Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DarkKhen zei:Zie maar dat jullie wat deftig allemaal zijn tegen het eind van volgende maand.![]()
Idd nice filmpke, wel waardeloze tegenstanders precies.el slettos zei:[YOUTUBE]6KTXxghbinw[/YOUTUBE]
nice vid ^^ check it
coucke zei:in de saturn is de ledgendary ook sold out ze belden zo van ja u hebt geluk gezit nog net bij om het te hebben ^^

Kvind het grappig hoe de mensen steeds de overpriced CE's blijven kopen voor amper meerwaarde. Ze worden precies duurder ook. GOW 3 150 euro , deze 130 euro, Gran turismo 180 euro. Daar kan ik mijn zuurverdiende centen niet aan geven 
DarkKhen zei:Ik ben vrij fanatiek jah haha. Ik denk da'k op Halo 3 op alles minstens een 47 heb op Squad Battle na en uiteraard hier en daar een 50 op wat playlists. Swat zou ook een easy 50 zijn maar m'n connectie laat het op dat gebied afweten mits daar connectie alles betekend.
phixiuZ zei:Wat is uwen rank op Lone Wolves mss? Vrij straf, minstens 47 op alles.
En op HALO 3 kan je toch héél goed afleiden hoe "skilled" iemand is aan de hand van z'n rank en de verhouding van het aantal matches en verdiende exp vind ik. Zou ook handig zijn mocht er nog opkomen in welke ladder hij die highest skill gehaald heeft.
)
ad:DarkKhen zei:Haha. Nja ik heb de chance dat er altijd wel mensen thuis zijn op het uur als ik speel.
Doe anders zoals mij? Zoek een solid double team partner en speel daarmee? Niets fijners dan Team Doubles. ^^

