Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phixiuZ

Legacy Member
4 man of max 2 voor firefight in splitscreen? en multiplayer is ook voor de rest nog altijd 4 player splitscreen?

Graverobber

Legacy Member
coucke zei:
2X slapen :( (morgen winkel gesloten)

er zijn toch genoeg winkels open op dinsdag.... ik weet het niet of ik deze ga kopen, geen halo fan en kvond ODST kutspel.. maar door heel dat hype gedoe ben ik beginnen twijfelen.

coucke

Legacy Member
Graverobber zei:
er zijn toch genoeg winkels open op dinsdag.... ik weet het niet of ik deze ga kopen, geen halo fan en kvond ODST kutspel.. maar door heel dat hype gedoe ben ik beginnen twijfelen.

ik heb ze allemaal van halo 1 tot halo odst en odst was idd een mindere maar de rest was super ik hem de Legendary Edition besteld en deze is elders over al uit verkocht

Jandegamer

Legacy Member
Is er eigenlijk veel verschil tussen halo 3 en deze. Maar halo 3 vond ik echt saai achter tijdje gwn schieten en dood slaan tis al

DarkKhen

Legacy Member
Jandegamer zei:
Is er eigenlijk veel verschil tussen halo 3 en deze. Maar halo 3 vond ik echt saai achter tijdje gwn schieten en dood slaan tis al

Duidelijk nooit een hoge skill behaald op Halo 3. :D

Aescullus

Legacy Member
DarkKhen zei:
Duidelijk nooit een hoge skill behaald op Halo 3. :D

Technisch gezien heeft hij gelijk voor elk shooter, maar je moet het game zelf plezant maken, speel eens met ( zatte?) vrienden. Is wel eens tof.

Graverobber

Legacy Member
Aescullus zei:
Technisch gezien heeft hij gelijk voor elk shooter, maar je moet het game zelf plezant maken, speel eens met ( zatte?) vrienden. Is wel eens tof.

zat worden is geen probleem, hij moet eerst vrienden vinden :applause:

Aescullus

Legacy Member
nja ik speel ook niet vaak met vrienden,maar ik amuseer der mij toch mee :)
Pff het wordt eens tijd voor REACH. ik wil eindelijk eens beschermde spawnpoints en mensen die niet meer kunnen spelen omdat ze teveel leaven :D

SterreXx

Legacy Member
pfff iemand van mn clan had halo reach bestelt op gametail en is vandaag aangekomen ... FML

el slettos

Legacy Member
ik kan GVD nie wachten tot morgen aaaaaaaaaaaaaaaargh

GIEF NAO MOTHA FOCKAZ

DarkKhen

Legacy Member
morgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoubles

CurrY

Legacy Member
DarkKhen zei:
morgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoublesmorgenteamdoubles

²

Aescullus

Legacy Member
Hmm eerst multiplayer of eerst singleplayer? Crap , can't decide!!!en waarom is mijn headset nog niet aangekomen gvd :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan