Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
phixiuZ zei:Als er nog iemand goesting heeft om wat Reach te spelen, add me => phixiuZ.
Net gelijk 7 matches op een rij eerste gestaan in Free For All, buiten eentje met 24 kills (tov 25 max).

Hellcats zei:Ik denk dat ik gisteravond een matchke met u heb gespeeld want ik herinner uw naam nog want ge zat in mijn team.Wat een toeval...
Mijn gamertag is alimasterv btw
.

ShiryuX zei:Kspeelde nog redelijk, maar zoveel quitters :/ stats tellen toch nog niet voor de echte game? Indien wel, wat dan nog? Soms zat ik met 2v4 in team slayer, da's ook mooi meegenomen.![]()
ShiryuX zei:Beta voor de eerste keer kunnen spelen bij ne maat, kvind hem zéér goed. Voorlopig zijn mn favo load outs in volgorde van beste naar minder goed: Guard > Airborne > Stalker > Scout.
Kspeelde nog redelijk, maar zoveel quitters :/ stats tellen toch nog niet voor de echte game? Indien wel, wat dan nog? Soms zat ik met 2v4 in team slayer, da's ook mooi meegenomen.
Maar idd, zeker een wow-gevoel. Ik speel 'm toch liever dan Halo 3 voorlopig![]()
.Wg_Flow zei:Jep, scout is my only choice
Stalker ook wel, maar dat vooral in FFA
Gisteren bij een maat van ons met Damadman|O0| gespeeld, vandaar dat we toen niet gejoined zijn Phixiuz
TODAY : INVASION!
, had Damadman zijn gamertag gevonden via die 9lives friends of friends account. Ik zal u anders ook eens toevoegen, vanavond ga ik nog wat spelen normaalgezien.phixiuZ zei:Ahn, vandaar, had Damadman zijn gamertag gevonden via die 9lives friends of friends account. Ik zal u anders ook eens toevoegen, vanavond ga ik nog wat spelen normaalgezien.
Is Invasion al uit ondertussen?