Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
zeg wat je wilt maar firefight achievements zijn veel te makkelijk. 10 min en je hebt ze allemaal:ironic:
op ODST zou het toch geen waar zijn.
omg de kleine kindjes zijn weer aan het roepen:doh:

FrAnt1c

Legacy Member
Private Joker zei:
noobke hier, maar jaaaren geleden hooked aan Halo waarvoor ik de xbox heb gekocht na epic multiplayers en dan de draad kwijt geraakt na Halo 2 omdat ik het geld niet had een 360 te kopen.

nu lees ik al die goede verhalen over Reach en zou ik graag die Reach editie van de 360 kopen (ik weet ook dat het een gelimiteerde oplage was)

al redelijk wat gegoogled, maar niks gevonden
hulp in de goede richting?

Xbox 360 250 GB + Halo: Reach - Consoleshop.be

ik zou hier eens een mailtje naar sturen, heb in het verleden hier ook al eens dingen besteld of vragen naar support gemaild en kreeg telkens redelijk snel antwoord :)

edit, die in combinatie met de limited editie van Reach is wel nog in stock :)
http://www.consoleshop.be/product/1...ox-360-250-gb-halo-reach-limited-edition.html

On a Side note: Halo Reach :love:, morgen mij eens een nieuw abbonement gaan halen voor xbox live nog eens te vernieuwen :p

josuwa

Legacy Member
Howdy iedereen. Als iemand eens de campaign wilt beginnen met deze ancien Halo powner straks. Laat het maar horen.

GT: j0zuw4
Iedereen mag mij ook adden om te spelen gewoon. En in die clan wil ik ook wel van 9L. Moet wel het spel strak nog gaan halen :p

Runkle

Legacy Member
Zalige game, tweede beste halo (eerste halo is nog altijd den beste)

SHIGSY

Legacy Member
Snoeckers zei:
Zalige game, tweede beste halo (eerste halo is nog altijd den beste)

Sounds like pollmaterial!

Halo (1): Combat Evolved
Halo Wars
Halo (4): Reach
Halo 2
Halo 3
Halo: ODST

Zot dat het eerste deel al 8 of 9 jaar oud is.

Olivier_Twister

Legacy Member
**$permy** zei:
Net reach solo uitgespeeld op legendary, wat een game!!

Idd, vooral het einde pakte me wel om één of andere reden!
Ook na de credits was het weer zo een kippevel moment :)
En toen ik dan weer het beginscherm zag, kreeg ik zin om weer aan halo 1 te beginnen :D

Devilcrafter

Legacy Member
Heb de game uitgespeeld echt nice gedaan, en na de credits is ook wel pakkend.

Maar ligt het aan mij of volgde Bungie de boeken niet en wouden ze hun eigen kant van het verhaal? xD

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Ik heb em ook sinds gisteren. Straks int laat de multiplayer eens testen. Add me maar...

gamertag = Mujahedine

DarkKhen

Legacy Member
SHIGSY zei:
Sounds like pollmaterial!

Halo (1): Combat Evolved
Halo Wars
Halo (4): Reach
Halo 2
Halo 3
Halo: ODST

Zot dat het eerste deel al 8 of 9 jaar oud is.

Errr, 't is

Halo Wars
Halo Reach
Halo 1
Halo 2 / Halo ODST
Halo 3

Devilcrafter zei:
Heb de game uitgespeeld echt nice gedaan, en na de credits is ook wel pakkend.

Maar ligt het aan mij of volgde Bungie de boeken niet en wouden ze hun eigen kant van het verhaal? xD

De game was er eerst voor de boeken. Dus imo heeft bungie het aan het terechte eind.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan