Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
integra zei:
Gewoon veel oefenen en voor ge het weet, remt ge later dan de AI.

ok ja maar als ik en de AI op dezelfde plaats remmen dan vlieg ik toch in zijn gat schakelen jullie eigenlijk rap terug of niet?
trouwens wat kunde doen moet de remmen waardoor em iets korter remt

Brecht

Legacy Member
niemand die mij kan vertellen welke ports ik moet forwarden op de router?

128MB

Legacy Member
Ik race altijd op 270° met alle games.
Soms 900° met LFS.
Maar ik moet eens testen wat het beste is, ik heb weinig kunnen racen laatste tijd.

Xircon

Legacy Member
Weet er iemand hoe je die Motec software gebruikt ingame? Kheb de interpreter en i2 pro al geïnstalleerd, maar hij neemt geen data op in het programma? Of hoe werk je daarmee :D :help:

GTR2 ruled wel :p, had ik ook maar zo een stuurken :sad:

amdr

Legacy Member
weer wa nordschleife zitten spelen. met de ferrari 575 zit ik op 7.04 fzo

BMW lover

Legacy Member
Silver Dragon zei:
Weet er iemand hoe je die Motec software gebruikt ingame? Kheb de interpreter en i2 pro al geïnstalleerd, maar hij neemt geen data op in het programma? Of hoe werk je daarmee :D :help:

GTR2 ruled wel :p, had ik ook maar zo een stuurken :sad:

ik dacht dat niet alle wagens motec ondersteuning hadden
maar ik kan verkeerd zijn ook

edit: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=260864


amdr zei:
weer wa nordschleife zitten spelen. met de ferrari 575 zit ik op 7.04 fzo

niet slecht
welk stuur gebruikt ge eigenlijk en ist met standaard setup

Kandul

Legacy Member
Silver Dragon zei:
Weet er iemand hoe je die Motec software gebruikt ingame? Kheb de interpreter en i2 pro al geïnstalleerd, maar hij neemt geen data op in het programma? Of hoe werk je daarmee :D :help:

GTR2 ruled wel :p, had ik ook maar zo een stuurken :sad:

Bij je opties ergens onder advanced moet je data logging ook aanzetten en natuurlijk de settings goedstellen zoals in BMW lovers link.

Tony.Montana.

Legacy Member
BMW lover zei:
racen jullie eigenlijk op 900°? (DFP en G25 bestuurders)

Ik heb een G25 en rij meestal rond de 550° in Gtr2 . Bij 900 lig je constant van links naar rechts de draaien wat op een ketting van bochten wel ambetant is. In LFS rij ik wel oms op 900° en in Richard Burns Rally dan weer maar op 260°, verschilt eigenlijk per game....

Blanco

Legacy Member
Stancke zei:
die AI vind ik dus retedom

Echt?
Ik ken eerlijk gezegd geen enkel racespel met betere AI dan GTR2.
Zalig spel al heb ik wat weinig tijd momenteel om er ten volle van te genieten.

RushBunny

Legacy Member
De AI is zeker niet van de slechtste, probleem is dat je bij langere races (>30 min) er zeker voor moet zorgen dat je binnen dezelfde autoklasse blijft (GT met GT, NGT met NGT), dubbelen kunnen ze nog steeds niet....

TX.Conn

Legacy Member
Heb eindelijk es men C5-R op Pole gekregen in een online race :woohoo:.
Neem bijna altijd die wagen als ik online ga!

Info:

* Circuit: Monza GP 2004
* Car: Chevrolet Corvette C5-R G2 04' 108 Excelsior
* Realism/Difficulty: Novice

Alleen Anti-Lock Brakes & Traction Control aangelegt.

Standings
Timing General
Timing General Model
Timing Sector

Zoals je ziet was de tegenstand niet echt vet... zit ook op Simulation te spelen en daar rijden die Ferrari's & Lambo's een tijd van 1:42.XXX

Vond het wel zalig dak met men C5-R op Pole stond voor de Ferrari('s) & Lambo('s) :D.

BMW lover

Legacy Member
Zwijger zei:
Dat is snel,...zeer snel.

integra is dan ook de snelste (niet westvlaams opnemen) van het forum in die games en dacht zelfs bij de snelste van belgie

LooneyCooney

Legacy Member
Ik heb altijd het probleem dat ik offline veel betere tijden rijd , best wel ambetant ...ook wel te maken met ouder pcke denkik , online ist niet wat het moet zijn .
op die Monza haal ik offline een tijd van 1.41.875 tot nu toe , met een setup die ik verfijn al sinds gtr1 ..ok niet knal dezelfde setupfile natuurlijk , maar zelfde manier van finetweaking . Mja durf er ook niet over te denken hoeveel ronden en uren ik op Monza heb gezeten :lol: ...online kom ik niet onder de 1.43.x zoiets , zeer vreemd ..al kan het met vanalles te maken hebben , zoals lag , tracktemps etc .
In gtr1 reed ik altijd met de lambo en vond de ferrarri's veel te 'twitchy' , alhoewel ik eens ne setup heb gehad waar ie toch aardig mee was . In de huidige gtr2 rijd ik wel volop met de ferrarri's en gaat me deze keer goed af .
Al haal ik op bepaalde circuits bv spa-francorchamps , veel betere tijden met de lambo (2.13.x met de lambo , 2.17 met de ferrarri ) , al kan ook dat weer vd setup afhangen natuurlijk .
Die motec kan ik na al die tijd feitelijk nog niet tegoei aan uit hoe je nu precies kan zien welke setups de betere zijn ..mja ik blijf gewoon spelen met de settings tot ik een goed gevoel bij de auto krijg en dat gaat ook goed zo ..uiteindelijk is ieders rijstijl anders en dus ook de setups .

Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan