Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
kunnen die servers da weeral nie aan, tis toch altijd hetzelfde liedje hé :(

kheb 3 matchkes kunnen spelen en BAF, gedaan dermee...

:D "We be crashing teh serversssz" :D

een paar mooie double kills, en 2 killing frenzy's!

die needle assault rifle achtig wapen is wel nice ^^ kspeel vooral met airborne en stalker class, is amusant :D gameplay is hoe we het gewend zijn en gewoon zalig :love:

kheb geen geduld meer om te wachten of de beta straks nog zal werken, kzal wel de ganse namiddag spelen morgen :)

Anoniem05

Legacy Member
hmmm, maat van me kan spelen, ik had ook matchmaking totdat ik friends invite :/ Nu playlist data pending download, fucking hell!

*update*alleen kan ik blijkbaar wel spelen...

*update 2* Nee, toch niet haha,ben game gejoined maar hangt nu toch al minuut of drie op loading...

el slettos

Legacy Member
meh... ik speel wel morgennamiddag ^^ kzal wel zien wie er van jullie online is, we kunnen dan samen fraggen :love:

ShiryuX

Legacy Member
Bah, met m'n NAT lukt het nog altijd niet (net zoals in Halo 3), dus moet ik iemand joinen maar meesten zitten al vol -_-.

Razzia

Legacy Member
ShiryuX zei:
Bah, met m'n NAT lukt het nog altijd niet (net zoals in Halo 3), dus moet ik iemand joinen maar meesten zitten al vol -_-.

Had ook een opmerking gekregen ivm mijn NAT (net zoals in Halo 3), ma das dikke bullshit, want als ik een connection test doe staat die altijd op Open.

Anoniem05

Legacy Member
Mja heb net 2 games kunnen spelen en ben er dan weer uitgeknalt... Back to halo reach server is unavailable.

Laatste matchke wel nice, 1 flag ctf op sword base, als je daar als aanvallend team rechtdoor loopt en dan links van de brug dropped kom je direct voor hun flagroom terecht.

Scout gepakt en naar daar gesprint,twee nades rechtsvoor , 3 man neer, 4e shields down,bashed, vlag gepikt en dan halverwege neergehaald, maar wel zalig moment :D

Mclaeys

Legacy Member
Als ik alleen speel is er geen probleem, zelfs als ik in een party zit met alle spelers in een andere game is er geen probleem. Speel ik in team dan is het pending data en duurt het zeer lang. Bungie heeft het al op hun site gezet dat ze er alles aan doen om het op te lossen, maar so far it's fun

deswa

Legacy Member
ik speel morgen wel,dan is men internet weer aan volle snelheid.maar zo te horen toch wel leuke gameplay ^^

Anoniem05

Legacy Member
Jep vandaag geen last gehad PHix, enkel frusterende momenten gehad ingame :p

Freaking Armor Lock is voor nichten. Grenades zijn nukes en het DMR vult zijn rol helemaal niet in --> Meer dan één clip per kill op sommige momenten? Derrrr...

Furon

Legacy Member
Bungie.net : Getting Games in the Beta : 5/3/2010 4:10 PM PDT

1. Don't restart your search, even if load times are long. The initial load for map and game type will take a really long time, which is super lame, but once you've made the connection, the files will be cached to your hard drive and the next time you load to same map/game type, it should be nice and fast.
2. Don't reboot or reload the beta. It won't help and it will actually clear your cache, making your wait times much longer.
3. Don't leave your party. Since everybody in the party has to load the same files, your wait is tied to other player's download process as well. Stick with the same crew and things should iron out.

frero

Legacy Member
Pff dan zegeen ze dat dit de grootste beta ooit wordt, met 2-3 miljoen spelers en dan crashen de servers als er 120,000 online gaan. Fantastisch.

Wat ik tot nu toe gespeeld heb ziet er mij wel al zeer fun uit.

el slettos

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Jep vandaag geen last gehad PHix, enkel frusterende momenten gehad ingame :p
...

inderdaad, ons team wist verzekers zelfs niet wat het objective was :doh:

idioten :p we hadden wel redelijke stats é ^^

Anoniem05

Legacy Member
el slettos zei:
inderdaad, ons team wist verzekers zelfs niet wat het objective was :doh:

idioten :p we hadden wel redelijke stats é ^^

Ja, op sword base die flag cap van je was nice :)

Paar mooie dingen gezien ^^

Lord0Link

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Jep vandaag geen last gehad PHix, enkel frusterende momenten gehad ingame :p

Freaking Armor Lock is voor nichten. Grenades zijn nukes en het DMR vult zijn rol helemaal niet in --> Meer dan één clip per kill op sommige momenten? Derrrr...

Grenades ga ik wa mee akkoord maar die DMR is 4 Bodyshots alla rapidfire en dan wachte tot uwe HUD da bolleke weer laat zien headshot en this gedaan met zingen die guns hebben zoiets gelijk recoil this geen Halo 3 meer

DaMadMan

Legacy Member
frero zei:
Pff dan zegeen ze dat dit de grootste beta ooit wordt, met 2-3 miljoen spelers en dan crashen de servers als er 120,000 online gaan. Fantastisch.

Wat ik tot nu toe gespeeld heb ziet er mij wel al zeer fun uit.


crybabies need their fix too u know :p

spel is bangelijk, good ol' halo I R BACK
afkicke van bad company zit wel tege. druk nog net iets teveel op back om vijande te spotte ^^

phixiuZ

Legacy Member
zalig spel :).

spel werkt trouwens perfect nu.

Kan gebeuren eh dat het in het begin even foutloopt, iedereen die zo snel mogelijk dien beta wil spelen en allemaal op hetzelfde moment, met een paar miljoen (vermoed ik?). Geen wonder dat hun server het begeeft.

En controls zijn idd nog beetje ambetant :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan