Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
el slettos zei:kheb de collectors editie besteld, weet iemand waar ik het goedkoopst nog een legendary kan vinden?
thx ^^
Curryw0rst BE zei:Kdenk da ge wa laat zijt voor een legendary naar het schijnt gaan ze bij gamemania maar 2 legendarys per winkel krijgen en hebben ze al mensen moeten bellen om ze te laten weten dat ze er geen meer hebben.
Jandegamer zei:Mmm toch al er 1 verkoopt gaat iedereen mee
HyPnOTiZeR zei:Ik heb de legendary, maar kwist nie dat het beeldje zo groot wasWreed nice wel !
HyPnOTiZeR zei:Ik heb de legendary, maar kwist nie dat het beeldje zo groot wasWreed nice wel !
DuffyT zei:poidh
RAGE!!! 
DuffyT zei:"Naar het schijnt" ... Waar heb je dit dan wel gelezen/gehoord? Ik hoop maar voor hen dat ik de legendary die ik besteld heb weldegelijk krijg of ik koop nooit meer iets in de gamemania. Dan vraag ik gewoon mijn €5 voorschot voor de pre-order terug en ga ik naar de saturn. Ik hoop dat het niet zover moet komen...

DuffyT zei:poidh
Heb de unboxing gezien op youtube, maar zodra ik mijn exemplaar heb zal ik hem zeker laten zien 
HyPnOTiZeR zei:Heb het nog niet heHeb de unboxing gezien op youtube, maar zodra ik mijn exemplaar heb zal ik hem zeker laten zien
![]()


HyPnOTiZeR zei:Ik heb de legendary, maar kwist nie dat het beeldje zo groot wasWreed nice wel !
HyPnOTiZeR zei:Heb het nog niet heHeb de unboxing gezien op youtube, maar zodra ik mijn exemplaar heb zal ik hem zeker laten zien
![]()


el slettos zei:contradictions detected
![]()
