Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Lol uiteraard. Zover was ik ook wel. Ik vraag me af of er belgen zijn die een shitload een mountain dew in huis hebben. :P

SterreXx

Legacy Member
er zijn al een paar mensen die hem hebben. ksnap nie wa er fake aan is xD

DarkKhen

Legacy Member
Zucht, ik zal het je uitleggen:
de dvd case, simpelweg, de dvd case.
Halo Reach is al meer dan een maand gelekt, keep that in mind ;)

't is niet echt moeilijk om een dvd doosje te pakken met een afgedrukt hoesje hoor :P

Aescullus

Legacy Member
Nja maakt niet uit of dat die foto echt is of niet. Het enigste wat telt is dat ik dinsdag erom mag. Trouwens ik denk dat de meeste mensen hier Redbull/Monster/burn drinken als ze zitten te gamen en zijn eten ziet er ook niet al te lekker uit.

SterreXx

Legacy Member
ja der zijn er die ze valse versie spelen enzo op hun jtag xbox.
maar sinds gisteren zijn er al mensen die de echte versie bezitten. geloof het of niet het is zo, ik ken er genoeg.

DarkKhen

Legacy Member
SterreXx zei:
ja der zijn er die ze valse versie spelen enzo op hun jtag xbox.
maar sinds gisteren zijn er al mensen die de echte versie bezitten. geloof het of niet het is zo, ik ken er genoeg.

Klootzakke met hun jtags. Ik wil het ook vroeger spelen. :(

Shinro

Legacy Member
Nuja, zoals bij veel topgames wachten we nu al zo enorm lang dat die paar dagen niet veel gaan uitmaken.

Dinsdag zal daar rap genoeg zijn.

DarkKhen

Legacy Member
Links or get out. :P

Ben niet het type dat zomaar aanneemt van wat een persoon zegt op het net is waarheid. ;)

Edit: Ok lol heb het net gezien. Maar toch, hadden ze de prullerij van de LE erbij gezet, was het overtuigender geweest. I mean, ik kan ook zo'n screenshot maken hoor :/

Conclusie: bronvermelding ftw

Shinro

Legacy Member
DarkKhen zei:
Links or get out. :P

Ben niet het type dat zomaar aanneemt van wat een persoon zegt op het net is waarheid. ;)

Edit: Ok lol heb het net gezien. Maar toch, hadden ze de prullerij van de LE erbij gezet, was het overtuigender geweest. I mean, ik kan ook zo'n screenshot maken hoor :/

Conclusie: bronvermelding ftw

Aangezien ik de picture van Furon heb gekregen sluit ik me aan bij zijn gegevens, en ik ben er ook vrij zeker van dat het legit is.

Aangezien SeaNanners al Reach aan het spelen is op Xbox Live (Check zijn gamercard) en ook Hutch is het al aan het spelen.

Dus de pic zal dus wel degelijk real zijn en het zal dus niet een kopie zijn.

coucke

Legacy Member
mocht iemand het maandag vinden pm mij of post het hier ^^

kheb maandag vrijedag :p

Aescullus

Legacy Member
Indeed alle in't weekend was't veel beter geweest, dan hadde ze nightlaunch kunnen doen de vrijdag

coucke

Legacy Member
ja idd kging zeker geweest zijn ze maar als je kijkt op die map zitten de meeste online in de EU é
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan