Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Lache, morge es gaan rondzien peinsk. Al maakt het niet veel uit mits m'n team het dan nog niet heeft. xD

Furon

Legacy Member
DarkKhen zei:
En hebben ze serieus al een UK release gedaan? Bungie heeft recent nog gezet dat het wereldwijd de bedoeling is da het gelaunched word op de release date. :/

En dat is ook zo, de UK krijgt Reach heus niet vroeger hoor. Diegene die het wel al hebben, hadden gewoon geluk dat hun retailer het al verkocht. Maar er staat nog altijd een embargo op de game, tot aan 14 september 00:00.

coucke

Legacy Member
op de game mania site is de pre order logo ook weg en staat er gewoon slechts ... zou dit dan al binnen zijn in gm ?

SterreXx

Legacy Member
ik denk dat verschillende winkels de game al binnen hebben. ze mogen het enkel nog niet verkopen, al zijn er hier en daar kleine zaakjes die daar hun broek aanvegen

coucke

Legacy Member
mocht iemand hem vandaag , morgen of maandag al kunnen bemachtigen laat je het mij weten ^^ heb conge gevraagt maar kwil het vroeger spele :p

SterreXx

Legacy Member
:p

de filmpkes dieje upload naar Bungie, kuntge die op uw pc zetten ?

Furon

Legacy Member
SterreXx zei:
:p

de filmpkes dieje upload naar Bungie, kuntge die op uw pc zetten ?

Niet zonder een capture card. Je kan je movies sharen met andere gamertags via de File Share, maar die zijn enkel te bekijken op de 360.

CurrY

Legacy Member
Je kan geloof ik ook als je Bungie pro hebt de filmpjes laten renderen via de site.
Als je iets gecapped wil hebben laat je het maar weten dan doe ik dat wel even :p.

SterreXx

Legacy Member
Zelf heb ik ook een Cap Card, kmoet enkel m'n moederbord van m'n pc upgraden :/
Nog een vraagje, mss noob achtig maar elke game mode heeft een apparte ranking klopt dat ? en welk level is het maximum ?
ben me ant warm lopen met halo 3 dus tis allemaal beetje nieuw :p

Flashheart

Legacy Member
Mijn spel en de controller zijn ook onderweg :love:. Ik ben benieuwd wat ze met de singleplayer hebben gedaan.

xDilatedx

Legacy Member
Soms wou ik dat'k ne JTag xbox had... Alles een paar maanden op voorhand spelen :p

CurrY

Legacy Member
SterreXx zei:
Zelf heb ik ook een Cap Card, kmoet enkel m'n moederbord van m'n pc upgraden :/
Nog een vraagje, mss noob achtig maar elke game mode heeft een apparte ranking klopt dat ? en welk level is het maximum ?
ben me ant warm lopen met halo 3 dus tis allemaal beetje nieuw :p

Bij Halo 3 is de maximum level per ranked playlist level 50 maar bij Reach gaat er geloof ik geen getal rank zijn.

SHIGSY

Legacy Member
Hoop het echt dat we nog SMS'je krijgen van Game Mania dat het binnen is. Waarom releasen na het weekend, wasting precious gametime!

CurrY

Legacy Member
SHIGSY zei:
Hoop het echt dat we nog SMS'je krijgen van Game Mania dat het binnen is. Waarom releasen na het weekend, wasting precious gametime!

Omdat bungie de wereldeconomie midden in de week wil stilleggen ipv dat iedereen rustig in het weekend kan spelen.:)

Shinro

Legacy Member
Nog iemand die op een SMS hoopt morgen ookal is de klans klein tot niet bestaand? :<
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan