Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Ja woops, ni van een uur. Ik was pas wakker. Uiteraard wou ik zeggen van "amper 8 uur". Mijn excuses. :P

CurrY

Legacy Member
el slettos zei:
kheb de collectors editie besteld, weet iemand waar ik het goedkoopst nog een legendary kan vinden?

thx ^^

Kdenk da ge wa laat zijt voor een legendary naar het schijnt gaan ze bij gamemania maar 2 legendarys per winkel krijgen en hebben ze al mensen moeten bellen om ze te laten weten dat ze er geen meer hebben.

Jandegamer

Legacy Member
Wie denkt dat hij er morgen zal zijn. Als hij binnnen is zet zeker hier iets.

DarkKhen

Legacy Member
Ma die zijn allang binne ze. Veel winkels hebben ze. Ik heb nooit echt het antwoord gekregen, ze zijn er nog niet. Maar eerder, we mogen ze nu nog niet verkopen, dat word zwaar beboet.

DuffyT

Legacy Member
Curryw0rst BE zei:
Kdenk da ge wa laat zijt voor een legendary naar het schijnt gaan ze bij gamemania maar 2 legendarys per winkel krijgen en hebben ze al mensen moeten bellen om ze te laten weten dat ze er geen meer hebben.

"Naar het schijnt" ... Waar heb je dit dan wel gelezen/gehoord? Ik hoop maar voor hen dat ik de legendary die ik besteld heb weldegelijk krijg of ik koop nooit meer iets in de gamemania. Dan vraag ik gewoon mijn €5 voorschot voor de pre-order terug en ga ik naar de saturn. Ik hoop dat het niet zover moet komen...

deswa

Legacy Member
ik krijg het geld niet samen voor morgen halo reach te gaan kopen, heb maar 10 euro :'(

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Ik heb de legendary, maar kwist nie dat het beeldje zo groot was :D Wreed nice wel !

hatetn

Legacy Member
shopto heeft nog legendary. maar met de verzending erbij ben je wel 144 euro kwijt

CurrY

Legacy Member
DuffyT zei:
"Naar het schijnt" ... Waar heb je dit dan wel gelezen/gehoord? Ik hoop maar voor hen dat ik de legendary die ik besteld heb weldegelijk krijg of ik koop nooit meer iets in de gamemania. Dan vraag ik gewoon mijn €5 voorschot voor de pre-order terug en ga ik naar de saturn. Ik hoop dat het niet zover moet komen...

Xbox.com | International Forums - Halo reach legendary edition

Het is natuurlijk maar iemand op een forum dat het zegt maar toch :p

DuffyT

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Heb het nog niet he :p Heb de unboxing gezien op youtube, maar zodra ik mijn exemplaar heb zal ik hem zeker laten zien ;)

*facepalm* Je zegt "Ik heb de legendary" en daarna praat je alsof je het al in je handen hebt ... Voeg dan gewoon het woord "besteld" toe aan het einde van je eerste zin. Dan zijn er geen misverstanden meer.;):lol:

el slettos

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Ik heb de legendary, maar kwist nie dat het beeldje zo groot was :D Wreed nice wel !

HyPnOTiZeR zei:
Heb het nog niet he :p Heb de unboxing gezien op youtube, maar zodra ik mijn exemplaar heb zal ik hem zeker laten zien ;)

contradictions detected :wtf:

:D

HyPnOTiZeR

Legacy Member
el slettos zei:
contradictions detected :wtf:

:D

Jah nee, bedoelde da ik de legendary had besteld, maar wacht, zal mijn bestelling posten hier dan zien jullie het wel :p

DuffyT

Legacy Member
Consternatie alom ... :lol:

En tegen dinsdag zal deze thread zo goed als dood zijn omdat iedereen constant Reach zal spelen.

DarkKhen

Legacy Member
Zie maar dat jullie wat deftig allemaal zijn tegen het eind van volgende maand. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan