Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coucke

Legacy Member
in de saturn is de ledgendary ook sold out ze belden zo van ja u hebt geluk gezit nog net bij om het te hebben ^^

el slettos

Legacy Member
DarkKhen zei:
Zie maar dat jullie wat deftig allemaal zijn tegen het eind van volgende maand. ;)

gij lijkt me ook wel een fanatieke speler hé? :niceone:

i like ^^

want kzal wat friends nodig hebben met de nodige skills om een goed ( 9lives) team te maken (degene die ik ken zijn te slecht)

DarkKhen

Legacy Member
Ik ben vrij fanatiek jah haha. Ik denk da'k op Halo 3 op alles minstens een 47 heb op Squad Battle na en uiteraard hier en daar een 50 op wat playlists. Swat zou ook een easy 50 zijn maar m'n connectie laat het op dat gebied afweten mits daar connectie alles betekend.

coucke

Legacy Member
Lol als je wil , join ik gerust het 9lives team ( weet niet of ik goed genoeg ben natuurlijk hé)

DarkKhen

Legacy Member
Het spijtige is dat niemand echt kan tonen dat ze "skill" hebben. Oppervlakkig kon je dat altijd afleiden van het Skill Level en de Rank bij Halo 2 + 3. Maar wat is het nu allemaal, al die fancy smancy emblems, Onyx achtige dingen.

Sportinggboy

Legacy Member
coucke zei:
in de saturn is de ledgendary ook sold out ze belden zo van ja u hebt geluk gezit nog net bij om het te hebben ^^

Is er een vertaling voor deze zin ? :D

DarkKhen

Legacy Member
Ik denk dat hij wilt zeggen dat hij de laatste kopie van de Reach Legendary Edition heeft gepre-ordered in de Saturn. ^^

el slettos

Legacy Member
nee hij wou enkel duidelijk maken dat het wel degelijk de LEDGENDARY is en niet legendary :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
schrijffout van legendary maakt me niet uit, maar die zinsbouw ... precies 4 zinnen door elkaar zonder 1 teken te gebruiken :D Kvind het grappig hoe de mensen steeds de overpriced CE's blijven kopen voor amper meerwaarde. Ze worden precies duurder ook. GOW 3 150 euro , deze 130 euro, Gran turismo 180 euro. Daar kan ik mijn zuurverdiende centen niet aan geven :D

phixiuZ

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik ben vrij fanatiek jah haha. Ik denk da'k op Halo 3 op alles minstens een 47 heb op Squad Battle na en uiteraard hier en daar een 50 op wat playlists. Swat zou ook een easy 50 zijn maar m'n connectie laat het op dat gebied afweten mits daar connectie alles betekend.

Wat is uwen rank op Lone Wolves mss? Vrij straf, minstens 47 op alles.

En op HALO 3 kan je toch héél goed afleiden hoe "skilled" iemand is aan de hand van z'n rank en de verhouding van het aantal matches en verdiende exp vind ik. Zou ook handig zijn mocht er nog opkomen in welke ladder hij die highest skill gehaald heeft.

Aescullus

Legacy Member
Sorry hoor, maar ik ben totaal niet akkoord met hetgeen je zegt. Ik met maar 800 matchkes achter de kiezen heb al veel mensen ingemaakt die rank 50 en over de 4k matchen hebben gespeeld. Ge moet gewoon sjance hebben met uw team soms!

DarkKhen

Legacy Member
phixiuZ zei:
Wat is uwen rank op Lone Wolves mss? Vrij straf, minstens 47 op alles.

En op HALO 3 kan je toch héél goed afleiden hoe "skilled" iemand is aan de hand van z'n rank en de verhouding van het aantal matches en verdiende exp vind ik. Zou ook handig zijn mocht er nog opkomen in welke ladder hij die highest skill gehaald heeft.

Jama, dat is het em net, in Reach bedoelde ik hé. Dat je daar geen skill meer kan afleiden, en bij H3 wel. (Sort of)

En m'n skill level op LW? 48 laatste keer dacht ik.
LW: 48 // TD: 50 // TS: 50 // TSn: 48 // TSw: 48 // MLG: 46 // TObj: 47 // SQ: 36

En och, Halo 3 & skill level. Kijk, er is een handeltje in 50s, zowel non general als general. En geluk met je team, imo als je verliest door je team, ligt het aan jezelf, beetje contradictorisch, maar om eerlijk te zijn, ik speel met een "solid" team, en de enige redenen waarom we verliezen is omdat het andere team beter is OF door bullshit. (laatste maal was er ene ant teleporten mét full green, try and beat that :D )

Maar uiteraard, dit is mijn mening en kijk op alles. :)

Aescullus

Legacy Member
Nja dat zijn uw ervaring eh Dark... ik heb veel matchkes waar ik als enigste positief sta van kd dus daarom zeg ik dat ge sjance moet hebben. owke tkan zijn dat ik niet als proffesioneel speel en arranged team heb ma soit. Halo 3 is leuk, als ge niet teveel noobs tegenkomt, wat bij mij helaas het geval is :sad:

DarkKhen

Legacy Member
Als ik cru mag zijn, ja, 't ligt aan het feit da ge geen arranged team hebt. :P
Mijn regel is, oftewel speelt ge met een team mee dat 3/4e bestaat uit mensen dat ge kent, of ge speelt die playlist niet. ^^

Aescullus

Legacy Member
Lol dan kan ik geen enkel type spelen behalve FFA en dat speel ik niet zo graag.

DarkKhen

Legacy Member
Haha. Nja ik heb de chance dat er altijd wel mensen thuis zijn op het uur als ik speel.

Doe anders zoals mij? Zoek een solid double team partner en speel daarmee? Niets fijners dan Team Doubles. ^^

CurrY

Legacy Member
DarkKhen zei:
Haha. Nja ik heb de chance dat er altijd wel mensen thuis zijn op het uur als ik speel.

Doe anders zoals mij? Zoek een solid double team partner en speel daarmee? Niets fijners dan Team Doubles. ^^

Das een feit ;)

En Aescullus zolang ge een beetje met vaste iets of wat (deftige) mensen speelt dan lukt het normaal wel ze. Daarom heb ik dan ook een 86% win ratio :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan