DarkKhen
Legacy Member
FatalC zei:Da zegt gij he terwijl Dennis ook altijd op swat voteen btw aescullus swat is er nog ni uitgehaald das pas de 7de fsoiet
Als ik vraag om niet te snipen of swatten gebeurt da ze. Maar die liefde moet van beide kanten komen, dus ik vote ook wel voor swat & snipe.
en btw aescullus swat is er nog ni uitgehaald das pas de 7de fsoiet
XD


Niets mee gebeurd, gewoon afgezet gisteren en nu dit?