Archief - Gtr 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheJudge

Legacy Member
de framerate ging verbazend vlot, kzou zelfs zeggen dat het bijna hetzelfde als gtr is, ge voelt dat ze den engine enorm hebben geoptimaliseerd.
En belangrijker, hij voelt niet meer zo buggy aan als gtr!

en idd de lambo rijdt veel plezanter als de lambo in GTR.
Gfx zijn meer dan in orde!

Tot nu toe is er nix dat mij niet bevalt! :)

Stancke

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
En de laadtijd is ook stukken, stukken korter :D

Mja,in de demo van GTR was dat ook niet lang doordat er niet veel wagens on track waren.

Is er dan nu een full grid in de demo ofzo?

128MB

Legacy Member
bij mij crasht het :cry:

Rapport verzenden, niet verzenden..."

edit werkt nu

als het crasht moet je shader level op directx8 zetten

Poepoei

Legacy Member
Bwa, 'k had een raceke met stuk of 10 auto's, maar 'k vond de laadtijd toch korter dan soms practice met 2 andere auto's (mja, misschien dat Spa langer moet laden, is toch langere track en groter oppervlakte...)

@ 128MB: Damn, 'k leef met u mee :x

Heb nog wat screens bijgemaakt (Ziet screen 06 lol)

Stancke

Legacy Member
En valt er iets te zeggen over het geluid?

Dat wil ik toch wel es weten

schumi2003

Legacy Member
zeg als je buiten komt he is dat dan bij jullie ook zo van aankomen bij eerste bocht, remmen, ok remmen staan nog koud blijkbaar + banden ook => resultaat altijd onderstuur en rechtdoor knallen ?

hebben jullie dat ook, of is dit slechts 1 ronde en dan is alles wat warm gelopen ?


graag had ik hier antwoord op gehad :D

Ciao

Poepoei

Legacy Member
Onthoud wel dat die bocht feller is dan 'm lijkt he ;) Moet best wel vroeg remmen en na 1 of 2 ronden zijn de banden en remmen wel opgewarmd :)

Normaal gezien valt da toch wel mee :)

(Ga seffes filmpke uploaden btw, zit wel wat compressie op en framerate zuigt door fraps, maar 't is om een idee te geven van hoe het uitziet :))

voila

128MB

Legacy Member
Het rijdt precies zoals MarioKart :|
Bij GTR ist ff 1 foutje en VLAM! total los tegen de muur.
Dit rijdt gelijk niks :oink:

men eerste run 1:44:339 met veranderlijk weer

geluid is hetzelfde gebleven volgens mij

Poepoei

Legacy Member
GTR spint ook wel té rap, daar moet ge al uitkijken als ge tegen 20 km/u uit de pits rijdt :p

Stancke

Legacy Member
Damn,u wagen onder controle houden is ook geen kattenpis geworden:D

Het is écht vechten tgn u wagen:love:

Dimsy

Legacy Member
Stancke zei:
Damn,u wagen onder controle houden is ook geen kattenpis geworden:D

Het is écht vechten tgn u wagen:love:
mja, 'k vraag me toch wel af of da realisme is ze, 'k zie da nog nie echt gebeuren een race wagen met de beste remme, beste vering, allez, beste vant beste allemaal dat da zo rap begint te slippen!

Mr Syphon

Legacy Member
why not ? ge moet echt ni volgas vertrekken met een racewagen hoor :D

marcel

Legacy Member
Dimsy zei:
mja, 'k vraag me toch wel af of da realisme is ze, 'k zie da nog nie echt gebeuren een race wagen met de beste remme, beste vering, allez, beste vant beste allemaal dat da zo rap begint te slippen!

ze hebben niet het beste van het beste ze...

Mr Syphon

Legacy Member
seg hoe doet ge die displaykes in uw auto werken want die stomme gay hud wil ik ni zien in men cockpit, maar zonder ziet ge uw snelheid, gear enzo niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan