Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Goede zaak, hebben de PS3 bezitters eindelijk eens deftige shooter :p

DuffyT

Legacy Member
nekyn zei:
De volgende Halo word cross platform ;)

De "volgende Halo" wordt gemaakt door een interne studio van Microsoft, denk je nu echt dat ze die gaan uitbrengen op de console van de grootste concurrent? Halo is van MS, Bungie mag geen Halo-games maken zonder de toestemming van MS.

adrenalinerush

Legacy Member
Bart Religion zei:
Goede zaak, hebben de PS3 bezitters eindelijk eens deftige shooter :p

what planet ar you from? :p:D

anyways, ge hebt gelijk dat het niet allemaal crossplatform kan gemaakt worden, maar t zou toch leuk zijn, want nu lopen zowel xbox als ps'ers veel goeie titels mis.

Bart Religion

Legacy Member
Killzone is ook nog gaaf

Wel geestig dat de volgende Metal Gear Solid multiplatform wordt

L0k1-

Legacy Member
als je MGS: Rising bedoelt, is niet echt een MGS game in mijn opinie. Gewoon een hack en slash game zoals Ninja Gaiden.

Echt blij ben ik er niet mee om zo een Metal Gear game te krijgen op de Xbox 360.

nekyn

Legacy Member
DuffyT zei:
De "volgende Halo" wordt gemaakt door een interne studio van Microsoft, denk je nu echt dat ze die gaan uitbrengen op de console van de grootste concurrent? Halo is van MS, Bungie mag geen Halo-games maken zonder de toestemming van MS.

Halo developer defects, signs with Activision - Plugged In - Yahoo! Games

Bungie gaat crossplatforms maken voor activision , weet nu niet wie de eigenaar is van de franchise (microsoft of bungie) khoop dat je ongelijk hebt zou liever bungie een halo voor ps en xbox maken dan een team die er nooit een heeft gemaakt.

DuffyT

Legacy Member
nekyn zei:
Halo developer defects, signs with Activision - Plugged In - Yahoo! Games

Bungie gaat crossplatforms maken voor activision , weet nu niet wie de eigenaar is van de franchise (microsoft of bungie) khoop dat je ongelijk hebt zou liever bungie een halo voor ps en xbox maken dan een team die er nooit een heeft gemaakt.

Microsoft zelf bezit de Halo-IP net zoals Sony de Ratchet & Clank, Resistance, Killzone, ... IP's bezit. En de studio die de volgende Halo gaat maken is 343 industries, ze werken al een hele tijd samen met Bungie, ze hebben oa meegewerkt aan Reach en de add-on voor Live (Halo waypoint fzo) hebben ze volledig zelf ontwikkelt. Btw hebben ze al een aantal grote namen uit de games-industrie kunnen strikken die voor hen werken nu.

343 Industries

Zij beheren (en produceren) alles wat Halo is voor Microsoft nu.

kimme1975

Legacy Member
Jawadde grave legendary edition en wat zal dat gaan kosten? Die poppekes zien er wel "cool" uit :-)

Hyozan

Legacy Member
Iemand eigenlijk een idee of je dit keer terug kan inzoomen met pistol zoals in Halo 1 ??

ralleke

Legacy Member
Hyozan zei:
Iemand eigenlijk een idee of je dit keer terug kan inzoomen met pistol zoals in Halo 1 ??

Volgens mij wel, in de beta was dit in ieder geval mogelijk.

hieronder zie je een video met pistol kills en op 2:10 kun je de persoon zien inzoomen.

[youtube]SsMTGWTZGhg[/youtube]

DuffyT

Legacy Member
kimme1975 zei:
Jawadde grave legendary edition en wat zal dat gaan kosten? Die poppekes zien er wel "cool" uit :-)

Furon zei:
De Legendary Edition zal €130 kosten.

En kan je al niet meer pre-orderen bij Gamemania, is al uitverkocht:wtf:

Gelukkig heb ik de mijne al bestelt sinds hij bekend gemaakt is.:applause:

Edit, juist dat uboxing filmpje eens bekeken en :oink:, die legendary edition is echt veel groter dan ik had verwacht. Het lijkt alsof die zijn 130 euro meer dan waard zal zijn.

ralleke

Legacy Member
DuffyT zei:
En kan je al niet meer pre-orderen bij Gamemania, is al uitverkocht:wtf:

Gelukkig heb ik de mijne al bestelt sinds hij bekend gemaakt is.:applause:

Edit, juist dat uboxing filmpje eens bekeken en :oink:, die legendary edition is echt veel groter dan ik had verwacht. Het lijkt alsof die zijn 130 euro meer dan waard zal zijn.

idd, dacht net hetzelfde. Ik dacht dat het zo om zo'n klein beeldje ging gaan. Maar da beeldje is echt pokke groot :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan