Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dimsy zei:ok, bedankt, dat is dan ook al weer opgehelderd!
Is ergens maar normaal ook he dat zolder in zo weinig games zit, wie intreseerd hem nu in dat klein niemendalcirquitje waar pakweg iemand in Amerika in de verste verte nog nooit van gehoord heeft.
Gemaakt door de comunity zal het waarschijnlijk ook nooit waarheidsgetrouw zijn want zij hebben niet de middelen om cirquit na te maken zoals bvb simbin.
Straks nog eens die MMG mod proberen, die leek het beste te installeren en werken, dat wel, maar euh ... tips iemand? Vinox zei:Ik heb trouwens een probje gehad met die f1 mods. Eender welke ik pakte, ik had geen sound en geen wielenStraks nog eens die MMG mod proberen, die leek het beste te installeren en werken, dat wel, maar euh ... tips iemand?
Voor de rest werkt elke mod perfect, s echt beestig hoe eindeloos je mogelijkheden zijn in rFactor.


)
) met de murci. tegen 61 tegenstanders ( AI )
, had rap 1 rondje qualy gedaan voor toch ni als laatste te moeten vertrekken, dus starting position was 25ste en ben 5de gefinished 




)
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/gtr-2-hotlaps.449813Mr Syphon zei:hmz dacht dat er vroeger een thread was waar men de tijden in kon posten die ge had gereden in GTR2, ma vind hem precies ni![]()
