Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fritvet

Legacy Member
hansdc zei:
Hetzelfde geldt momenteel ook voor rumble pit. Er wordt echt elke keer op infection gestemd, ongeacht welke map. Probeer maar eens infection op Zealot :doh:, de humans campen in space en als zombie ben je kansloos.

Hier erger ik mij ook best wel fel aan. Altijd die oenekes die maar stemmen voor safe heaven of infection, en het is gewoon elke keer hetzelfde, ook op die remake van sanctuary gaan ze ergens boven op ne rots staan, zo een beetje hetzelfde als in zealot, hoog staan en wachten tot dat ze komen en ze dan afschieten, saaier bestaat niet.

phixiuZ

Legacy Member
hansdc zei:
Hetzelfde geldt momenteel ook voor rumble pit. Er wordt echt elke keer op infection gestemd, ongeacht welke map. Probeer maar eens infection op Zealot :doh:, de humans campen in space en als zombie ben je kansloos.

²

Continu hetzelfde, heb daarnet zelf eens 5 keer Infection op een rij gehad, word er echt serieus ambetant van... Dan wil ne mens eens wat Slayer spelen en af en toe keer Oddball, maar nee, dat mag niet, echt goesting om die ******** die daar continu op stemmen iets aan te doen :doh:.

Heb nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan dat gametype, ik vind dat persoonlijk pure tijdverspilling, dat is zo saai.

SHIGSY

Legacy Member
Eens een 9lives-uur opstellen voor dit weekend om Reach in groep te spelen?
Kunnen we doen wat we willen en spelers zitten er hier genoeg in de topic.

Anoniem05

Legacy Member
De remakes van de halo 2 maps vind ik maar zozo.

Asylum is nice (grasvlak met boulders in, in het midden die ronde constructie) maar die houten remake van *naam even kwijt, ascension?* is oerlelijk :s

AssassiN

Legacy Member
Juist de nieuwe 250GB console die is toegekomen :). Heb nu een headset, nu nog juist gold status regelen :D.

Flashheart

Legacy Member
Er zijn echt al veel majors en Lt. Colonels. Dat zijn dan van die mannen met onyx commendations in firefight of campaign. Wat mensen toch doen voor zo'n rank :lol:, uren aan een stuk gruntacopalypse spelen of een bepaald checkpoint in campaign herhalen.

DarkKhen

Legacy Member
hoogste "rank" op zo die skill dingese van bv 3000 grunts killen

Mr.Mooch

Legacy Member
gistere eens gespeeld .. is wel tof (ng geen enkel halo game gespeeld)

nu kreeg ik een achiev van mission 2 uitgespeeld .. what happend with 1 ??

Private Joker

Legacy Member
als ik de reach editie van de x360 koop op amazon.de is het spel speelbaar in het engels?

Anoniem05

Legacy Member
Hha, gisteren met Amerikaanse maat Slayer aan het spelen, paar minuten bezig en ik heb net de shotgun + sniper opgeraapt, beginnen de andere twee teammies me te teamkillen.

Krijg de 'boot player' optie en stem toe, dacht dat dit voor slechts één van beide spelers zou gelden maar nee, worden beiden gekicked.

2/4 en gewonnen met 50-21, 28 kills :p een van de leukere games tot nu toe xD

vid :

Bungie.net : Reach : Player File Share



Joker : spel is altijd in het Engels, tenzij er uitdrukkelijk op de doos staat dat gesproken taal ook NL is, wat eigenlijk nooit gebeurd.

DarkKhen

Legacy Member
Lol spel is niet altijd in engels. Ik geloof op amazon.de dat het de duitse versie is. Wacht tot Curryworst BE online is.

CurrY

Legacy Member
Ik heb die Reach console en ik heb het spel wel niet opgedaan maar op het spel zelf staat alles in het Duits en op amazon.de staat dat het spel in het Duits is niets anders.
Nu het zou kunnen dat het spel in het Engels staat als de Xbox in het Engels staat maar ik zou er niet op hopen. Ik had de legendary al dus moest het spel niet hebben eigenlijk.

Anoniem05

Legacy Member
DarkKhen zei:
Lol spel is niet altijd in engels. Ik geloof op amazon.de dat het de duitse versie is. Wacht tot Curryworst BE online is.

Had niet gezien dat het amazon.de was.


Ik zou het via gamestation kopen ofzo, 37pond, en dan is het tenminste in het Engels.



Wie koopt er dan ook op Duitse sites haha, Duitsland is een van de zovele landen die alles in hun eigen voze taaltje moeten dubben :')

Anoniem05

Legacy Member
^ hoeveel heb je die betaald ? Vond die slim wel nice, maar zou graag de reach versie hebben.

Hebbem gevonden, 344 euro 2 controllers, not bad! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan