Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CurrY

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Heb hem nog niet kunnen spelen door het werk, en kga eerst Singularity uitspelen op PS3 zodat ik op m'n gemakske reach kan spelen :p En Legendary edition is toch wel z'n geld waard !


DSC00796JPG.jpg

Ik denk da die DMR niet goed in Carter zijn handen steekt of zie ik het nu scheef?

Inspector Monkfish

Legacy Member
Het dagboek en de miniature zijn echt fijn gedaan :) Vééééééééééél betere legendary dan die van Halo 3.

Crosseyed_Hobo

Legacy Member
oke heb het nu ook eindelijk ontvangen dus als iemand wilt samen spelen: AlexTali0nis

michiel6661

Legacy Member
Ooit had ik gezegt:
Het einde is dat de masterchief met de pillar of autumn vlucht van reach, nu iedereen d8 dit wss. Maar dat het effectief precies op het begin van het halo 1 verhaal zou volgen denk ik niet. Zelf vind ik het echt super wijs :D

Reach=>halo 1=>Halo ODST/(en)Halo2=>Halo 3
Als ge ng voor reach wilt wete kunt ge Halo Wars spele, da speelt zich nog ervoor af.

Frustos

Legacy Member
plezant spel maar toch een paar bedenkingen:
-na 1 teamkill kan je al gekicked worden van de server. Gisteren met een party van 4 aan het spelen op big team battle. Ik doe een teamkill met een voertuig waar ik niet veel aan kon doen. Bam kicked en uit mijn party. Nice.
-je kan nog altijd geen spel joinen dat al bezig is. wtf? Gisteren 20 matches en op het einde van het spel is er toch altijd een paar man weg. plezant een big team battle met 8 vs 3
-kutwapens
Voor de rest is het wel een vet spel.

DarkKhen

Legacy Member
We gaan nu big team battle doen voor wat challenges te halen. Als je wilt meespelen add DarkKhen, we starten om 14:15.

En Frutos, mensen ingame joinen? Ga nog wa CoD spelen.

AssassiN

Legacy Member
Dit weekend kunne mensen Halo Reach gratis spelen als je voor de moment op Silver zit(zoals ik nog dus).

Flashheart

Legacy Member
DarkKhen zei:
Lol we zijn al gestopt. Hadden de challenges al na 1 game.
Die challenges mogen idd wel wat moeilijker.

Het enige wat ik teleurstellend vind is de mappen. Het zijn er al niet veel en er zitten er een paar mindere bij. Hopelijk integreert Bungie snel een aantal forge-mappen van de community in de matchmaking.

Aescullus

Legacy Member
Eindelijk Campaign uitgespeeld op legendary :) Zalig...

De missie na de eindgeneriek vind ik wel wat raar hoor :s Objective is Survive en als ge een Elite wilt molen begint eindfilmke al :sad: zou nog plezant geweest zijn om te zien hoelang ik het kon uithouden

SHIGSY

Legacy Member
Modern Warfare 2 uitgespeeld vlak voor Reach en dat heeft me al een paar keer lelijk de kop gekost. Weer wennen aan een nieuwe button layout, altijd klote.

hansdc zei:
Het enige wat ik teleurstellend vind is de mappen. Het zijn er al niet veel en er zitten er een paar mindere bij. Hopelijk integreert Bungie snel een aantal forge-mappen van de community in de matchmaking.

Wees er maar zeker van dat er qua Reach-DLC nog het één en ander naar onze kop gesmeten gaat worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan