**$permy**
Legacy Member
Ik ga me eerst storten o pde singleplayer om de gameplay ook gewoon te worden ende wapens te testen
. Konden we al in de beta maar toch
. Ga er gewoon aan beginnen op legendary net als de vorige halo's en dan zie ik wel waar ik uitkom of raak
. Naart schijnt is deze campaign een pak moeilijkeren dan odst en halo 3. Nadien wellicht alleen maar halo mp spelen en af en toe een fifatje en een forzake 
. Konden we al in de beta maar toch
. Ga er gewoon aan beginnen op legendary net als de vorige halo's en dan zie ik wel waar ik uitkom of raak
. Naart schijnt is deze campaign een pak moeilijkeren dan odst en halo 3. Nadien wellicht alleen maar halo mp spelen en af en toe een fifatje en een forzake 
weggesmeten geld altijd ma

