Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
Allez jong, hebde alles al is tegoei bezien? De weapons & vehicles zijn epic, DMR, mini-wraiths, FORGE WORLD. En de campaign.. Oh yeah baby.

Yes, i r fanboy

SHIGSY

Legacy Member
Ook echt wel curieus.

Shooters zullen nooit mijn "primary games" worden maar voor Halo is er altijd wel een plaatsje.

vaako

Legacy Member
weet er iemand in welke belgische shop je de halo reach console kan kopen?

**$permy**

Legacy Member
nog 11 dagen :applause:

Zou er een waterkans zijn om "Halo Reach" de dertiende al te kunnen meenemen? Is reeds besteld bij Game Mania en die moeten dit toch liggen hebben de dag ervoor?

hatetn

Legacy Member
**$permy** zei:
nog 11 dagen :applause:

Zou er een waterkans zijn om "Halo Reach" de dertiende al te kunnen meenemen? Is reeds besteld bij Game Mania en die moeten dit toch liggen hebben de dag ervoor?



vergeet het maar. bij halo heeft er altijd een datum opgestaan en daarvan afwijken = boetes en jij hebt kans om gebanned te worden. net zoals de mensen die nu al zaten te spelen op de geleakte versie.

bij halo 3 werd ik ook gebeld van het moment dat hij binnen was. een half uur later belden ze al terug dat ik moest wachten tot de datum dat hij officieel uitkwam.

DarkKhen

Legacy Member
hatetn zei:
vergeet het maar. bij halo heeft er altijd een datum opgestaan en daarvan afwijken = boetes en jij hebt kans om gebanned te worden. net zoals de mensen die nu al zaten te spelen op de geleakte versie.

bij halo 3 werd ik ook gebeld van het moment dat hij binnen was. een half uur later belden ze al terug dat ik moest wachten tot de datum dat hij officieel uitkwam.

How how, gebanned worden voor te vroeg spelen moet ge met een korrelke zout nemen hé. Ik heb Halo 3 een drietal dagen op voorhand kunnen kopen door middel van wat social engineering in de Extra Zone te Tienen (ze zijn nu wel failliet, ma kom :D ) en heb geen ban aan m'n been gekregen.

Mensen worden nu gebanned omdat, nja, 2 weken op voorhand de game hebben, kom zeg. Maar 2 - 3 dagen, bungie weet ook wel dat er een error-marge bestaat bij winkels.

Olivier_Twister

Legacy Member
Bij mij weten werd Halo3 ook overal 2 dagen vroeger verkocht dan officieel zou mogen...

Maar goed ben benieuwd naar deze Reach en hopelijk geen ODST afbaksel dat je op 1 namiddag hebt uitgespeeld

**$permy**

Legacy Member
Kga het toch eens proberen denk ik :p, wellicht geen nachtverkoop?

hatetn

Legacy Member
psp zei:
Bij mij weten werd Halo3 ook overal 2 dagen vroeger verkocht dan officieel zou mogen...

Maar goed ben benieuwd naar deze Reach en hopelijk geen ODST afbaksel dat je op 1 namiddag hebt uitgespeeld



voor wat ik gezien heb zijn de extras niet normaal. een tool om zelf u maps te maken. gaat van racetracks(jawel) tot gewone. het spacegevecht die eerst een half uur ging duren was zo goed dat ze het tot over een uur hebben gemaakt. enz...

omdat het bungie hun laatste halo game is wouden ze er een van maken die we nooit gingen vergeten.

DarkKhen

Legacy Member
Die zogenaamde racetrack tool is toch gewoon dat ge uw items van normal naar phased naar fixed kunt doen? (A.k.a. ge kunt alles gewoon in elkaar schuiven)

Olivier_Twister

Legacy Member
hatetn zei:
voor wat ik gezien heb zijn de extras niet normaal. een tool om zelf u maps te maken. gaat van racetracks(jawel) tot gewone. het spacegevecht die eerst een half uur ging duren was zo goed dat ze het tot over een uur hebben gemaakt. enz...

omdat het bungie hun laatste halo game is wouden ze er een van maken die we nooit gingen vergeten.

Van die space gevechten heb ik ook al wat gezien en deed me direct terug denken aan dat super goeie star wars spel op de Gamecube.
Valt hier nog altijd af te wachten hoe het zal zijn en via beelden is dat natuurlijk moeilijk te zeggen maar ik hoop op een mooi spel...

kunlan

Legacy Member
**$permy** zei:
Kga het toch eens proberen denk ik :p, wellicht geen nachtverkoop?


Weet iemand of er in belgie ergens midnight release gehouden wordt?? Game mania al niet....

Olivier_Twister

Legacy Member
kunlan zei:
Weet iemand of er in belgie ergens midnight release gehouden wordt?? Game mania al niet....

Van wat ik heb horen zeggen voor de moment niet....

CurrY

Legacy Member
Zou ook niet de moeite zijn om een midnight launch te doen lijkt mij. Voor Modern Warfare 2 was het logisch aangezien het voor meerdere platformen uitkwam.

hatetn

Legacy Member
psp zei:
Van die space gevechten heb ik ook al wat gezien en deed me direct terug denken aan dat super goeie star wars spel op de Gamecube.
Valt hier nog altijd af te wachten hoe het zal zijn en via beelden is dat natuurlijk moeilijk te zeggen maar ik hoop op een mooi spel...



op gametrailers was er vorige week een special. dunno of hij nog te bekijken valt maar daardoor verlang ik er toch wel naar

Aescullus

Legacy Member
Pre ordered vandaag :applause: nu nog nieuwe headset voro xbox :love:

Olivier_Twister

Legacy Member
hatetn zei:
op gametrailers was er vorige week een special. dunno of hij nog te bekijken valt maar daardoor verlang ik er toch wel naar

Straks nen keer zoeken :)
Heb deze weel toch de trilogie nog eens gespeeld en blijft toch een prachtig spel... Als je echt op de details let merk je pas hoeveel spellen er van alles van over hebben genomen!
Spijtig gewoon van ODST... Ale was niet echt een slecht spel eh maar gewoooon veel te kort en het leek gewoon ik ik dat allemaal had gezien:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan