Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yones

Legacy Member
als 2 missies solo op legendary gedaan. Tot hiertoe ben ik zeer tevreden. combat zit goed, en qua moeilijkheidsgraad valt het nog goed mee.

al enkele matchkes MP gedaan. me like :doc:

DuffyT

Legacy Member
Jandegamer zei:
limited edition niks van extras alle. Paar domme boekjes

IMO toch nog altijd meer dan wat sommige "limited editions" tegenwoordig aanbieden.

michiel6661 zei:
Mensen die geintresseerd zijn in het verhaal noemen dat geen 'domme' boekjes.

Idd, voor ik aan het spel begon al meer dan een uur zitten lezen in dat dagboek, echt interessante lectuur.:cool:

michiel6661

Legacy Member
DuffyT zei:
Idd, voor ik aan het spel begon al meer dan een uur zitten lezen in dat dagboek, echt interessante lectuur.:cool:

Ik ga morge boekske vn mene vriend lene, hij heeft de limited edition, maar verkoopt da boekske jammergenoeg niet :(

megamold

Legacy Member
wow de SP was snel gedaan, op heroic dan ook nog :s
kvind dat de SP pas tegen het einde aan goed op gang komt

AssassiN

Legacy Member
Vergeten op save en exit te duwen en in plaats daarvan gwn xbox afgezet :sop:. Kmag opnieuw beginne...

SHIGSY

Legacy Member
We zijn hier ook vertrokken zie met Halo: Reach en twee van mijn broers.

Kan hier nu typen omdat ik mijn beurt aan het afwachten ben.

1st, ik zou gezworen hebben dat we de solo met vier offline konden spelen op 1 scherm. Heb me dus serieus vergist... Al een serieuze domper.
2nd, ik zit dus weer met die zwarte banden op mijn tv aan de zijkant als we in splitscreen spelen en krijg dat met geen stokken goed. Op solo is dat er niet...

Voor de rest, super!

Selderijstok

Legacy Member
Als je 1 wil zal je wel snel moeten zijn, ze zijn limited voor iets é :p Als je nog tegen kerstmis gaat wachten dan mag ej het vergeten :)

Hyozan

Legacy Member
Bah , ben hem deze ochtend gaan halen en heel de voormiddag en een stukje van de namiddag hebk er plezier aan gehad. Na een pauze begon ik er opnieuw aan en blijkt dat mijn disk niet meer te lezen is...

Heb het ook al bij m'n buur z'n xbox gechecked en ook bij hem blijft het spel onleesbaar. Morgen dan maar gaan voor een nieuwe te ruilen..

Vraeck

Legacy Member
wat een game weeral! Ik ben het meest onder de indruk van de grotere aantallen vijanden, echt de max. Ook leuk dat het eens wat meer tot de verbeelding sprekende decors zijn dan voorheen

Hq Nine

Legacy Member
Hyozan zei:
Bah , ben hem deze ochtend gaan halen en heel de voormiddag en een stukje van de namiddag hebk er plezier aan gehad. Na een pauze begon ik er opnieuw aan en blijkt dat mijn disk niet meer te lezen is...

Heb het ook al bij m'n buur z'n xbox gechecked en ook bij hem blijft het spel onleesbaar. Morgen dan maar gaan voor een nieuwe te ruilen..

en gij denkt dat ze die zomaar gaan ruilen ?

Waar heb je hem gehaald ?

CurrY

Legacy Member
De multiplayer gaat vlotjes heb al een perfection en een game waar ik 32 kills 0 deaths had lol die laatste is al aan het renderen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan