Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dimsy

Legacy Member
ok, bedankt, dat is dan ook al weer opgehelderd! :D
Is ergens maar normaal ook he dat zolder in zo weinig games zit, wie intreseerd hem nu in dat klein niemendalcirquitje waar pakweg iemand in Amerika in de verste verte nog nooit van gehoord heeft.
Gemaakt door de comunity zal het waarschijnlijk ook nooit waarheidsgetrouw zijn want zij hebben niet de middelen om cirquit na te maken zoals bvb simbin.

marcel

Legacy Member
Zolder is wel bekend ze, zelfs in Amerika (nu dat de CC er komt zeker). het probleem is eerder dat er geen kampioenschappen op Zolder rijden die aantrekkelijk zijn om er een dure game-licentie voor te kopen, en dus zal je het niet in sim-games zien (op GTL na). in 2007 komt er dus CC, en ook FIA GT, dus het zal beteren

en ge zoudt er nog van verschieten hoe goed werk sommige mod-teams leveren. er bestaan vrij preciese circuits, afkomstig van modders.

acerx52

Legacy Member
Hallo , weet er iemand hoe je een dual screen aan de praat krijgt in GTR2 ?
Onder Windows werkt dit al (en in andere games)
PS* ik bedoel hiermee geen widescreen mode of clone mode ,maar werkelijk dual vieuw ,
Dus bv. scherm 1 = dashbord scherm 2. = outside

BongZrGooD

Legacy Member
Dimsy zei:
ok, bedankt, dat is dan ook al weer opgehelderd! :D
Is ergens maar normaal ook he dat zolder in zo weinig games zit, wie intreseerd hem nu in dat klein niemendalcirquitje waar pakweg iemand in Amerika in de verste verte nog nooit van gehoord heeft.
Gemaakt door de comunity zal het waarschijnlijk ook nooit waarheidsgetrouw zijn want zij hebben niet de middelen om cirquit na te maken zoals bvb simbin.

1-Zolder is bekender dan jij denkt, maar dat heeft Marcel al uitgelegd...
2-Simbin is bekend geworden doordat het een mod community was, en GTR een mod was van EA's F1 2002 spel. Dit waren modders die ook in het echte racecircuit toefden, en een aantal licenties hadden ze toen al op zak. Het is zo dat ze uiteindelijk een volwaardige gameontwikkelaar zijn geworden.
Eén van de mooiste verhalen uit de gameontwikkelaarswereld, en nu al vergeten...

Groetjes,
BongZ

Stancke

Legacy Member
Ziet er toch niet zo goed uit als MMG 2007 in rFactor. Beetje te tekeningachtige-gfx.

protnie

Legacy Member
Klopt, maar kzal eens die GTL mod installen voor gtr2 en daarna zal het wel rFactor worden :)

Vinox

Legacy Member
Ik heb trouwens een probje gehad met die f1 mods. Eender welke ik pakte, ik had geen sound en geen wielen :s Straks nog eens die MMG mod proberen, die leek het beste te installeren en werken, dat wel, maar euh ... tips iemand?

Voor de rest werkt elke mod perfect, s echt beestig hoe eindeloos je mogelijkheden zijn in rFactor.

protnie

Legacy Member
Die wielen is normaal, er staat op die downloadpagina uitgeled hoe je dat moet fixen ;)

Poepoei

Legacy Member
Vinox zei:
Ik heb trouwens een probje gehad met die f1 mods. Eender welke ik pakte, ik had geen sound en geen wielen :s Straks nog eens die MMG mod proberen, die leek het beste te installeren en werken, dat wel, maar euh ... tips iemand?

Voor de rest werkt elke mod perfect, s echt beestig hoe eindeloos je mogelijkheden zijn in rFactor.

De MMG 2007 mod gebruikt de geluiden van de BMW F1 van ISI, dacht ik.
Probeer dus eerst die eens te downloaden.
Als het geluid dan nog niet werkt, kun je de originele rFactor Sounds map downloaden

Bij mij werkte het geluid in die mod ook niet, maar nadat ik die map gedownload had wel ;)

Mr Syphon

Legacy Member
hmz dacht dat er vroeger een thread was waar men de tijden in kon posten die ge had gereden in GTR2, ma vind hem precies ni :p

zo net op spa 2:13:911 gereden met de audi R8 gt spec ( audi mod voor als ge die ook wilt :p )
en paar weken geleden ook 2:14:2** gereden met de lambo murcielago :D

daarjuist ook is een raceke van half uur gedaan op spa ( i love that circuit :p ) met de murci. tegen 61 tegenstanders ( AI ) :D, had rap 1 rondje qualy gedaan voor toch ni als laatste te moeten vertrekken, dus starting position was 25ste en ben 5de gefinished :D
ni al te slecht, heb hard moeten pushen om daar te geraken :p
volgende keer toch ma iets langer racen en men qualificatie tegoei rijden :D

AI stond dus op 100% en agression op real :p
een maand geleden zou ik dan ergens in de 40 zijn gefinished denk ik met die AI settings :p
( toen reed ik tegen AI op 96% om toch maar te kunnen winnen :p )
maar een setup en wat training doet wonderen :D

Mr Syphon

Legacy Member
lol ik doe bij search 'gtr2' en dan enkel op threads zoeken en die vind da ni :p
is da miss hoofdletter gevoelig ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan