Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DarkKhen

Legacy Member
FatalC zei:
Da zegt gij he terwijl Dennis ook altijd op swat vote :P en btw aescullus swat is er nog ni uitgehaald das pas de 7de fsoiet

Als ik vraag om niet te snipen of swatten gebeurt da ze. Maar die liefde moet van beide kanten komen, dus ik vote ook wel voor swat & snipe.

FatalC

Legacy Member
DarkKhen zei:
Als ik vraag om niet te snipen of swatten gebeurt da ze. Maar die liefde moet van beide kanten komen, dus ik vote ook wel voor swat & snipe.

Ooooh jullie zijn toch zo schattig samen he :hug: XD

Anoniem05

Legacy Member
Hahahha, ja die extermination medal Darkkhen, gelukske gehad zeker? :D


Add mij eens mannen, heb de overbodige mensen uit m'n Flist gekeild, tijd om wat actief volk in te lijven! :)

DarkKhen

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Hahahha, ja die extermination medal Darkkhen, gelukske gehad zeker? :D


Add mij eens mannen, heb de overbodige mensen uit m'n Flist gekeild, tijd om wat actief volk in te lijven! :)

Bwa, geluk, was de 4e daar had ik ook exterm gehad, maar je kan geen tripple kill exterm halen, alleen minstens overkill exterm. :/

Aescullus

Legacy Member
Zucht alweer een ban aan mijn kl ..... Godver... ik begin dat spel echt te haten.
Waarom kom ik toch altijd idioten tegen tijdens Rocket Firefight die een f-ing hunter willen neerslaan???!!!

Anoniem05

Legacy Member
DarkKhen zei:
Bwa, geluk, was de 4e daar had ik ook exterm gehad, maar je kan geen tripple kill exterm halen, alleen minstens overkill exterm. :/

Wel ja, dat bedoelde ik ;)

Anoniem05

Legacy Member
Raar, zet net m'n xbox op en krijg nu de boodschap 'One or more players do not have the Hard disk required....' :s Niets mee gebeurd, gewoon afgezet gisteren en nu dit?

Anyone else? :s


edit : Na paar keer opnieuw opstarten werkt het weer, weird. :/

AssassiN

Legacy Member
Wg_Flow zei:
Hahahha, ja die extermination medal Darkkhen, gelukske gehad zeker? :D


Add mij eens mannen, heb de overbodige mensen uit m'n Flist gekeild, tijd om wat actief volk in te lijven! :)

Je ebt mij toch ni verwijderd e? :p
Kheb nu juist een 12-maand gold aangekocht en juist van plan om te spelen. Ik heb nu ook een headset so it's on :D.

Anoniem05

Legacy Member
Nu heb ik het weeral, the fuck? Ik start het spel op, wil even wat sp campaign spelen terwijl ik op de rest wacht en map begint niet te laden ... kan matchmaking ook niet selecteren...


Grmbl.

Anoniem05

Legacy Member
Bon, vandaag dan maar firefight matchmaking voor challenge xD

AssassiN

Legacy Member
Daarstraks toch een flying hs gedaan in the Cage(jumppad) :).

In diezelfde match zaten er in het andere team een party van 3 members en die vonden het nodig om als we juist op 49 stonden(zij op 10 ofzo) weg te gaan....

Daarstraks ook gehad da er plots in het midden van de match maar ene meer was van het andere team, er was ene weggegaan voor het nog maar begon :s.
Moest het aan mij liggen => ban...

DarkKhen

Legacy Member
Haha, nice toch? Op de playlist update van ranked na. F'in Pro gametypes zijn nu weg. Blegh.

FatalC

Legacy Member
DarkKhen zei:
Haha, nice toch? Op de playlist update van ranked na. F'in Pro gametypes zijn nu weg. Blegh.

Ja da swat apart is is gwn te nice ma alleen DMR's voor arena is gwn heel arena verneuken alle :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan