Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrainerAsh

Legacy Member
Man ik ben een Noob! :D!

Ik ga toch eerst maar de Campaign uitspelen voor ik nog eens online ga :D

josuwa

Legacy Member
Wie wilt de legendary co-op iutspelen? weet niet of het met vier gaat? :p Mijn tag is j0zuw4
Add me, ik ga nu wat firefight doen. Bubaai ;)

Bhoda

Legacy Member
Ik zou wel ene coop willen spelen, maar nog steeds op mijn pakketje aan het wachten van thehut.com waar ik het spel had gepreordered ;(

JorisL

Legacy Member
ik wil ook wel co-op spelen maar ik moet nog geld vinden om het te gaan halen... wss ga ik het maandag halen!! voeg me al wel maar toe --> JorisL

Flashheart

Legacy Member
Kheb net de campaign op heroic uitgespeeld en kvond het een pak beter dan halo 3. Mss iets te kort, maar genoeg afwisseling en al vrij uitdagend op heroic.
Het zaligste stuk was toch die nachtclub in mission 7 met die hunters. De sfeer deed mij enorm aan Mass Effect 2 denken.

Yones

Legacy Member
xDilatedx zei:
jaja ik weet hoe je het moet doen, ik heb al gekeken op x360a en ja, HIJ IS NOG STEEDS NIET UNLOCKED gvd :doh::angry:

blijven proberen zou ik zeggen. Alles moet gewoon juist kloppen. Ik heb zelf een paar keer gehad dat hij de juiste animatie wel doet (op elite z'n hoofd springen) en nog geen cheevo. Gewoon blijven proberen, zo was het bij mij toch.

anders spreken we wel is af bij den dirty? dan zal ik het is voordoen.

SHIGSY

Legacy Member
Fotoskills niet al te vet... Zal met de Reach-sessie van vanavond wat beter opletten en in een albummetje smijten. Toch een glimps van mijn drie broerkes op foto kunnen vast leggen. :)

d.jpg

e.jpg

h.jpg

manushranz

Legacy Member
Mensen heb het spel net gekocht....wat een GAME !!!!! wie wil voeg me aub toe voor firefight en slayer

manu207

AssassiN

Legacy Member
Fantastisch als er 2 mensen van uw team weggaan, 2 vs 4 :sop: ...

Ook nog het feit dat zo te zien 1 keer iemand aanrijden hem niet vermoord, maar wel zo een kut plasma-mesje.

Vraeck

Legacy Member
de campaign vind ik super, maar MP is alweer goddelijk.

@Shigsy, ik zal je een dezer es toevoegen aan m'n friendslist ok?

RevaX

Legacy Member
Wie wil campaign uitspelen vanaf begin. Op heroic of legendary. Of es multiplayer matchke doen. Add me sturtmachine

SHIGSY

Legacy Member
Vannacht de legendary afgewerkt in co-op. Beetje kort, denk een uur of 7-8 in totaal maar toch een zalige rit. Bungie, thanks! Veel zin om de system link permanent te verwerken in de setup.

Nu nog solo afwerken op legendary, zal blazen worden.

Vraeck zei:
@Shigsy, ik zal je een dezer es toevoegen aan m'n friendslist ok?

Hey B, meer dan welkom!

Private Joker

Legacy Member
RevaX zei:
Wie wil campaign uitspelen vanaf begin. Op heroic of legendary. Of es multiplayer matchke doen. Add me sturtmachine

hoe achterlijk kan je zijn.....

eindelijk die jandegamer gebanned na al zijn onnozele thread over het feit dat hij is opgelicht en er telkens opnieuw in trapt...

tweede account is al even slecht met je itrader....

je staat op mijn "no deal" lijstje

RevaX

Legacy Member
Ten eerste ik ben de broer van jandegamer maar gebruik de zelfde gamertag online.

En ik vraag gewoon om met iemand singleplayer te spelen meer niet. De rest moet ik niet horen.

Add me : sturtmachine

greetz

Anoniem05

Legacy Member
Fucking kutspel, zit ier godverdomme keihard te ownen, 17/4 ofzo en ineens blijft dat kutspel gewoon hangen, the fuck????


Update : RROD :'(

Echt, dit is zonder zwans de 24e keer dat een console van me kaput gaat, 23x met de originele standaard console (pro van in't begin) en nu na ongeveer anderhalf jaar met de Elite die ik van MS gekregen heb(na zoveel last met de originele hebben ze me gerefund en een elite gegeven) en dat net nu Reach er is :/

Had 'm ook al een paar maandjes niet meer aangezet dus weet echt niet waar dit plots vandaan komt.


/ah well dan maar buiten een activiteit gaan zoeken/

*cry*

xDilatedx

Legacy Member
Dan is er toch iets verkeerd met uw setup/ behandeling van de console, ik heb sinds de nieuwe chipset niks van last nimeer...

Ontopic : Zonet de eerste 3 levels solo op legendary uitgekast, man zotten boel! Kzit meer dan een uur bezig op 1 missie en meer dan 20 keer doodgaan :p Mer tis wel tof en het gevoel van voldoening overspoelt u alsge het uit hebt.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan