Tuurlijk gade gij GTR2 kopen, zijde gij nen simracer of wa zijde gij
En nu de ware reden voor mijn post: binnen dik twee dagen komt de demo uit. Dit is voor mij en vele anderen wellicht heugelijk nieuws gezien de vele speculatie en kritiek van de afgelopen maanden die het spel belagen (het komt maar niet uit, geen demo, geen info, geen....)
Zie:
http://www.gamespot.com/promos/2006/gtr2-demo/index.html?tag=gtr2_csbox
En over het deftige rondjes rijden, GTR is idd een beetje meer 'tricky' dan LFS, GTL en rFactor samen, maar toch, toespitsen op 1 wagen en circuit voor circuit de feel laten komen en ik vind dat je na verloop van tijd echt wel kunt voorspellen wanneer de wagen je niet meer gaat volgen en wanneer wel.
Maar prijs u zalig 128MB, GTR2 wordt een sim met de snelheid van de GT en NGT reeks en een iets grotere GTL-feel, dus ietsje voorspelbaardere slides en iets meer controle. Volgens mij gegarandeerd een topper!
See you on the track
Monty