Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xDilatedx zei:jaja ik weet hoe je het moet doen, ik heb al gekeken op x360a en ja, HIJ IS NOG STEEDS NIET UNLOCKED gvd :doh:![]()
RevaX zei:Wie wil campaign uitspelen vanaf begin. Op heroic of legendary. Of es multiplayer matchke doen. Add me sturtmachine
Jandegamer zei:Wie wil nu campaign spelen vanaf begin?
Add me : sturtmachine
RevaX zei:Wie wil campaign uitspelen vanaf begin. Op heroic of legendary. Of es multiplayer matchke doen. Add me sturtmachine
DarkKhen zei:Hahaha multi-account much.
Vraeck zei:@Shigsy, ik zal je een dezer es toevoegen aan m'n friendslist ok?
RevaX zei:Wie wil campaign uitspelen vanaf begin. Op heroic of legendary. Of es multiplayer matchke doen. Add me sturtmachine
Mer tis wel tof en het gevoel van voldoening overspoelt u alsge het uit hebt.. 