen zijn telefoon niet opnam heb ik hem toch meegekregen.:D

hatetn

Legacy Member
tof ik kan hem niet meer volgen:doh:

mijn controller was wel mee met de post. nu hopen dat tnt nog langskomt

moeder_theresa

Legacy Member
Zonet mijn exemplaar gaan halen. Eerst nog even eten en dan spelen maar.
Mijn baas zal iets minder blij zijn als ik vandaag niet kom werken. :D

_DM_

Legacy Member
Zot hoe Halo toch telkens zoveel blijft verkopen :)
ODST was saai, kort,... en Halo 3 was niet veel beter imo.

hatetn

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Geen multiplayer speler zeker?


zelfs dan. ik kan van een halo game blijven genieten.

er zijn andere shooters die ik gewoon niet meer koop omdat ze effectief alles zijn wat hij beschrijft in SP. ik denk dat ik zelfs de naam niet meer moet geven

TimzZ

Legacy Member
Furiez zei:
Nog niets ontvangen :sad:

Thehut kan soms lang duren ze.. :(


Ik las op Twitter iemand die de campagne op Legendary uit heeft op 6 uren?!
Da kan toch nie??

Darius Craven

Legacy Member
moeder_theresa zei:
Ik ook niet, enkel singleplayer en dan buiten ermee.

Volledig akkoord, komen teveel games uit om vast te blijven hangen bij één enkele :)

_DM_

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Geen multiplayer speler zeker?

Jawel, en nooit begrepen waarom die MP van Halo zo geprezen wordt.
Het zit goed in elkaar, maar er zijn betere games in MP imo.

DarkKhen

Legacy Member
_DM_ zei:
Jawel, en nooit begrepen waarom die MP van Halo zo geprezen wordt.
Het zit goed in elkaar, maar er zijn betere games in MP imo.

Dan moogt gij mij is online shooters zeggen op de xbox dat nog steeds +20.000 man speelt op de xbox. (Op CoD na obviously.)

SterreXx

Legacy Member
Halo heeft qua MP de beste support voor de cummunity, zowel voor lan party's als custom lobby's .... geen enkel ander game support de competitieve community zo hard als halo

_DM_

Legacy Member
Het gaat helemaal niet over de support, maar over de algemene ervaring van de MP.
Is er iets vernieuwend ?

En sorry hoor, maar +20.000 online spelers is heus niet zoveel (En ik denk dat het bij Halo wel degelijk hoger ligt dan dat).

Maar bon, ik ga hier geen flamewar beeginnen :p

CurrY

Legacy Member
Bij Reach zijn er nu 142000 mensen online en dat is denk ik grotendeels zonder Amerikanen, ik neem aan dat DarkKhen Halo 3 bedoelde.

DarkKhen

Legacy Member
Ik zeg niets over support lol. Dat heeft Sterre gezegd. En dat 20k niet veel is, is geen antwoord op mijn vraag. Jij zegt dat er betere MP games zijn als Halo en ik wil weten welke dan. (Is geen flame, is gewone vraag xD)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan