Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Azgard

Legacy Member
128MB zei:
Dat heb ik al veel meegemaakt in GTR. Is niks nieuws. schakel gewoon eens te snel naar onder en je motor vliegt in hoog toeren met fikken tot gevolg.

Jaja, dat wel, maar in de trailer vloog m in de fik door een crash, ik denk niet dat dat in den 1e zit... allez, t is mogelijk, maar ik heb t nog nooit gezien, ik crash nooit :p

128MB

Legacy Member
Mooi filmpje.
Als hij schakelt met zen hand, dat is precies dezelfde animatie als in GTL.
Er is maar 1 beweging. Mja care, als het maar goed rijdt.

De GFX zien er in ieder geval super uit, hopelijk niet té goed :sad:

Op www.youtube.com staan ook een aantal filmkes.

integra

Legacy Member
Ik ga die domme animatie toch uitzetten, past gewoon niet voor een sequentiële bak, ik had liever dat alleen de shifter bewoog.

integra

Legacy Member
Gaat natuurlijk wel, maar is niet bepaald handig om te simracen.

128MB

Legacy Member
Ik twijfel of ik GTR2 ga kopen, mij lukt het gewoon niet om een deftige ronde te rijden met GTR.

Misschien als ik een beter stuur heb, mja da duurt nog effe.

Monty007

Legacy Member
Tuurlijk gade gij GTR2 kopen, zijde gij nen simracer of wa zijde gij ;)

En nu de ware reden voor mijn post: binnen dik twee dagen komt de demo uit. Dit is voor mij en vele anderen wellicht heugelijk nieuws gezien de vele speculatie en kritiek van de afgelopen maanden die het spel belagen (het komt maar niet uit, geen demo, geen info, geen....)

Zie: http://www.gamespot.com/promos/2006/gtr2-demo/index.html?tag=gtr2_csbox

En over het deftige rondjes rijden, GTR is idd een beetje meer 'tricky' dan LFS, GTL en rFactor samen, maar toch, toespitsen op 1 wagen en circuit voor circuit de feel laten komen en ik vind dat je na verloop van tijd echt wel kunt voorspellen wanneer de wagen je niet meer gaat volgen en wanneer wel.
Maar prijs u zalig 128MB, GTR2 wordt een sim met de snelheid van de GT en NGT reeks en een iets grotere GTL-feel, dus ietsje voorspelbaardere slides en iets meer controle. Volgens mij gegarandeerd een topper!

See you on the track

Monty

Poepoei

Legacy Member
[RSC]Begrijp niet waarom iedereen zo uitkijkt naar GTR 2, de auto's hebben gewoonweg geen ruitenwissers! :angry: [/RSC] :p

Neenee, al duurt het 3 uur voor ik 'm binnen heb, ik zal 'm downloaden :D

integra

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
[RSC]Begrijp niet waarom iedereen zo uitkijkt naar GTR 2, de auto's hebben gewoonweg geen ruitenwissers! :angry: [/RSC] :p

Neenee, al duurt het 3 uur voor ik 'm binnen heb, ik zal 'm downloaden :D
Die discussie is daar zo grappig he. :p Serieus frustrerend wel. :p

RushBunny

Legacy Member
integra zei:
Die discussie is daar zo grappig he. :p Serieus frustrerend wel. :p

Grappig is er wel al af vinnek, diene Prodrive moet is dringend een valiumke pakken :s

DaCrashOveride

Legacy Member
Da dacht ik ook drekt :p
ZO van zeggen: Ga die beveiligd zijn met starforce
Zo van denken: Kan ik da gekopieerd/gedownload spele:p

Flare'

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Da dacht ik ook drekt :p
ZO van zeggen: Ga die beveiligd zijn met starforce
Zo van denken: Kan ik da gekopieerd/gedownload spele:p
Tbh, ik koop het ook legaal, maar ik moet ook niet echt weten van starforce.. Elke keer moet dat rotding je cd checken en het is ook al niet echt gezond voor je cd/dvd-drives..

Mja, het zal waarschijnlijk nog wel starforce protected zijn, aangezien flatout 2 dit ook nog gebruikt zullen ze denken: tja dan doen we het ook nog maar..

Crashtestdummy

Legacy Member
kwas ook wel kwaad da flatout starforce protected was :p
ma ik moest da spel gewoon hebben :) en nu ik het heb moek zeggen dattet zijn geld waard is :p

als ge nen echte gtr fan zijt zulde ook wel het geld ervoor neerleggen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan