Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tracker zei:ow jong die gast van da 2 de filmpke is goe zot met al z'n headshots....
rafbanaan zei:Heb sinds vandaag een xbox360 en ben wel contect.
Heb een ps3 ook dus kan ik van beide profiteren
Is er al een demo uit ofzo van reach ?
hatetn zei:vergeet het maar. bij halo heeft er altijd een datum opgestaan en daarvan afwijken = boetes en jij hebt kans om gebanned te worden. net zoals de mensen die nu al zaten te spelen op de geleakte versie.
bij halo 3 werd ik ook gebeld van het moment dat hij binnen was. een half uur later belden ze al terug dat ik moest wachten tot de datum dat hij officieel uitkwam.
heeft die zaak geen problemen van gehad en ben zelf ook niet gebanned geweest.Curryw0rst BE zei:Blijkbaar is de legendary edition beperkt tot 2 exemplaren per Gamemania? Heb de mijne in April besteld dus is normaal geen probleem voor mij.

Furon zei:Echt? Damn, deze keer moeten ze echt wel gelimiteerd zijn dan.![]()
Furon zei: