Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
Ik zou het straf vinden moest GM vroeger verkopen. Bij Red dead redemption waren er ook al winkels die hem vroeger verkochten (check ps³ thread). Zelf toen zijn er mannen met een kasticket naar de GM geweest, en nog weigerden ze vroeger te verkopen.

We zullen nog een dagje moeten wachten vrees ik.

xDilatedx

Legacy Member
Ik heb em ook al.

Heb ticketje en foto van de game voor de geïnteresseerde.

Yones

Legacy Member
GM heeft ondertussen het kasticket van Icon ook al doorgefaxed naar de hoofdzetel. Die wachten nog op één of andere bevestiging. maar denk niet dat het voor vandaag zal zijn.

@ Jordy: waar gevonden soms?

coucke

Legacy Member
in knokke kan je hem krijgen zie hierboven

ik heb hier overal geprobeerd ma nergens OK hier is een exemplaartje

in saturn willen ze hem nog niet meegeven in bart smith ook niet en game mania zegt dat ze nog moeten leveren

iemand de telefoon nr van microsoft :p ik zou anders een bellen ^^

Give us Reach

SterreXx

Legacy Member
zal hij er morgen al vanaf de opening van GM zijn of verkope ze het mr in de loop vn de dag ?

Furon

Legacy Member
SterreXx zei:
zal hij er morgen al vanaf de opening van GM zijn of verkope ze het mr in de loop vn de dag ?

Vanaf de opening, 14 september om 00:00 vervalt het embargo.

IIcon

Legacy Member
Yones zei:
GM heeft ondertussen het kasticket van Icon ook al doorgefaxed naar de hoofdzetel. Die wachten nog op één of andere bevestiging. maar denk niet dat het voor vandaag zal zijn.

@ Jordy: waar gevonden soms?

Héhé, allen naar Knokke zou ik zeggen :D
Heb hem liggen maar speel nog niet echt, ben aan het wachten om in een groepje te spelen. Wat veel plezanter is :niceone:

DarkKhen

Legacy Member
^

Enige reden waarom ik het niet zo erg vind om te wachten. 't Is fijn om het te hebben, maar er is niemand om het plezier mee te delen.

coucke

Legacy Member
DarkKhen zei:
^

Enige reden waarom ik het niet zo erg vind om te wachten. 't Is fijn om het te hebben, maar er is niemand om het plezier mee te delen.

dit is een goed argument om te wachten ^^

maar dat is zo lastig als je weet dat de shop morgen gesloten zal zijn en het pas woensdag kan gaan halen :'(

Olivier_Twister

Legacy Member
Goh jah... Je zou wel al de SP al kunnen uitspelen om dan u volledig te kunnen focussen op de MP eh...

DarkKhen

Legacy Member
Meh, SP boeit me niet zo fel tbh. Mijn focus ligt zowieso al vanaf het moment da'k het morgen heb op de MP.

Selderijstok

Legacy Member
Oei, ik dacht dat het pas volgende week was :p Mijn legendary edition wordt blijkbaar vandaag verzonden :D:D

Razzia

Legacy Member
Kga em ook nog niet kopen, krap qua geld... Maar hij komt uiteindelijk wel in huis!

Truman'

Legacy Member
kak dat wachten, zeker wanneer die shop morgen gesloten is, ik ga hem mooi ergens anders halen zo simpel is dat :)

btw ter informatie intertoys heeft het aan zen been, no more xbox games for them :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan