Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

**$permy**

Legacy Member
Ik ga me eerst storten o pde singleplayer om de gameplay ook gewoon te worden ende wapens te testen :). Konden we al in de beta maar toch :). Ga er gewoon aan beginnen op legendary net als de vorige halo's en dan zie ik wel waar ik uitkom of raak :p. Naart schijnt is deze campaign een pak moeilijkeren dan odst en halo 3. Nadien wellicht alleen maar halo mp spelen en af en toe een fifatje en een forzake :p

coucke

Legacy Member
**$permy** zei:
Ik ga me eerst storten o pde singleplayer om de gameplay ook gewoon te worden ende wapens te testen :). Konden we al in de beta maar toch :). Ga er gewoon aan beginnen op legendary net als de vorige halo's en dan zie ik wel waar ik uitkom of raak :p. Naart schijnt is deze campaign een pak moeilijkeren dan odst en halo 3. Nadien wellicht alleen maar halo mp spelen en af en toe een fifatje en een forzake :p


Wil gerust halo reach coop op legendary doen maar kan pas woensdag

Graverobber

Legacy Member
Jandegamer zei:
Zie maar dat je zelf vrienden vindt

keb vrienden, maar geen x360 gamende vrienden :doh:

kzal deze morgen ook maar is aanschaffen en weeral gold :( weggesmeten geld altijd ma :p

Furon

Legacy Member
Aescullus zei:
nja ik speel ook niet vaak met vrienden,maar ik amuseer der mij toch mee :)
Pff het wordt eens tijd voor REACH. ik wil eindelijk eens beschermde spawnpoints en mensen die niet meer kunnen spelen omdat ze teveel leaven :D

²

Aescullus

Legacy Member
Waarom houden wij eens niet vrijdagavond een big team battle op reach?
I'm in for one

megamold

Legacy Member
haha besteld op shopto en khad het dezemorgen al in de bus :D

kmoet wel zeggen da het niet 100% aanvoelt gelijk een halo spel ma da zal wel zijn omda de chief er nimeer bij is zeker

el slettos

Legacy Member
gaat dat hier nu GODVERDOMME gedaaan zijn met al under nerdgasms :RAGE:

Samus007

Legacy Member
Hij ligt hier ook te lachen naast mij, ga pas volgende week starten om hem co-op uit te spelen met vriend.

SHIGSY

Legacy Member
Mijn
forums
opgezet maar het kon niet baten. Niet plooien bij Game Mania. :cry:

Zal morgen een korte werkdag worden.

TimzZ

Legacy Member
Furiez zei:
Ben eens benieuwd of ik hem morgen al zal ontvangen van thehut.

Haha, idem.. Idem. :)

3 tot 5 werkdagen. Ik hoop zo hard morgen, maar ik vrees eerder woensdag of zelfs donderdag. Laat het hier weten als je hem hebt? :)

Yones

Legacy Member
Sebiet met het fietske om Halo: Reach

Met dit op de achtergrond

Ziede mij al cruisen :lol:

coucke

Legacy Member
ik niet dus daar zal ik de legendary niet hebbe :( dan maar wachten tot morgen

**$permy**

Legacy Member
Net ook smsje gehad, nog vlug wat zaken afwerken en dan in vliegende vaart naar gm!!! REACH! *psyched*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan