Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

phixiuZ

Legacy Member
Zijn er hier paar mensen aant spelen atm? Met wat belgen spelen is altijd leuker :).

Naradia

Legacy Member
phixiuZ zei:
Zijn er hier paar mensen aant spelen atm? Met wat belgen spelen is altijd leuker :).

Ge moogt mij altijd toevoegen (als ge mij nog niet hebt): Naradia

Gisteren zalig matchke gespeeld, 2 tegen 4. Verloren met 40-43, maar kheb het hun goed moeilijk gemaakt, jammer van medespeler die 4 in de min stond, of ze waren verloren :D

deswa

Legacy Member
heb net efjes gespeeld en vindt het super ^^ wel efjes de dingen gewoon worden,maar voor de rest goed :)

Anoniem05

Legacy Member
Net eens Free for all aan het testen, voorbije 2 wedstrijden vlotjes gewonnen :) eerste keer FFA deathmatch, mooi 25 gehaald terwijl de rest aan 14 zat ofzo, en Headhunter ook 25 gehaald, vet spel :)

Paar zware frustratiemomenten :

2x in dezelfde wedstrijd het sword bemachtigd, 2x wordt het reticule rood, dus 'in range' en 2x sla ik maar gebeurt er niets, the fuck?

Granaten zijn hels, bijna elk gevecht eindigt ermee dat ik de ander afschiet en dan nog sterf omdat hij vlak voor ik 'm neerhaalde nog snel een nade spamd, degoutant, radius moet zeker naar beneden.

DMR en NR, wat is het nut van deze wapens? Headshots zijn geen one shot kills, pistol is momenteel sterker, the fuck?

Quitters, ik haat het wanneer kakvolk na een paar minuten quitten omdat het niet vlot genoeg gaat, ik begin te roepen en te tieren, ik word ENORM pissig, maar ik ragequit niet!


En die Plasma launcher, die max4 plasma nades afschiet gaat er ook maar lichtjes over :s


Buiten wat balance issues ivm wapens en nades vind ik het een erg leuk spel, al vind ik swordbase een kutmap.

En ik voorzie in het toekomstige Invasion, Elites vs Spartans ook veel problemen, Spartans zijn pokketraag tov die Elites, zelfs met hun abilities zijn Elites véél wendbaarder dan Spartans, en springen ook hoger/verder .


Naradia, get your ass online!

Furon

Legacy Member
En toch zijn er nog altijd tards die het niet kunnen laten om enkel aan hun k/d ratio te denken in FFA games zoals Oddball :')

Anoniem05

Legacy Member
Furon zei:
En toch zijn er nog altijd tards die het niet kunnen laten om enkel aan hun k/d ratio te denken in FFA games zoals Oddball :')


Jep, ook al, bij stockpile kom je dat ook veel tegen ,degoutant.

phixiuZ

Legacy Member
Ge moet HALO 3 ODST hebben, die stopt ge in uwen 360, dan in het menu Download the Beta, laten downloaden en dan terug naar menu gaan en dan zal er staan Play the Beta.

Ik gaan sebiet nog is spelen, mensen mogen me altijd adden => phixiuZ. Ik gaan Naradia alvast adden, staat nog niet in mijnen lijst denkek.

En pistol is echt zalig :).

Naradia

Legacy Member
Na Big bang theory is beginnen spelen, bij deze gewaarschuwd :evil:

Maar nu eerst op kindjes letten :sad:

Mugiwara

Legacy Member
Eerste keer gespeeld daarnet en echt een wow gevoel, maar na effkes te spelen is dat al weer deels weg :D Ik hoop dat er nog voertuige enzo komen. Heb men 3de match al perfection gehaald me stalker, 15 kills 0 deaths en ook al 3 keer kill frenzy. Nogwel vet spel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan