Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phixiuZ

Legacy Member
Bij mij is het wow-gevoel er nog altijd, zalige beta :love:. Zeker free for all eens proberen, gametype headhunter is echt zéér goed, ook stockpile in grab bag :niceone:!

Anoniem05

Legacy Member
Jep, bijna zover :)

Man die bungie forums zijn volledig overrun door ragende nubs!

phixiuZ

Legacy Member
Als er nog iemand goesting heeft om wat Reach te spelen, add me => phixiuZ.

Net gelijk 7 matches op een rij eerste gestaan in Free For All, buiten eentje met 24 kills (tov 25 max) :cool:.

Hellcats

Legacy Member
phixiuZ zei:
Als er nog iemand goesting heeft om wat Reach te spelen, add me => phixiuZ.

Net gelijk 7 matches op een rij eerste gestaan in Free For All, buiten eentje met 24 kills (tov 25 max) :cool:.

Ik denk dat ik gisteravond een matchke met u heb gespeeld want ik herinner uw naam nog want ge zat in mijn team.Wat een toeval...:p

Mijn gamertag is alimasterv btw

phixiuZ

Legacy Member
Hellcats zei:
Ik denk dat ik gisteravond een matchke met u heb gespeeld want ik herinner uw naam nog want ge zat in mijn team.Wat een toeval...:p

Mijn gamertag is alimasterv btw

Ahn, jah uwen gamertag zegt mij wel iets :).

ShiryuX

Legacy Member
Beta voor de eerste keer kunnen spelen bij ne maat, kvind hem zéér goed. Voorlopig zijn mn favo load outs in volgorde van beste naar minder goed: Guard > Airborne > Stalker > Scout.

Kspeelde nog redelijk, maar zoveel quitters :/ stats tellen toch nog niet voor de echte game? Indien wel, wat dan nog? Soms zat ik met 2v4 in team slayer, da's ook mooi meegenomen. :sop:

Maar idd, zeker een wow-gevoel. Ik speel 'm toch liever dan Halo 3 voorlopig :love:

Furon

Legacy Member
ShiryuX zei:
Kspeelde nog redelijk, maar zoveel quitters :/ stats tellen toch nog niet voor de echte game? Indien wel, wat dan nog? Soms zat ik met 2v4 in team slayer, da's ook mooi meegenomen. :sop:

Stats worden niet overgedragen naar de retail.

phixiuZ

Legacy Member
ShiryuX zei:
Beta voor de eerste keer kunnen spelen bij ne maat, kvind hem zéér goed. Voorlopig zijn mn favo load outs in volgorde van beste naar minder goed: Guard > Airborne > Stalker > Scout.

Kspeelde nog redelijk, maar zoveel quitters :/ stats tellen toch nog niet voor de echte game? Indien wel, wat dan nog? Soms zat ik met 2v4 in team slayer, da's ook mooi meegenomen. :sop:

Maar idd, zeker een wow-gevoel. Ik speel 'm toch liever dan Halo 3 voorlopig :love:

En ik vind net Scout de beste :).

Anoniem05

Legacy Member
Jep, scout is my only choice :)

Stalker ook wel, maar dat vooral in FFA :)

Gisteren bij een maat van ons met Damadman|O0| gespeeld, vandaar dat we toen niet gejoined zijn Phixiuz :)


TODAY : INVASION!

deswa

Legacy Member
wanneer komt invasion erbij?heb net spelletje gespeeld maar heb het nergens gezien..

phixiuZ

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Jep, scout is my only choice :)

Stalker ook wel, maar dat vooral in FFA :)

Gisteren bij een maat van ons met Damadman|O0| gespeeld, vandaar dat we toen niet gejoined zijn Phixiuz :)


TODAY : INVASION!

Ahn, vandaar ;), had Damadman zijn gamertag gevonden via die 9lives friends of friends account. Ik zal u anders ook eens toevoegen, vanavond ga ik nog wat spelen normaalgezien.

Is Invasion al uit ondertussen?

Naradia

Legacy Member
phixiuZ zei:
Ahn, vandaar ;), had Damadman zijn gamertag gevonden via die 9lives friends of friends account. Ik zal u anders ook eens toevoegen, vanavond ga ik nog wat spelen normaalgezien.

Is Invasion al uit ondertussen?

yup
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan