Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TimzZ zei:Haha, idem.. Idem.
3 tot 5 werkdagen. Ik hoop zo hard morgen, maar ik vrees eerder woensdag of zelfs donderdag. Laat het hier weten als je hem hebt?![]()
ad:
_DM_ zei:Zot hoe Halo toch telkens zoveel blijft verkopen
ODST was saai, kort,... en Halo 3 was niet veel beter imo.
Curryw0rst BE zei:Geen multiplayer speler zeker?
Furiez zei:Nog niets ontvangenad:

moeder_theresa zei:Ik ook niet, enkel singleplayer en dan buiten ermee.

Curryw0rst BE zei:Geen multiplayer speler zeker?
_DM_ zei:Jawel, en nooit begrepen waarom die MP van Halo zo geprezen wordt.
Het zit goed in elkaar, maar er zijn betere games in MP imo.
