Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graverobber zei:wow! nog 1x slapen en je hebt hem ook![]()
(morgen winkel gesloten)coucke zei:2X slapen(morgen winkel gesloten)
Graverobber zei:er zijn toch genoeg winkels open op dinsdag....

Graverobber zei:er zijn toch genoeg winkels open op dinsdag.... ik weet het niet of ik deze ga kopen, geen halo fan en kvond ODST kutspel.. maar door heel dat hype gedoe ben ik beginnen twijfelen.
Jandegamer zei:Is er eigenlijk veel verschil tussen halo 3 en deze. Maar halo 3 vond ik echt saai achter tijdje gwn schieten en dood slaan tis al

DarkKhen zei:Duidelijk nooit een hoge skill behaald op Halo 3.![]()
Aescullus zei:Technisch gezien heeft hij gelijk voor elk shooter, maar je moet het game zelf plezant maken, speel eens met ( zatte?) vrienden. Is wel eens tof.
DarkKhen zei:morgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoubles