Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Starcraft 2[:.Tker.:];13225373 zei:Beta of the year![]()
phixiuZ zei:Zijn er hier paar mensen aant spelen atm? Met wat belgen spelen is altijd leuker.

Wg_Flow zei:Ben nu ook online, niemand anders is er![]()
ad:
eerste keer FFA deathmatch, mooi 25 gehaald terwijl de rest aan 14 zat ofzo, en Headhunter ook 25 gehaald, vet spel 

Furon zei:En toch zijn er nog altijd tards die het niet kunnen laten om enkel aan hun k/d ratio te denken in FFA games zoals Oddball :')
Koonut zei:Starcraft 2
.