Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheJudge zei:Ik ben er nogtans vrij zeker van dat ik gtr al met multiscreen heb gezien hoor. Je zag de volledige breedte van de cockpit, je had dus meer zicht in de breedte.
sepsis zei:het heeft hier waarschijnlijk al gestaan, maar ik kan het niet vinden.
weet er iemand waar ik aan het circuit van Zolder kan geraken voor GTR2?
bobzor zei:http://www.nogripracing.com/
he moet ff registreren, ma er zijn keiveel circuits en mods (oa zolder)

sepsis zei:het heeft hier waarschijnlijk al gestaan, maar ik kan het niet vinden.
weet er iemand waar ik aan het circuit van Zolder kan geraken voor GTR2?
Zwijger zei:Ik denk dat je hier kan vinden wat je zoekt.
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=267364&highlight=zolder

Dimsy zei:what the hell is GTL? 'k vind da nergens, en blijkbaar heb je het nodig voor cirquit van zolder,....
Dimsy zei:what the hell is GTL? 'k vind da nergens, en blijkbaar heb je het nodig voor cirquit van zolder,....
Heiligschennis, nog nooit gehoord van GTL

Dimsy zei:what the hell is GTL? 'k vind da nergens, en blijkbaar heb je het nodig voor cirquit van zolder,....

amdr zei:Wat speel je dan nu? Want ik ben eens een nieuw race spelleke aant zoeke![]()

amdr zei:Want GTR2 is saai geworden, rFactor ebbek nooit leuk gevonden, Race is ook ni meer leuk
Mss GTL nog is installeren!![]()
