Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
integra zei:Gewoon veel oefenen en voor ge het weet, remt ge later dan de AI.

Silver Dragon zei:Weet er iemand hoe je die Motec software gebruikt ingame? Kheb de interpreter en i2 pro al geïnstalleerd, maar hij neemt geen data op in het programma? Of hoe werk je daarmee![]()
GTR2 ruled wel, had ik ook maar zo een stuurken
ad:
amdr zei:weer wa nordschleife zitten spelen. met de ferrari 575 zit ik op 7.04 fzo
Silver Dragon zei:Weet er iemand hoe je die Motec software gebruikt ingame? Kheb de interpreter en i2 pro al geïnstalleerd, maar hij neemt geen data op in het programma? Of hoe werk je daarmee![]()
GTR2 ruled wel, had ik ook maar zo een stuurken
ad:
Ja ik ken niks van die setups, zou wel beter gaan als ik er wel iet van zou kennen, auto gaat soms niet genoeg mee in de bochtenBMW lover zei:ik dacht dat niet alle wagens motec ondersteuning hadden
maar ik kan verkeerd zijn ook
edit: http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=260864
niet slecht
welk stuur gebruikt ge eigenlijk en ist met standaard setup

BMW lover zei:racen jullie eigenlijk op 900°? (DFP en G25 bestuurders)
Stancke zei:die AI vind ik dus retedom
.
.integra zei:'k haal daar vlot 1:40
'k speel wel al lang geen GTR2 meer.
Zwijger zei:Dat is snel,...zeer snel.
...online kom ik niet onder de 1.43.x zoiets , zeer vreemd ..al kan het met vanalles te maken hebben , zoals lag , tracktemps etc .