Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Aescullus zei:Sorry hoor, maar ik ben totaal niet akkoord met hetgeen je zegt. Ik met maar 800 matchkes achter de kiezen heb al veel mensen ingemaakt die rank 50 en over de 4k matchen hebben gespeeld. Ge moet gewoon sjance hebben met uw team soms!
Ahn, ik dacht al, had blijkbaar te snel gelezenDarkKhen zei:Jama, dat is het em net, in Reach bedoelde ik hé. Dat je daar geen skill meer kan afleiden, en bij H3 wel. (Sort of)
.DarkKhen zei:Haha. Nja ik heb de chance dat er altijd wel mensen thuis zijn op het uur als ik speel.
Doe anders zoals mij? Zoek een solid double team partner en speel daarmee? Niets fijners dan Team Doubles. ^^
. Ikzelf ben 43 op Halo 3 met hoogste in Lone Wolves (en iets van een 40 met team doubles), denk dat Lone Wolves zowat het moeilijkste is om een 50'er in te halen, hoe vaak ik al niet geprobeerd heb hoger te geraken, je moet gelijk minstens 8 keer op een rij in de bovenste helft eindigen om van rank te stijgen, redelijk stresserend en frustrerend
. Mocht ik er mij eens op toeleggen denk ik wel nog een 45-46 te kunnen halen, maar de afgelopen maanden niet veel tijd meer gehad.
. Liefst dus +- zelfde niveau als mij. Ik ga alleszins de komende twee weken redelijk wat tijd hebben, wel telkens vanaf een uur of half vijf ten vroegste (vakantiejob).pitbull46 zei:Het spel is amazing !
http://i52.tinypic.com/10oehbr.jpg

Jandegamer zei:Als hij morgen in de winkel is stuur me sms welke winkel. Heb school xs : 0479967339

Jandegamer zei:Als hij morgen in de winkel is stuur me sms welke winkel. Heb school xs : 0479967339
Jandegamer zei:vind ik niet ergheb het er voor over
Iemand met ticketjes naar gamemania gaan en ze zullen ook verkopen
![]()
DarkKhen zei:Ge weet toch da er een ferme boete aan hangt per verkocht exemplaar hé. Wat geeft u nog maar het gedachte da ge met een kasticketje van nen andere winkel naar de gamemania kunt gaan om ne reach af te kunne troggele.
DuffyT zei:Omdat de mensen bij gamemania ook weten dat als zij niet beginnen verkopen, iedereen naar de winkels zal lopen die de game wel al verkopen. Ze (ik weet eigenlijk ook niet wie "ze" is) zullen niemand beboeten als alle winkels de game al verkopen. En trouwens, gamemania is toch al ervoor gekend dat ze de release datums niet respecteren. Zo had ik vorig jaar een pre-order voor Empire Total War waar ik de woensdag al een sms kreeg en hem ging ophalen terwijl hij pas de vrijdag ging uitkomen. Gelijkaardig voor Assassins Creed 2, Red Faction en Gears of War 2.
DarkKhen zei:Granted het feit dat ze games vroeger verkopen. Maar m'n gat ook dat gamemania gaat onderdoen aan intertoys ze, zeker zo één winkel in kortrijk.
DuffyT zei:Dat niet maar het feit dat er zelfs geen nachtlaunch is betekent IMO dat de "dam" morgen zal breken en ergens rond de middag voorspel ik, er veel mensen die bij gamemania gepre-ordered hebben zullen "verwittigd" worden ... (oh god I hope so ...)

DarkKhen zei:Ge weet toch da er een ferme boete aan hangt per verkocht exemplaar hé. Wat geeft u nog maar het gedachte da ge met een kasticketje van nen andere winkel naar de gamemania kunt gaan om ne reach af te kunne troggele.