Lord0Link
Legacy Member
Furon zei:3v3 Generator Defense suckt.![]()
Noem dan eens op wa er aan suckt?
Ik heb et nu gespeeld en zie er niks bugged of verkeert aan kwa gameplay ze mogen het voor mijn part in de full game steken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Furon zei:3v3 Generator Defense suckt.![]()
Furon zei:3v3 mag gerust 4v4 of zelfs meer zijn. 90% van de tijd kom ik met nog een paar randoms uit tegen parties van 3.
En als extraatje is er praktisch altijd iemand die leaved nog voor de match begint, 2v3 is dan onbegonnen werk, vooral als er 2 man zit te shotguncampen aan B generator en 1 iemand op de uitkijk staat met sniper/laser.
Met de playlist is niks verkeerd, het leunt gewoon wat dichter aan bij big team battles.
adrenalinerush zei:Dit is het grootste gemis van PS3: de halo serie... daarvoor alleen al zou k nen Xbox gaan bij kopen. Dat ze alle games eens crossplatform maken.
(Voor het geflame en gezever begint: dit is een compliment hé...)
