Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furon

Legacy Member
Buiten het feit dat Elites (attack) het makkelijker hebben, çava nog ;)

*edit* blijkbaar toch al 2 Invasions kunnen winnen als Spartan, nvm :p

Anoniem05

Legacy Member
Spartans kunnen het echt wel houden hoor, daarstraks eerste spelleke invasion als Spartan en ze zijn niet eens tot boven geraakt :p.

Leuk gametype!

deswa

Legacy Member
spartans hebben bij mij nog maar 1keer kunnen winnen en heb ongeveer 5rondjes gespeeld,maar dit zal wel aan de spelers liggen dan :D

Anoniem05

Legacy Member
We zouden 8 ninelivers in dezelfde party moeten krijgen om dan Invasion te spelen :p

Duc1n0

Legacy Member
Beta viel voor mij tegen. Vier keer op rij dezelfde map gekregen.

Het gaat ook niet vlot genoeg voor mij.

Anoniem05

Legacy Member
Met 2 maps is het ook niet moeilijk hé.

Wat dacht je, dat je een perfect bugless/uitgebalanceerd spel zou krijgen?

Ik heb ook een paar serieuze frustratiemomenten gehad maar het speelt vlot, na amper 4 wedstrijden kan je dan ook helemaal niet zeggen of het al dan niet goed speelt to be honest...

deswa

Legacy Member
speel liever invasion slayer,en ik vind dat de elites hun hoofd veel te lomp is,ik had ze graag gezien gelijk in halo 3

frero

Legacy Member
Invasion slayer, wordt er dan gewerkt met een limiet aan levens i.p.v. aan tijd?

Invasion tot nu toe zeker de leukste mode. Ik ben dan ook een bad company fan :)
Wat is het andere dat toegevoegd zal worden?

Hq Nine

Legacy Member
beta gespeeld , verschillende game types

en ik ben niet de grootste halo fan en speel halo 3 soms maar online

maar ik vind in halo reach(beta) niet meteen de verschillen met de andere halo's , alles voelt het zelfde aan

ik vond het gene vette tot nu toe

deswa

Legacy Member
generator defense dacht ik.en ja dat werkt dan ook met fase's maar ipv tijd zijn het kills

Duc1n0

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Wat dacht je, dat je een perfect bugless/uitgebalanceerd spel zou krijgen?

Neen , dat dacht ik niet. Ik heb trouwens niets over bugs gezegd. Ik heb enkel gezegd dat het niet vlot genoeg voor mij is. ;)

deswa

Legacy Member
die legendary edition ziet er wel leuk uit :D flaming spartan armour=hell yeah xD..wel duur lol

Anoniem05

Legacy Member
Niet echt de moeite to be honest... Ik koop 'm wel standaard :)

En invasion is maar niets, snap niet dat ze zo lomp geweest zijn om het telkens één ronde te laten spelen, in plaats van eerst het ene team als Covy te laten beginnen en daarna te switchen van team...


invasion duurt om en al tien minuten, kwartier maximum :s

Furon

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Niet echt de moeite to be honest... Ik koop 'm wel standaard :)

En invasion is maar niets, snap niet dat ze zo lomp geweest zijn om het telkens één ronde te laten spelen, in plaats van eerst het ene team als Covy te laten beginnen en daarna te switchen van team...


invasion duurt om en al tien minuten, kwartier maximum :s

Idd, één enkele ronde per Invasion-match is veel te weinig.

Invasion Slayer is dan wel weer plezanter, Big Team Battle maar dan met territories en Tier-Loadouts.

Lagoa

Legacy Member
heb de beta nog niet gespeeld, maar als ik zo hier en daar hoor is het allemaal wa hetzelfde e??? Niemand wordt hier precies van zijn sokken geblazen... alleen da systeem da ge uit 4 maps moet kiezen is wel goed, zouden ze bij MW2 ook moeten doen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan