Fritvet
Legacy Member
hansdc zei:Hetzelfde geldt momenteel ook voor rumble pit. Er wordt echt elke keer op infection gestemd, ongeacht welke map. Probeer maar eens infection op Zealot :doh:, de humans campen in space en als zombie ben je kansloos.
Hier erger ik mij ook best wel fel aan. Altijd die oenekes die maar stemmen voor safe heaven of infection, en het is gewoon elke keer hetzelfde, ook op die remake van sanctuary gaan ze ergens boven op ne rots staan, zo een beetje hetzelfde als in zealot, hoog staan en wachten tot dat ze komen en ze dan afschieten, saaier bestaat niet.

. Heb nu een headset, nu nog juist gold status regelen
.
, uren aan een stuk gruntacopalypse spelen of een bepaald checkpoint in campaign herhalen.
een van de leukere games tot nu toe xD