Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furiez

Legacy Member
rafbanaan zei:
Komt toch pas 14 september uit ?

Welja, natuurlijk. Maar is toch schone deal, en aangezien thehut pas de 14de verzendt twijfel ik er toch aan om hem van den eerste keer in de MM te gaan halen. Een kleine meerprijs maar met de dvd komt het toch ongeveer op hetzelfde neer. :)

DarkKhen

Legacy Member
Zola zijn/haar montages zijn altijd zo nice, je moet maar eens de Str8 Rippin montage bekijken.

Nu met de voetjes op de grond blijvende, het spijtige vind ik wel aan montages is dat de meeste mensen denken dat ze dit ook kunnen pullen. No-scope overkill snipen en wat is het allemaal. Montages zijn een ziekte vaak in mijn ogen. :/

Oh en Sterre, dat was niet allemaal MLG hoor. Er zitten een aantal social plays in.

el slettos

Legacy Member
idd zotte montages, kzal dan eens wa weer halo 3 spelen dat ik wat weer gewend word, gezien dat Reach binnenkort uitkomt :love:

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
van de week ook nog wa zitten oefenen in odst maar tis toch een aanpassing ze als ge van cod komt :d

SterreXx

Legacy Member
Ja ik speelde mw2 competitief op ps3 maar da spel is ant sterven meer en meer teams stoppen met mw2. Ik was het beu en zocht iets anders, ik had hier nog een x360 liggen die verwaarloost werd :p en volgde op MLG de matches op de streams enja kgeraakte meer en meer geintreseerd in halo. Op een lan-party heb ik deze dan eens uitgestest en ben dan halo 3 gaan kopen en in een baan reach bestelt.

Kennaah

Legacy Member
Kheb reach bij zavvi besteld :)

juist bericht dat hij despatched is

Darks

Legacy Member
Kennaah zei:
Kheb reach bij zavvi besteld :)

juist bericht dat hij despatched is

Mijne via thehut ook zie ik net. Ik begon al te twijfelen of ik 'm niet gewoon in de FRS zou gaan halen aangezien ik volgende week vrijaf heb. Maar als hij nu al weg is dan hoop ik toch dat dinsdag gaat lukken :)

Heb er zin in!

hatetn

Legacy Member
mijn legendary ed is onderweg:applause:
mijn reach controller ook:applause:
en dat net op het moment dat ik halo3 op legendary uit het gespeeld:applause:

coucke

Legacy Member
als iemand een winkel weet die maandag al verkoop post het hier dan effe kan ik er ook om ^^

SterreXx

Legacy Member
Heeft er iemand van jullie al reach ? Kheb er al een paar van de UK in m'n friendslist die halo reach aan het spelen zijn. Hopelijk ligt het hier in belgie ook ergens een paar dagen vroeger

DarkKhen

Legacy Member
Ik heb het hopelijk morgen. En die vrienden van de UK, ik durf er nu voor te wedden dat 50% daarvan zullen gebanned worden hoor hehe

hatetn

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik heb het hopelijk morgen. En die vrienden van de UK, ik durf er nu voor te wedden dat 50% daarvan zullen gebanned worden hoor hehe


er was vannacht een launch event in de UK

en als ze verzenden vanuit de UK kan je ervan uitgaan dat ze gewoon in de winkels liggen

SterreXx

Legacy Member
nuja het ligt niet in elke winkel in de UK maar meer in de plaatselijke video/game winkeltjes.
Dus kga seffes is rap rond kijken :D lol
en wie weet ...

DarkKhen

Legacy Member
Zaterdag of niet, met wat social engineering kunt ge al ver komen. :P

En hebben ze serieus al een UK release gedaan? Bungie heeft recent nog gezet dat het wereldwijd de bedoeling is da het gelaunched word op de release date. :/

Naja, dit maal zijn het tenminste geen fransen dat het hele systeem aan hun broek vegen. :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan