Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nekyn zei:De volgende Halo word cross platform![]()
Bart Religion zei:Goede zaak, hebben de PS3 bezitters eindelijk eens deftige shooter![]()


DuffyT zei:De "volgende Halo" wordt gemaakt door een interne studio van Microsoft, denk je nu echt dat ze die gaan uitbrengen op de console van de grootste concurrent? Halo is van MS, Bungie mag geen Halo-games maken zonder de toestemming van MS.
nekyn zei:Halo developer defects, signs with Activision - Plugged In - Yahoo! Games
Bungie gaat crossplatforms maken voor activision , weet nu niet wie de eigenaar is van de franchise (microsoft of bungie) khoop dat je ongelijk hebt zou liever bungie een halo voor ps en xbox maken dan een team die er nooit een heeft gemaakt.

Hyozan zei:Iemand eigenlijk een idee of je dit keer terug kan inzoomen met pistol zoals in Halo 1 ??
kimme1975 zei:Jawadde grave legendary edition en wat zal dat gaan kosten? Die poppekes zien er wel "cool" uit![]()
Furon zei:De Legendary Edition zal €130 kosten.
, die legendary edition is echt veel groter dan ik had verwacht. Het lijkt alsof die zijn 130 euro meer dan waard zal zijn.DuffyT zei:En kan je al niet meer pre-orderen bij Gamemania, is al uitverkocht![]()
Gelukkig heb ik de mijne al bestelt sinds hij bekend gemaakt is.:applause:
Edit, juist dat uboxing filmpje eens bekeken en, die legendary edition is echt veel groter dan ik had verwacht. Het lijkt alsof die zijn 130 euro meer dan waard zal zijn.
