TheJudge
Legacy Member
de framerate ging verbazend vlot, kzou zelfs zeggen dat het bijna hetzelfde als gtr is, ge voelt dat ze den engine enorm hebben geoptimaliseerd.
En belangrijker, hij voelt niet meer zo buggy aan als gtr!
en idd de lambo rijdt veel plezanter als de lambo in GTR.
Gfx zijn meer dan in orde!
Tot nu toe is er nix dat mij niet bevalt!
En belangrijker, hij voelt niet meer zo buggy aan als gtr!
en idd de lambo rijdt veel plezanter als de lambo in GTR.
Gfx zijn meer dan in orde!
Tot nu toe is er nix dat mij niet bevalt!







dat is heerlijk! lekker powerslideuh