Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerre555

Legacy Member
Iedereen is ook welkom om mij toe te voegen voor vet potje reach:
gamertag: Dr Reyniers

Houdt er iemand zich bezig met de arena?

Hebben jullie de campaign al alleen op legendary gespeeld?
Juist in heroic afgewerkt (voor diene helmet), ma da laatste missie, 80 deaths :s terwijl in normal had ik er 10 ofzo ( en gebruikelijk 4 ), en op heroic hebk gemiddeld 5 tot 10 deaths per missie.
tis ni dat ik "slecht" ben (K/D is positief in multiplayer) maar die elites en brutes zijn vaak iets te veel op de hoogte waar ge staat en wat ge in handen hebt.

Yones

Legacy Member
jerre555 zei:
Iedereen is ook welkom om mij toe te voegen voor vet potje reach:
gamertag: Dr Reyniers

Houdt er iemand zich bezig met de arena?

Hebben jullie de campaign al alleen op legendary gespeeld?

Op vraag 1: nope, arena is niet aan mij besteed.

Op vraag 2: jup, heb hem al uit solo op legendary (nog mensen hier trouwens). Tja, doodgaan hebben we allemaal gedaan denk ik ;) gewoon blijven proberen en van checkpoint naar checkpoint spelen, have fun ! :doc:

Aescullus

Legacy Member
Heeft hier iemand pdroblemen als de Host leave dat zijn vlaggen in Stockpile verdwijnen en altijd ook mijn ability verdwijnt terwijl andere spelers er geen last van hebben :confused:

Flashheart

Legacy Member
Kheb hem net op Legendary uitgespeeld en het was toch een pak moeilijker (en beter) dan halo 3. Moeilijk genoeg om uitdagend te zijn maar niet te frustrerend, perfect dus.

Voor die arena kan ik mij al niet meer plaatsen:sop:, het eerste seizoen loopt nog 6 dagen en kheb nog maar 3 dagen gespeeld.

Furon

Legacy Member
Playlist Changes

* SWAT Playlist added (SWAT removed from Big Team Battle and Team Slayer)
* Campaign Matchmaking (live on 10/15 – You will be required to have earned the Grade “Corporal” to enter this Playlist)
* Team Slayer rebalanced to highlight default Slayer game variants and include new offerings
* Classic Slayer removed
* Removed “Pro” game variants from the Arena Playlist
* Removed Boardwalk from Arena Team Doubles Playlist
* Added “Return to Battlefield” volume to Space on Zealot in the Arena Playlist


Game Variants Additions

* King of the Hill (multiple Playlists, including Arena*)
* Rocket Race
* Juggernaut (Rumble Pit Playlist)
* *King of the Hill not included in Arena


General Housekeeping

* Sudden Death will be added to all Assault game variants, including Invasion
* Team Objective will now feature the map Powerhouse
* Replacing Drop Shield with Evade for King of the Hill, Territories, and Oddball
* Replacing Hologram with Evade in Oddball, Capture the Flag, Assault, and Stockpile
* Replacing the Scorpion on Hemorrhage with Wraiths (Hemorrhage Heavies variant, TBD)

CurrY

Legacy Member
Furon zei:
Playlist Changes

* SWAT Playlist added (SWAT removed from Big Team Battle and Team Slayer)
* Campaign Matchmaking (live on 10/15 – You will be required to have earned the Grade “Corporal” to enter this Playlist)
* Team Slayer rebalanced to highlight default Slayer game variants and include new offerings
* Classic Slayer removed
* Removed “Pro” game variants from the Arena Playlist
* Removed Boardwalk from Arena Team Doubles Playlist
* Added “Return to Battlefield” volume to Space on Zealot in the Arena Playlist


Game Variants Additions

* King of the Hill (multiple Playlists, including Arena*)
* Rocket Race
* Juggernaut (Rumble Pit Playlist)
* *King of the Hill not included in Arena


General Housekeeping

* Sudden Death will be added to all Assault game variants, including Invasion
* Team Objective will now feature the map Powerhouse
* Replacing Drop Shield with Evade for King of the Hill, Territories, and Oddball
* Replacing Hologram with Evade in Oddball, Capture the Flag, Assault, and Stockpile
* Replacing the Scorpion on Hemorrhage with Wraiths (Hemorrhage Heavies variant, TBD)

:doh: Daarmee hebben ze net heel Arena voor mij verneukt.

**$permy**

Legacy Member
Je moet eens een vriend joinen in de party ;) dan is het direct opgelost. Ofwel een paar keer uit en in het menu gaan en desnoods eens een twintigtal seconden wachten in matchmaking als de servers niet gevonden worden. In het ergste geval moet je eens je router resetten. Heeft normaal te maken met je nat settings :). Ik heb er ook sporadisch eens last van, maar had er meer last van bij halo 3. Helaas heb ik de router gegevens niet op kot waardoor ik geen aanpassingen kan doen aan de router instellingen (open nat)

Furiez

Legacy Member
Heb dan maar efkens firefight gespeeld, maar nu zou het terug moeten lukken. :)

**$permy**

Legacy Member
Vanavond eindelijk weer tijd om te gamen en dus halo reach uren te spelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan