Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aescullus

Legacy Member
@Curry : Ik heb gewoon een te slechte mentaliteit van Lone-wolf te zijn , zelfs in MMORPG's.
Tis gewoon dat ik teveel noobs tegenkom en nooit mensen waarmee ik overeenkom /een vast team zou mee kunnen vormen.

en grave... wij hopen dat wij allemaal morgen onze game kunnen ophalen/ontvangen,maar ik vrees er ook voor dat dit niet het geval zal zijn.

phixiuZ

Legacy Member
Aescullus zei:
Sorry hoor, maar ik ben totaal niet akkoord met hetgeen je zegt. Ik met maar 800 matchkes achter de kiezen heb al veel mensen ingemaakt die rank 50 en over de 4k matchen hebben gespeeld. Ge moet gewoon sjance hebben met uw team soms!

Volgens mij heb je niet goed gelezen wat ik zei. Ik had het vooral over de verhouding van het aantal gespeelde en gewonnen matches/aantal exp in combinatie met hun rank. Tuurlijk, ik maak ook vaak eens een 50'er in die al heel wat matches gespeeld heeft, maar vaak heeft die dan ook weinig exp in verhouding tot het aantal matches dat die gespeeld heeft.

DarkKhen zei:
Jama, dat is het em net, in Reach bedoelde ik hé. Dat je daar geen skill meer kan afleiden, en bij H3 wel. (Sort of)
Ahn, ik dacht al, had blijkbaar te snel gelezen :).

DarkKhen zei:
Haha. Nja ik heb de chance dat er altijd wel mensen thuis zijn op het uur als ik speel.

Doe anders zoals mij? Zoek een solid double team partner en speel daarmee? Niets fijners dan Team Doubles. ^^

Njah, dat heb ik ook wel eens nodig, een goeie partner om mee te spelen. Met Reach ga ik nog eens serieus beginnen :). Ikzelf ben 43 op Halo 3 met hoogste in Lone Wolves (en iets van een 40 met team doubles), denk dat Lone Wolves zowat het moeilijkste is om een 50'er in te halen, hoe vaak ik al niet geprobeerd heb hoger te geraken, je moet gelijk minstens 8 keer op een rij in de bovenste helft eindigen om van rank te stijgen, redelijk stresserend en frustrerend :p. Mocht ik er mij eens op toeleggen denk ik wel nog een 45-46 te kunnen halen, maar de afgelopen maanden niet veel tijd meer gehad.

Dus als er hier iemand goesting heeft om vanaf overmorgen keer serieus te beginnen spelen Team Doubles, add me :). Liefst dus +- zelfde niveau als mij. Ik ga alleszins de komende twee weken redelijk wat tijd hebben, wel telkens vanaf een uur of half vijf ten vroegste (vakantiejob).

Jandegamer

Legacy Member
Als hij morgen in de winkel is stuur me sms welke winkel. Heb school xs : 0479967339

DarkKhen

Legacy Member
Jandegamer zei:
Als hij morgen in de winkel is stuur me sms welke winkel. Heb school xs : 0479967339

Slimme, je gsm nummer online zetten. :rofl:

Edit: en ge zou beter wa meer oplette int school tijdens de lessen "leren lezen", 't staat in koeie van letters op het kasticketje xD

Jandegamer

Legacy Member
vind ik niet erg :p heb het er voor over :p Iemand met ticketjes naar gamemania gaan en ze zullen ook verkopen :p

DarkKhen

Legacy Member
Jandegamer zei:
vind ik niet erg :p heb het er voor over :p Iemand met ticketjes naar gamemania gaan en ze zullen ook verkopen :p

Ge weet toch da er een ferme boete aan hangt per verkocht exemplaar hé. Wat geeft u nog maar het gedachte da ge met een kasticketje van nen andere winkel naar de gamemania kunt gaan om ne reach af te kunne troggele.

DuffyT

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ge weet toch da er een ferme boete aan hangt per verkocht exemplaar hé. Wat geeft u nog maar het gedachte da ge met een kasticketje van nen andere winkel naar de gamemania kunt gaan om ne reach af te kunne troggele.

Omdat de mensen bij gamemania ook weten dat als zij niet beginnen verkopen, iedereen naar de winkels zal lopen die de game wel al verkopen. Ze (ik weet eigenlijk ook niet wie "ze" is) zullen niemand beboeten als alle winkels de game al verkopen. En trouwens, gamemania is toch al ervoor gekend dat ze de release datums niet respecteren. Zo had ik vorig jaar een pre-order voor Empire Total War waar ik de woensdag al een sms kreeg en hem ging ophalen terwijl hij pas de vrijdag ging uitkomen. Gelijkaardig voor Assassins Creed 2, Red Faction en Gears of War 2.

DarkKhen

Legacy Member
DuffyT zei:
Omdat de mensen bij gamemania ook weten dat als zij niet beginnen verkopen, iedereen naar de winkels zal lopen die de game wel al verkopen. Ze (ik weet eigenlijk ook niet wie "ze" is) zullen niemand beboeten als alle winkels de game al verkopen. En trouwens, gamemania is toch al ervoor gekend dat ze de release datums niet respecteren. Zo had ik vorig jaar een pre-order voor Empire Total War waar ik de woensdag al een sms kreeg en hem ging ophalen terwijl hij pas de vrijdag ging uitkomen. Gelijkaardig voor Assassins Creed 2, Red Faction en Gears of War 2.

Granted het feit dat ze games vroeger verkopen. Maar m'n gat ook dat gamemania gaat onderdoen aan intertoys ze, zeker zo één winkel in kortrijk.

DuffyT

Legacy Member
DarkKhen zei:
Granted het feit dat ze games vroeger verkopen. Maar m'n gat ook dat gamemania gaat onderdoen aan intertoys ze, zeker zo één winkel in kortrijk.

Dat niet maar het feit dat er zelfs geen nachtlaunch is betekent IMO dat de "dam" morgen zal breken en ergens rond de middag voorspel ik, er veel mensen die bij gamemania gepre-ordered hebben zullen "verwittigd" worden ... (oh god I hope so ...)

DarkKhen

Legacy Member
DuffyT zei:
Dat niet maar het feit dat er zelfs geen nachtlaunch is betekent IMO dat de "dam" morgen zal breken en ergens rond de middag voorspel ik, er veel mensen die bij gamemania gepre-ordered hebben zullen "verwittigd" worden ... (oh god I hope so ...)

Hahahaha, we all are mate, we all are. :D

Shinro

Legacy Member
Mijn Gamemania is op maandag gesloten dus het hoeft vandaag niet perse uit te komen. :<

SHIGSY

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ge weet toch da er een ferme boete aan hangt per verkocht exemplaar hé. Wat geeft u nog maar het gedachte da ge met een kasticketje van nen andere winkel naar de gamemania kunt gaan om ne reach af te kunne troggele.

Die van ons zei eigenlijk exact dit aan de telefoon toen ik zaterdag nog even wou checken: "Als we kunnen bewijzen dat andere winkels ook aan het verkopen zijn, kunnen we het voor releasedag ook doen".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan