Archief - Halo: Reach

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ralleke

Legacy Member
defiant mappack heeft release gekregen btw => 15 maart

prijs: 800 MS points

Fir3wulf

Legacy Member
Daarjuist me de manne een sessie van bijna 3 uur gedaan om de oni LASO challenge te doen, tis na veel frustratie dan eindelijk toch gelukt :)

Voor de rest bijna alle matches van de avond in matchmaking gewonne. Tis toch fijner om met een team vrienden te spelen :)

Texans

Legacy Member
firewulf1 zei:
Daarjuist me de manne een sessie van bijna 3 uur gedaan om de oni LASO challenge te doen, tis na veel frustratie dan eindelijk toch gelukt :)

Voor de rest bijna alle matches van de avond in matchmaking gewonne. Tis toch fijner om met een team vrienden te spelen :)

Vind ik ook, was heel leuk.
Nu donderdag avond terug vanaf 19u30 en vrijdag en zaterdag avond vanaf 21u.
En liefst niet tot 03u deze keer :)

Fir3wulf

Legacy Member
nee lol :)

hebde die nieuw weekly challenge gezien? 1500 kills dees week en ge krijgt daar een shitload xp voor

unreal

Legacy Member
Ben na een tijdje terug beginnen halo spelen. Heb nog maar 400 sth games gespeeld ivg van de 2000+ van personen in men friendlist :o
edit:
GT: Unreal BE

Texans

Legacy Member
Morgen avond, 19u30, zijn we terug online.
Wie zin heeft om halo te spelen kom maar af.

**$permy**

Legacy Member
Mappack al binnen, helaas nog geen playlist :)

Maar je kan hem wel al downloaden en in forge opstarten.

Condemned en highlands net bekeken, zien mij er vette mappen uit

Fir3wulf

Legacy Member
kga ze sewwes afhalen, eerst wa eten en tv zien

Edit: die map me die ringen, weet de juiste naam nie die vink wel leuk, die no-gravity stukke zijn wel lache :)

Vraeck

Legacy Member
Ik zoek wat mensen om af en toe samen Firefight te spelen. Anyone? Wie zin heeft mag me altijd toevoegen. Nick = Silveer

greg89

Legacy Member
Zeer leuk spel, heb wel nog maar paar campaignmissies gedaan & een paar online matches.

Is het mijn gedacht of is melee soms veel effectiever dan gewoon schieten? Ik kom van de PC dus mikken hier is echt shijtmoeilijk

JimmyPatterson

Legacy Member
Bij Halo is het wel aan te raden om voor het hoofd te mikken ipv het torso. En dichtbij is het sowieso beter om melee te gebruiken dan te schieten (tenzij je een shotgun/needler hebt:p).

Coppez

Legacy Member
echt een goei spel. bij mij was halo geleden van de eerste die uitkwam. Maar fuck man die LASO's zijn echt wel gatmoeilijk ze.

Aescullus

Legacy Member
Coppez zei:
echt een goei spel. bij mij was halo geleden van de eerste die uitkwam. Maar fuck man die LASO's zijn echt wel gatmoeilijk ze.

De enigste makkelijke LASO is Winter Contingency :P Het eerste deel kan je gewoon doorlopen en het laatste deel met je zorgen dat je niet gespiest wordt op het plasma zwaard :p

Coppez

Legacy Member
Aescullus zei:
De enigste makkelijke LASO is Winter Contingency :P Het eerste deel kan je gewoon doorlopen en het laatste deel met je zorgen dat je niet gespiest wordt op het plasma zwaard :p

nog nie geprobeerd. Die van deze week (Tip of the spear) heb ik al wel effe aant proberen geweest. Een vrij kuttige manier waar ik dood ging en toch al redelijk ver was, op een bepaald ogenblik wordt ge opgepikt door ne Falcon helicopter en kunde aan zo'n kanonneke gaan zitten he. Ik begon te knallen op die eerste vijanden die over da bruggeske liepen en door die ontploffingen vliegt er nen elite los tege onzen helicopter. door ne glitch blijft dieje steken voor men neus en klopt dieje mij uit diejen helicopter. :doh: :doh:

Man man, toen heb ik serieus wa afgevloekt ze. Damn! :D

Cyan11de

Legacy Member
Nog mensen die dit spel veel online spelen?
Zo ja add me!! Heb dit weekend terug gekocht

Coppez

Legacy Member
Weekly Challenge:
Dedication/TimeComplete
Complete 24 Daily Challenges this week.

Awel, daar ganek voor. kzal die 4 van vandaag al is doen. :)
BOEM!
Iedereen mag mij ook gerust adden als ze willen.
GT = Coppezz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan