Furon
Legacy Member
coucke zei:toch erg zit al zoveel man op en wij moge wachten :'(
"zoveel man"
9000 van de [x] miljoen spelers is haast niks hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
coucke zei:toch erg zit al zoveel man op en wij moge wachten :'(
coucke zei:furon heb je hem besteld in satrun?

AssassiN zei:Juist eens Halo 3: ODST gekocht.
Wa vo een shitgame is dit?
Ik dacht da dit echt Halo 3 was, nu na even op te zoeken blijkt dit ni zo te zijn...
De cutscenes zien er maar crap uit, gameplay ook en het verhaal trekt op niete veel.
Is de gewone Halo 3 beter op deze vlakken? Anders ruil ik em in vo iets anders...
DarkKhen zei:Ja, SP van amper een uur. We zullen eens zien hoe lang de campaign duurt op legendary solo.
DarkKhen zei:Ja, SP van amper een uur. We zullen eens zien hoe lang de campaign duurt op legendary solo.
The whole shebang will last you about nine or ten hours on your first play through on the Heroic difficulty (less if you're real good and more if you aren't).