Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
:D Word wel knap spel. Iets nieuws voor op men verlanglijstje :)

Stancke

Legacy Member
Als je op de officiële site gaat kijken dan kan links op 'Showroom' klikken en dan zie je al de wagens die erin zitten in GTR 2

Enkele nieuwe wagens maar voor de rest bijna dezelfde wagens maar dan nog blijft het een gelikt spel:applause:

Er zijn al (voorlopige) system specs vrijgegeven:

Windows 2000 / XP Home/Pro PC
1,3 GHz,
512 MB RAM
DirectX 8.1 compliant 64MB Video Card
DirectX 8.1 compliant Sound Card

maar dat zal wel zijn om op minimum te spelen zijn....

128MB

Legacy Member
verstancke007 zei:
Er zijn al (voorlopige) system specs vrijgegeven:

Windows 2000 / XP Home/Pro PC
1,3 GHz,
512 MB RAM
DirectX 8.1 compliant 64MB Video Card
DirectX 8.1 compliant Sound Card

maar dat zal wel zijn om op minimum te spelen zijn....
idd

GTL draait bij mij op full, 'k hoop GTR2 ook.

integra

Legacy Member
verstancke007 zei:
Als je op de officiële site gaat kijken dan kan links op 'Showroom' klikken en dan zie je al de wagens die erin zitten in GTR 2
Niet alle auto's die in GTR2 zitten, staan in die showroom. Er is bvb geen onderscheid gemaakt tussen de prul-Ferrari's van JMB & die van BMS (Prodrive)
Ook mis ik nog enkele auto's zoals de PSI Biturbo, etc ...

128MB

Legacy Member
integra zei:
Niet alle auto's die in GTR2 zitten, staan in die showroom. Er is bvb geen onderscheid gemaakt tussen de prul-Ferrari's van JMB & die van BMS (Prodrive)
Ook mis ik nog enkele auto's zoals de PSI Biturbo, etc ...
Hier versta ik dus geen zak van :p

marcel

Legacy Member
integra zei:
Niet alle auto's die in GTR2 zitten, staan in die showroom. Er is bvb geen onderscheid gemaakt tussen de prul-Ferrari's van JMB & die van BMS (Prodrive)
Ook mis ik nog enkele auto's zoals de PSI Biturbo, etc ...

efkes vertalen voor 128MB :p :

wil dus zeggen dat er maar één soort 550 in de showroom zit, en dat de nuances die de verschillende tuners de wagen meegaven niet getoond worden.

en ook de Porsche 996 BiTurbo's van PSI, die aan de 24h de Spa-Francorchamps deelnamen in 2004, staan er niet op

128MB

Legacy Member
marcel zei:
efkes vertalen voor 128MB :p :

wil dus zeggen dat er maar één soort 550 in de showroom zit, en dat de nuances die de verschillende tuners de wagen meegaven niet getoond worden.

en ook de Porsche 996 BiTurbo's van PSI, die aan de 24h de Spa-Francorchamps deelnamen in 2004, staan er niet op
Ahzo :) mja ik speel gtr gwn, ik volg de fia gt niet.

Stancke

Legacy Member
Nog eens deze topic vanonder het stof halen.

Trailer van GTR2 is uit en het ziet er gelikt uit!

DOWNLOAD: https://www.beyondgaming.be (:unsure: )

GFX zien er nóg beter uit,alles is lik beter dan de 1e GTR!

Schummi88

Legacy Member
tis real life commentaar, vooral Marc Goossens sprak em wel raar uit :D

Stancke

Legacy Member
Vooral die regen en de pits zien er wel super uit!

mja,tzal wel een challenge zijn op dat spel op me PC te draaien :sad:

128MB

Legacy Member
Die regen en reflectie en dingen gaan men pc de strop om doen vrees ik :p

Azgard

Legacy Member
Ziet er idd gelikt uit. En blijkbaar kan de wagen nu ook in de fik vliegen... ^^

128MB

Legacy Member
Azgard zei:
Ziet er idd gelikt uit. En blijkbaar kan de wagen nu ook in de fik vliegen... ^^
Dat heb ik al veel meegemaakt in GTR. Is niks nieuws. schakel gewoon eens te snel naar onder en je motor vliegt in hoog toeren met fikken tot gevolg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan