Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lord0Link

Legacy Member
Furon zei:
3v3 Generator Defense suckt. :(

Noem dan eens op wa er aan suckt?

Ik heb et nu gespeeld en zie er niks bugged of verkeert aan kwa gameplay ze mogen het voor mijn part in de full game steken

Furon

Legacy Member
3v3 mag gerust 4v4 of zelfs meer zijn. 90% van de tijd kom ik met nog een paar randoms uit tegen parties van 3.
En als extraatje is er praktisch altijd iemand die leaved nog voor de match begint, 2v3 is dan onbegonnen werk, vooral als er 2 man zit te shotguncampen aan B generator en 1 iemand op de uitkijk staat met sniper/laser.

Met de playlist is niks verkeerd, het leunt gewoon wat dichter aan bij big team battles.

phixiuZ

Legacy Member
Njah, generator defense is niet bepaald type waarin je als enkele speler met randoms moet spelen om te willen winnen, dan is het inderdaad redelijk frustrerend bij momenten. Vind wel zeer goed gametype als je speelt met twee andere mensen die je kent.

Lord0Link

Legacy Member
Furon zei:
3v3 mag gerust 4v4 of zelfs meer zijn. 90% van de tijd kom ik met nog een paar randoms uit tegen parties van 3.
En als extraatje is er praktisch altijd iemand die leaved nog voor de match begint, 2v3 is dan onbegonnen werk, vooral als er 2 man zit te shotguncampen aan B generator en 1 iemand op de uitkijk staat met sniper/laser.

Met de playlist is niks verkeerd, het leunt gewoon wat dichter aan bij big team battles.

Tip zoek uw eigen dan ook ne party als de er dan toch last van hebt (op uw 1tje zoeken is er gewoon om vragen)+ voor van die Quiters heeft Bungie ne banhammer
Sniper Laser spawd maar 1x maar heb em zelf nog nie vast gehad ma kom Sniper 8/12 Bullets gok ik en ne gewone volle laser niks overpowerd aan want Elites krijgen ook hun dosis firepower + als ge Elites haat speelt uw ronde gewoon uit en de volgende zijde ne spartan en dan ist uwe tour om te Laser/Sniper hoeren.
En campers in welke game (shooter) zitten ze nu niet + di probleem is ook opgelost met nade party (3).

voor de rest zie ik geen probleem dus.

[:.Tker.:]

Legacy Member
Generator defense is voor de netwerk code van de campaign co-op te testen en zien of het stabiel loopt. Ben wel benieuwd of het nu 6 player co-op gaat zijn.

Razzia

Legacy Member
Space combat :drool:

Heb da altijd al willen hebben sinds da ik de Halo boeken gelezen heb...

Graverobber

Legacy Member
Ahja ok, heb nogmaar sinds kort men x360 en was nie echt mee met die halo shit :P

Tis wel redelijk dood het x360 forum...

Aescullus

Legacy Member
Ziet er heerlijk uit jammer dat er geen MP aangekoppeld wordt. Zou eens leuke afwisseling zijn in de mp

ngL-

Legacy Member
game is te pre-orderen op amazon voor 38 pond. Als iemand die 3000 Halo matches heeft gespeeld en nog altijd speelt, pre-orderen? heb den beta nie gespeeld...

adrenalinerush

Legacy Member
Dit is het grootste gemis van PS3: de halo serie... daarvoor alleen al zou k nen Xbox gaan bij kopen. Dat ze alle games eens crossplatform maken.
(Voor het geflame en gezever begint: dit is een compliment hé...)

CurrY

Legacy Member
adrenalinerush zei:
Dit is het grootste gemis van PS3: de halo serie... daarvoor alleen al zou k nen Xbox gaan bij kopen. Dat ze alle games eens crossplatform maken.
(Voor het geflame en gezever begint: dit is een compliment hé...)

Als ze dat zouden doen dan krijgen we waarschijnlijk helemaal geen degelijke games meer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan